Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_23e33 Dubaj,i ZEA maja znikome ilosci ropy.Miasto i kraj chce stac sie poteznym centrum finansowym,oraz turystcznym.A paliwo jest kupowane na zasdzie kontrakow.
gosc_e7d8a
2013-11-29 19:56
zdecydowanie wole 747i, dobrze, że Lufthansa trochę ich zamawia. Reasumując król 747 nadal żyje i prezentuje się rewelacyjnie!
gosc_f39f6
2013-11-29 18:35
Super maszyna! Umarl krol (747) , niech zyje Krol (A-380)!
piotrek737
2013-11-29 18:08
@bagi: No ja się wiesz nie czepiam, że pytasz ;) Wszystkie A380 latające np. do Tajlandii lub Malezji mają konfiguracje 517 pax :) Po prostu kierunki na których sprzedaje się dużo ekonomii obsługują te maszyny. Różnica niby znikoma, ale zawsze coś.
greg0303
2013-11-29 16:37
Emirates Airlines są ciągle zainteresowane wersją A380-900, po prostu myślą o przyszłości i większej ilości pasażerów na niektórych połączeniach między hub-ami. Jeden potencjalny klient to za mało dla Airbusa, aby rozpocząć produkcję, szczególnie, że zamówienia na wersję 800 ostatnio mocno zwolniły. Byłó również zainteresowanie wersją towarową, A380-800F, FedEx nawet miał zobowiązania na ten wariant, ale gdy program A380 był mocno opóźniony zmienił zainteresowanie na B777-200F. @mpiotrek: Kilka opinii z naszego forum:
zobacz link
mpiotrek
2013-11-29 16:14
Niedługo będę przerabiał 4x A380 na trasie Amsterdam-Dubaj-Kuala Lumpur i z powrotem... ciekawe czy się trafi jakiś nowy nabytek... swoją drogą jak oceniacie ekonomiczną w Emirates w A380? Ja nigdy nie leciałem Emirates więc się zastanawiam
@piotrek737: Po prostu uwazam, ze w Emirates mieli powod i uzasadnienie dlaczego niektore maszyny moga miec wiecej foteli... NIe wiem dokladnie jaki, chetnie bym sie dowiedzial. "po prostu upchali" raczej nie zaspokaja mojej ciekawosci. Dywagowanie dlaczego to zrobili uwazam za calkiem stosowne szczegolnie na forum lotniczym. Pozdrawiam
@mietek: Airbus proponowal swojego czasu wieksza wersje A380-900, ktorej produkcja zostala na razie odlozona na przyszlosc (patrz wikipedia). Byly tez doniesienia o wersji -1000.
piotrek737
2013-11-29 15:56
bagi: Myślisz, że sobie taki pisze jak troll żeby pisać? Nie ma w tym żadnej ukrytej filozofii... W wersji 517 pax tzw. pitch między rzędami wynosi 32,5 cala, natomiast w wersji 489 pax 34 cale.
gosc_23e33
2013-11-29 15:36
To ze maja paliwo za darmo to bajki opowiadane przez osoby, ktore zamiast sie troche zastanowic i doinformowac, opowiadaja cos, co jest oparte wylacznie na waskich stereotypach.
Moze w niektorych wersjach np nie bedzie kabiny na odpoczynek dla zalogi..(na krotszych trasach) wtedy mozna zmiescic wiecej siedzen, a nie "po prsotu upchac"
A to są planowane jakieś inne wersje A380 skoro teraz pojawiła się informacja, że jest to model A380-800? Wcześniej zawsze było mówione tylko i wyłącznie o A380. EK to jest i zapewne będzie na zawsze największym klientem programu A380 skoro zamówili 140 sztuk.
Paliwo maja prawie darmo, wiec moga latac A380 jesli nawet sa puste. Ciekawe jakie jest wypelnienie ich A380 skoro coraz to nowe linie mowia iz ten typ samolotu jest dla nich zbyt duzy.
piotrek737
2013-11-29 15:01
gosc_db9c9: Po prostu trzy rzędy więcej upchane i tyle ;)
gosc_db9c9
2013-11-29 14:41
jak to możliwe, tyle samo miejsc biznes i pierwszej klasy, a inna liczba miejsc ekonomicznych?