Odświeżony SkyEurope

Odświeżony SkyEurope Słowacki przewoźnik niskokosztowy SkyEurope odswieżył 1 marca br. swój znak firmowy. Nowym logotypem opatrzone są wszystkie nowe kampanie reklamowe. Na nowym samolocie, który SkyEurope odbierze już w połowie marca, także będzie widniało odswieżone logo.Paweł Cybulak
02/03/2006 14:13   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gs 2006-03-08 01:20   
gs - Profil gs
@Pikus: dopiero teraz zobaczylem twojego posta: "to jest zly przyklad bo ja zakladam ze lot jest odwolany zanim gdziekolwiek wyruszylem" - widocznie latasz tylko lotami bezposrednimi - nikt bowiem przed rozpoczeciem podrozy z przesiadka nie wie, czy za kilka godzin inny lot bedzie odwolany ;)
gs 2006-03-08 01:06   
gs - Profil gs
Wlasnie przed chwila - jest juz 8 marca probowalem zarezerwowac bilet na SKY za 8,03 z Krakowa do Brukseli - zgodnie z promocja - i NIE MA najtansze sa po 59 zeta...
PS Pojawila sie na portalu reklama Wizza, piszacym na forum zaradzam ostroznosc w krytyce tych linii, a redakcja pewnie przestanie juz sie "czepiac" ;)
roberto 2006-03-07 14:59   
roberto - Profil roberto
Mam nadzieje ze przemalowanie samolotow wstydu z nich nie zmyje. Ten sposob prowadzenia interesow powinien byc szybko weryfikowany przez rynek. Po za tym malowanie uwazam ze zdacydowanie gorsze od poprzedniego. Samolot jest za ciemny i posiada barwy "brudne" - taki efekt wychodzi przy malowaniu obrazow gdy wymiesza sie zbyt wiele roznych kolorow farb.
katka 2006-03-07 00:21   
katka - Profil katka
na stronie sky ani slowa o tym ze ten samolot bedzie latal z krakowa ale jest informacja ze bedzie latal z pragi
hej 2006-03-06 16:34   
hej - Profil hej
super zdjecia i super kolorek - troche przypomina mi virgin airlines (te z Belgii) pomimo ze tamte sa czerwone, ale fajny intensywny kolor. ciekawe na jakich trasach z krakowa bedzie on latal. ktos ma jakies wiadomosci odnosnie tego????
czeko 2006-03-06 15:09   
czeko - Profil czeko
zajrzalem już godzine temu. reweeeelka :-) landrynkowy wizz sie chowa...
pablo 2006-03-06 14:49   
pablo - Profil pablo
Na zobacz link są już zdjęcia samolotu w nowym malowaniu, wg mnie wygląda bardzo fajnie
katka 2006-03-04 19:45   
katka - Profil katka
a te nowe logo mi sie nie podoba stare bylo moim zdaniem ladniejsze
katka 2006-03-04 19:43   
katka - Profil katka
pikus moze dla ciebie sky to cudowna linia ktora daje tak duzo za tak malo.jezeli ktos mial kupiony bilet np.do Bratyslawy bo tam pracuje albo studiuje to nie zamieni tego biletu na Rzym bo on tam nie potrzebuje byc a moze go nawet nie stac na takie wakacje.wiec moim zdanie sky nie wykazal sie zadna inciatywa,jezeli chce byc to niech zaproponuje lot zastepczy na tej samej trasie ,choc w przypadku Bratyslawy jest to nir mozliwe bo byl to jedyny lot pomiedzy Polska a Slowacja.
gosc_PMI 2006-03-04 16:12   
gosc_PMI - Profil gosc_PMI
...tylko dlaczego zamykają bazę w WAW???
pikus 2006-03-04 15:07   
pikus - Profil pikus
ok ok
chris 2006-03-04 14:16   
chris - Profil chris
Pikus : Bardzo prosze czytaj dokładnie ... Napisałem że dostajesz zwrot gotówki LUB !! lot alternatywny.
Lot alternatywny MUSI być do portu docelowego podróży !! Alternatywny oznacza jedynie że może odbyć się inna trasą , w innym terminie lub nawet przy pomocy innego przewoźnika ale MUSI zakończyć się w tym samym porcie docelowym . Dlatego napisałem że to nie była łaska ze strony Skya ofrowanie zamiennie lotów. To było jedyne co potrafili zaproponować , a i tak niezgodne z prawem. gdyż nazwanie tych lotów alternatywnymi jest dużym nadużyciem.
Aha i to co napisałem to nie jest wg . Chrisa tylko wg. przepisów UE. Polecam stronę ULC, dział Komisja Ochrony Praw Pasażerów
humbak 2006-03-04 13:29   
humbak - Profil humbak
Pikus: "lot alternatywny" wcale nie oznacza, że docierasz tam, gdzie chciałeś. Przeciez tak małe linie, jak SKyEurope nie maja takich wielkich "alternatyw"....
pikus 2006-03-04 13:18   
pikus - Profil pikus
to jest zly przyklad bo ja zakladam ze lot jest odwolany zanim gdziekolwiek wyruszylem - wg chrisa dostaje zwrot kaski + alternatywny lot, czyli docieram tam gdzie chcialem za darmo
humbak 2006-03-04 12:33   
humbak - Profil humbak
zasada jest taka: Im linia więcej bierze za bilet, tym więcej daje w zamian, jak cos jest nie tak
gs 2006-03-04 12:27   
gs - Profil gs
Stenus: napisalem "przykladowo" tak zeby Pikus zrozumial - nie byl to opis sytuacji ;)
humbak 2006-03-04 12:22   
humbak - Profil humbak
gs: Jeśli lecisz przez Frankfurt, to lecisz Lufthansą, a wtedy masz jeszcze kilka innych opcji: LH proponuje Ci przelot kolejnym rejsem do Ułaan Baator, co ma miejsce dnia kolejnego, więc zapewnia Ci hotel, jedzenie do czasu wylotu, a także proponuje voucher na kilkaset euro jako zadośćuczynienie za kłopoty w podróży, który możesz wymienić na nowy (kolejny!) bilet lub zamienić na gotówkę (ale wtedy około 25% mniej dostaniesz niż opiewa voucher). Nie spotkałem sie raczej z opcją, jaką opisałeś, chyba, że klient jest juz bardzo zniechęcony na dalszą podróż. Z reguły jednak ludzie wolą dolecieć do miejsca przeznaczenia, mimo opóźnienia...
gs 2006-03-04 11:36   
gs - Profil gs
Pikus - przykladowo: Wyleciales z Krakowa - lecisz do Ulan Bator, przesiadke masz we Frankfurcie, doleciales do Frankfurtu i dowiedziales sie, ze lot do Ulan Bator jest odwolany - dostajesz wtedy kaske za bilet do Ulan Bator i bilet na powrot do Krakowa - Jasne ???
pikus 2006-03-04 10:09   
pikus - Profil pikus
cos mi tu nie gra: Zwrotu uiszczonej opłaty przewozowej (w zależności od potrzeby łącznie z bezpłatnym przelotem do portu, w którym podróż rozpoczęto) - czyli kaska spowrotem + przelot alternatywny = nie za duzo tego wszystkiego
chris 2006-03-04 02:03   
chris - Profil chris
Pikus : Nie masz racji. Prawo UE jasno to określa.

W przypadku anulowania rejsu pasażer ma prawo do otrzymania od przewoźnika:

1. Zwrotu uiszczonej opłaty przewozowej (w zależności od potrzeby łącznie z bezpłatnym przelotem do portu, w którym podróż rozpoczęto) lub 2. zaproponowania alternatywnego rejsu do portu docelowego podróży;

Przewoźnik jest zobowiązany w ciągu 7 dni dokonać zwrotu opłaty przewozowej w gotówce, za pomocą przelewu bankowego lub czeku, lub za pisemną zgodą pasażera przekazać mu voucher do wykorzystania przy następnej podróży.

Dodatkowo jeśli odwołanie nastąpiło z przekroczeniem terminu 14 dni od daty planowanego lotu i prewoźnik nie zaproponuje alternatywnego lotu w tym samym dniu pasażerowi przysługuje odszkodowanie pieniężne w wysokości zależnej od długości odwołanego lotu.

Jak więc widać Sky nie robił łaski tylko starał dopsować się do obowiązującego prawa. Tylko starał się gdyż nie był w stanie zaproponować alternatywnych połączeń na likwidowanych lub nigdy nie uruchomionych kierunkach.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy