Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_ryba
2006-03-30 17:48
Taka informacje przeczytalem na stronie LAWICY:
"Uprzejmie informujemy, że wraz z początkiem kwietnia, nowa linia lotnicza uruchomi bezpośrednie loty z Poznania do trzech miast: Kraków, Warszawa i Wiedeń. Rejsy będą wykonywane na 33 osobowym samolocie typu Saab 340. Wszystkie szczegóły niebawem…"
Tak bylo napisane juz w styczniu, letni rozklad lotow juz jest podany na stronie ale nic nie mowi sie o0 tych nowych polaczeniach... O co w tym wszystkim chodzi?!
w!zz f/o
2006-03-28 01:31
A może zaczną latać (o ile w ogóle) od jesieni 2006? :)
British Airways to dobra linia lotnicza ale jako tzw."tradycyjna linia" jest ociężała i niereformowalna.
Nowe połączenia latem 2007 ? To jest śmieszne i żałosne.
Gdyby chcieli skutecznie konkurować z tanimi liniami powinni za tę samą cenę co np WIZZ lub RYANAIR latać małymi samolotami bezpośrednio na wszystki polskie lotniska. Czyli na Gdańsk, Szczecin, Poznań, Wrocław, Katowice, Rzeszów, Łódź, Zielona Góra.
Za rok to nie będą mieli czego szukać.....
jesli wawka z 5 lat niz zdobedzie conajmniej 10 polaczen po za europe (i basen morza srodziemnego) oraz polaczen z zagranicznymi lotniskami regionalnymi to nie ma w ogole co mowic o jakimkolwiek hubie
no i kuba porownaj ceny polaczen lotu , czestotliwosc ich odwolywania a przy braku konkurencji i ceny Lufy. Zobaczysz ze informacja o pojawianiu sie regularnego tradycyjnego przewoznika nie zwiazanego z Star Alliance to wiadomosc wrecz przelomowa dla wiekszosci portow regionalnych (szczegolnie dla poznania, wroclawia i gdanska gdzie konurencji nie ma zadnej).
he he, nie wiem czy jakikolwiek huby sa nam jescze potrzebne kuba. Z polunia polski dolecisz juz do 30 miast, a z wawy zdaje sie do 40. daj portom regionalnym jesczze 2 lata.
kuba zobacz najpierw jakie polaczenia maja BA, Lufa, AF, KLM ze swoich hubow a jakie maja polaczenia ze swoich lotnisk regionalnych, dopiero pozniej (nie)nazywaj wawe hubem.
1234kuba
2006-03-27 10:53
No, ale to rzeczywiście fajne ;-))))))) !
1234kuba
2006-03-27 10:51
LOT ma hub w Warszawie, British Airways w Londynie Heathrow i Gatwick. Nie podniecajcie się tak, że BA zrobi doloty do swojego huba. LOT już od wielu lat robi doloty z Waszych miasteczek do swojego huba - Warszawy.
gosc_masaj
2006-03-27 06:57
Wreszcie ktos powazny zaczal myslec powaznie o Poznaniu. Oby doszlo to do skutku...
Szkoda, że nie wymieniają KTW w planach - właśnie BA mi brakuje mi do pełni szczęścia tutaj. Decyzja o wejściu na lotniska regionalne bardzo dobra. Zgadzam się też z tym, że LOT dużo straci.
to jeszcze za wczesnie zeby sie cieszyc. Ale zinteresowani eBA polskim rynkiem to dobry ruch - ja czesto latam BA do/z KRKbo bardzo czesto sa tansi niz tanie linie. Np teraz lece w lipcu - bilet 104 funty w CW 120 funtow. Luton i Stansted mi nie lezy. Moze to tez oznacza ze uruchomia wieczory lot do KRK, bo tak to tylko leca rano
gosc_Senat
2006-03-26 23:54
Zgadzam sie z przedmowca. Zycze LOT-owi za ich arogancje, lekcewazenie lotnisk regionalnych, notoryczne odwolywanie lotow, beszczelne odnoszenie sie do klientow (nawet klasy C) wszystkiego najgorszego. Nazwe powinni zmienic na warszafskie linie lotnicze LOT poniewaz skupili sie tylko na Okeciu. Sami sobie sa winni. Nie rozwijali polaczen z kraju i teraz juz traca pasazerow w kazdej minucie. BA zycze wielu sukcesow w podboju lotnisk regionalnych.
No cóż, skoro BA rusza na podbój Polski regionalnej, jeśli Katowice będą sukcesem AF i SkyTeam rozwinie doloty do polskich lotnisk regionalnych, to Lotowi pozostanie tylko klientela z Moniek i Tarnowa na doloty do pracy w Jackowie (bo w samolocie mówią po polsku i nie trzeba się przesiadać po pijaku na zagranicznym lotnisku) ;-). Myślę, że BA liczy też na ruch turystyczny, bo ich taryfy w szczycie sezonu są naprawdę konkurencyjne dla LCC, szczególnie na krótko przed odlotem.