Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_9f826
2014-03-11 10:20
Może być ciekawie. Balcerzak planuje między innymi podpisanie umowy CS z LOTem. Do końca miesiąca okaże się też, co z pozostałymi 3. zamówionymi Bombardierami.
zobacz link
gosc_58866
2014-03-06 15:32
Biznes musi się opłacać ... Eurolot mógłby uruchomić pewniaki np do DTM, EIN, NYO itp z LCJ i innych małych lotnisk - wystarczy przeanalizować na czym zarabiała konkurencja i dlaczego zrezygnowała lub odwrotnie.
gosc_f2f56
2014-03-06 08:42
Eurolot znacznie więcej tras skasuje.
gosc_4c043
2014-03-06 06:50
zgadzam sie z postem Kolegi ponizej. Polacy chca generalnie latac prawie za darmo, dlatego nie dziwi, ze lotniczo ten kraj jest zasciankiem. Nie mozna sie dziwic ELO bo pewnie najdrozsze bilety sie w ogole nie sprzedaja i wola sie nie bawic w Matke Terese i utrzymywac polaczenia dla przyjemnosci skner.
solokhumbu
2014-03-06 06:19
gosc_6c6ce: ale kierunki stricte turystyczne to w Pl margines ruchu lotniczego. Dominuje 1) zmywak w Uk/Ilr/No 2) biznes. Bądźmy szczerzy - polaczki nadal nie lubią latać na wakacje ("A bo to, panie, tylko taki mały bagaż" albo "No dobra, wyląduję, i co potem"). Parafrazując klasyka: sorry, taki mamy (głupi) naród... Poza tym jakoś nie wróże sukcesu w staraniu się o sloty na LHR :(
gosc_e94b4
2014-03-05 23:02
Festiwal tras trwa w najlepsze. Mam nadzieję, że w końcu sytuacja ustabilizuje się.
gosc_03cd9
2014-03-05 22:31
Festiwal nieustannych zmian w siatce połączeń trwa w najlepsze! Na mieście w Gdansku cała masa bilbordow reklamujących ten kierunek.
gosc_6f08e
2014-03-05 22:18
olt i jetair tez probowali
gosc_2facc
2014-03-05 22:14
Balcerzak robi porządki po szaleńcu Dąbrowskim! Wszystko wskazuje na to, że Dąbrowski po za dobrymi chęciami nie miał żadnego przygotowania merytorycznego do kreowania biznesu lotniczego.
gosc_6c6ce
2014-03-05 22:13
Nie wiem na jakiej zasadzie są wybierane kierunki, ale oprócz Chorwacji to ostatnio nie mogli się dobrze wstrzelić?!
A przecież można latać z GDN do Nicei, Rimini, Londynu Heathrow, Paryża CDG, Pragi.
Jest masa kierunków skąd daleko do Gdańska, a są ciekawe turystycznie.
keczemot
2014-03-05 21:00
:( qrna !!!
Odnoszę wrażenie że Lot i Eurolot nie lubią latać do miast w Niemczech.
gosc_8fa77
2014-03-05 20:30
To polaczenie mialo by sens, gdyby rejsy odbywaly sie w rozkladzie wieczornym, tj. wylot z GDN ok 1830-19 i wylot z HAM ok 2030-21, aby przyciagnac tzw. ruch biznesowy. Kolejnym powodem, byl czas przelotu. Ktos chyba chcial by Q400 lecial z predkoscia ATR. Q400 powinien na tej trasie leciec mniej wiecej ok 1h30-1h40 czyli ciut wiecej niz odrzutowiec, a nie 2h20 (to nawet dluzej niz ATR).
gosc_759cb
2014-03-05 20:18
Z Katowic do Hamburga niech próbują, chętnych byłoby sporo !!
gosc_2430c
2014-03-05 20:06
Eurolot ciągle zmienia siatkę. To tak nie działa że od razu połączenie wypali. Kto bedzie kupował bilety eurolotu skoro nigdy nie wiadomo czy lot się odbedzie. Tak jak było z częścią połączeń do chorwacji i połączenia międzynarodowe. Trasę tez trzeba wypracować. Ale widać że eurolot powinien zrobić się linią czarterową. Masakra. Ciągle to samo. Ogłoszenie trasy - kasacja trasy, ogłoszenie..... Trzeba wprowadzić tam dobrego managera. Nie tylko z wizją ale też wiedzą... Totalny brak kompetencji. Ktoś bada potencjał przecież. Żenujące...
gosc_164ad
2014-03-05 19:58
mozna latac wizz..
gosc_92d85
2014-03-05 19:55
Może spróbować GDN-SEN (London Southend)? Kawałek dalej ale kto wie :)
gosc_bfeca
2014-03-05 19:48
No i dobrze, tak powinno się robić - ludzie nie chcą latać, to kierunek do skasowania, po co przewoźnik ma tracić.
gosc_c4729
2014-03-05 19:33
Trzeba było bilety kupować a nie liczyć
gosc_3889d
2014-03-05 19:30
To z pewnością nie jest ostatnie do kasowania.
Błędy strategiczne w tej spółce są codziennością, logika działań zdumiewa czasem ich samych.
Szklana kula pasażer.com, która przepowiedziała festiwal tras i ich kasowanie, niezależnie od tego czy ja lubimy czy nie, ma skuteczność.
I absolutnie nie wina tych eurolotowych fachowców, ot po prostu żyła wodna pod budynkiem....