Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Cezary : Czy zauważyłeś że sam pisząc tą uwage dołączyłeś do tego grona malkontentów .... ?
Widzę ze tutaj głównie sami malkontenci. Bo za drogo, bo zbyt skomplikowany serwis rezerwacyjny, bo coś tam ...
no to może furmanką w cztery konie będzie szybciej i jak się wymości siankiem w wozie plus pół litra będzie lepiej niż w First Class !
stenus : Przyjmij proszę że napisałem skrótem Swiss i kropka. albo że mi literki wcieło :)
roberto: LOT lata z Poznania do Frankfurtu, ale jeśli chcesz lecieć do Singapuru, to musisz do Warszawy najpierw mieć dolot, a potem lecisz WAW-FRA-SIN trasą code-share LO/SQ, bo taką umowę mają LO i SQ. Jeśli chcesz lecieć POZ-FRA-SIN, to musisz rezerwowac bilet w Lufthansie, bo wtedy masz przelot POZ-FRA operowany przez LO, ale na numerach LH, a potem FRA-SIN operowany przez SQ lub LH, ale także na numerach LH.
chris: syndyka Swissaira, anie Swissa. Drobna, acz znacząca różnica.
gosc_niewierzący: W tym kontekscie jedynym rowiązaniem jest prywatyzacja wraz z pozbyciem sie tego mało chlubnego wspólnika w postaci syndyka Swiss.
aha z Krakow do Chicago bedziemy latac 6x w tygodniu w lecie to Pikusiu powinnienes utrafic ale system to porazka
pewnie ze jest gorzej niz bylo, nie ma mozliwosci sprawdzenia ktoredy jest polaczenie, a dochodzenie do tego po numereach lotow to sredniowiecze, podobnie jak informacja o dodatkowych oplatach na koncu. No i ten system polaczen. Z poznania do Singapuru przez Warszawe i Frankfurt choc lot lata z poznania do frankfurtu... zenada.
wciaz uwazam ze system jest beznadziejny. Wybieram KRK-Chicago i wyswietla mi sie plansza 7x7 z roznymi cenami i na tym poziomie powinienem wiedziec w ktore dni lot jest bezposredni a nie dopiero jak wybiore w ktory dzien lece. Najpierw chce wiedziec kiedy jest lot bezposredni i dopiero wtedy wybrac dzien. A nie wybrac dzien i potem okazuje sie ze w ten dzien nie ma lotow bezposrednich wracac wstecz i wybierac inny dzien - beznadzieja.
gosc_niewi
2006-03-06 22:06
Chris, oni życzą wszystkim. Nie ma potrzeby wyszczególniać grupy pracowników LOT. Wazniejsze jest jednak, żeby oni (LOT) sami zaczęli życzyć sobie dobra (tylko nie kosztem swoich kolegów np z innych działów).
gosc_Old
2006-03-06 21:27
System rezerwacji byłby jeszcze lepszy, gdyby pokazywał ceny "brutto". Pytanie odnośnie promocji: ile to jest dwa razy 195 zł ? Odpowiedź: 980 zł. Można tak od razu jak niektórzy, wcale nie low costowi przewoźnicy.
Jej! Hej ma problemy a to przeciez proste jak knostrukcja cepa. Obecny system rezerwacyjny LOTu jest bardzo "przyjazny". Pokazuje dni poprzednie i nastepne na wylot i powrót i alternatywne ceny. Nie rozumiem czemu niektórzy się w tym gubią.... ????
gosc_niewierzący : Dlaczego więc nie życzą ? ( mam na myśli uwagę o pracownikach Lotu ... )
Hej, nowy system rezerwacji LOTu jest duzy latwiejszy w obsludze niz to forum, wrecz idiotoodporny, wiec dziwne, ze nie mozesz sobie poradzic. Klikasz na szczegoly lotu i masz wymieniane wszystkie przesiadki; klikasz na taryfe i pokazuja Ci sie dokladne zasady taryfy. Inna sprawa, ze bedziesz musial ostro kombinowac z data podrozy, zeby poleciec z Krakowa bezposrednio, bo niewiele jest takich lotow. Poza tym rzeczywiscie dzisiaj ta strona jest przeciazona.
ten nowy system rezerwacji nieLOTu jest do d..y. Rezerwuje sobie np. lot do Chicago z KRK i do ostatniej chwili nie wiem czy to lot bezposredni. Wyswietlaja sie polaczenia w kazdy dzien no to wybieram jedno po to zeby potem sie zorientowac ze w ten dzien nie ma bezposredniego. Wciskaja na sile przesiadke przez wawe!!!!precz z nimi
gosc_dxx
2006-03-06 18:22
Wchodzę na stronę LOT... "Przepraszamy. Serwer jest chwilowo przeciążony. Proszę spróbować za chwilę. Sorry. Server overloaded. Please try again later. "... PAńskie oko konia tuczy, a bez szefa nawet serwer wysiada.
gosc_niewierzący: wszystkie dane dotyczące ilości głosów w radzie masz w artykule tym, jak i innych z prasy. Skarb Państwa ma większość, bo jeden z syndykowych jest p.o. prezesa, zatem głosować nie może. Od 19 marca Kopoczyński już będzie mogł głosować, bo przestanie być p.o. prezesa.
Tu chodzi o spadek znaczenia wawy, bo wtedy jest wieksza szansa dla regionow. W tej chwili wawa wygrywa z inwestycjami bo ma rozsadne lotnisko i wiele polaczen. jesli do wawy bedziesz musial leciec z przesiadka tak jak do portow regionalnych to szanse zaczna sie wyrownywac. Ja sie zgadzam z Pikusiem.
gosc_niewi
2006-03-06 09:36
Chris, w moim świecie ludzie, niezależnie od wiary, powinni życzyć wszystkim dobrze.
Stenus, ja znam jednego z tych tzw. fachowców i pozwól pozostać mi przy swoim zdaniu. Powodzenia życzę Radzie. Czy przedstawiciele obcego kapitału maja jakiś znaczący głos w radzie? Wydaje się języczkiem u wagi głos załogi. Tylko czy dadzą radę pozbierać się?
Pikus, to jeszcze nie jest pewne, ze nowe lotnisko w Berline powstanie. Jak rowniez jest watpliwe, ze Lufthansa chcialaby miec w Berlinie swoj hub. Predzej pragnelyby tego wladze miasta. Lufthansa probowala rozwijac polaczenia miedzynarodowe z Berlina, ale sie nie oplacaly, bo to miasto nie generuje wystarczajacego ruchu biznesowego. Jest na to zbyt biedne. Poza tym dlaczego wolisz promowac rozwoj portow niemieckich zamiast Warszawy? Nie lepiej wspierac wlasny rynek?