Lublin z nową stroną

Lublin z nową stroną Od 31 października działa nowa wersja serwisu internetowego Portu Lotniczego Lublin. Oprócz zmienionej formy graficznej, zawiera ona udogodnienia i wiele informacji, które mogą być przydatne pasażerom i klientom portu lotniczego. To już trzecia strona internetowa tego lotniska, które działa niespełna rok.Za pośrednictwem nowej strony podróżni m.in. mogą zarezerwować bilet,...
31/10/2013 10:08   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
goluz 2013-11-01 19:38   
goluz - Profil goluz
Nie zgadzacie się z moimi wypowiedziami?No to macie problem :)
gosc_b7077 2013-11-01 16:35   
gosc_b7077 - Profil gosc_b7077
Panie Goluz niech Pan nie zapomina, że jedynym mankamentem tego forum sa treści Pana wypowiedzi.
sauvi 2013-11-01 15:49   
sauvi - Profil sauvi
Majac takich "obroncow" jak goluz, LUZ jest w stanie kazdemu siebie zohydzic. Niemniej jednak zycze pomyslnego rozwoju i gratuluje ze powierzyl utworzenie strony profesjonalistom a nie amatorom - "krewnym i znajomym krolika",
goluz 2013-11-01 15:33   
goluz - Profil goluz
O resztę wydawaną w sklepie za zakup gruszek zasypywanych w popiele.
gosc_68ccb 2013-11-01 11:40   
gosc_68ccb - Profil gosc_68ccb
Panie Goluz o jaką resztę Panu chodzi?
gosc_af397 2013-11-01 10:31   
gosc_af397 - Profil gosc_af397
prognoze wyników finansowych podał na swojej stronie Dziennik Wschodni.
-30 mln
gosc_06c70 2013-11-01 08:29   
gosc_06c70 - Profil gosc_06c70
Strona jest ważna ale nie najważniejsza. Najistotniejsza jest tablica odlotów/przylotów na stronie i patrząc na tą z LUZ niestety kolorowo nie jest:/ Czekamy na tam szumnie zapowiadany jeszcze w tym roku Mediolan oraz wyniki finansowe po pierwszym roku działalności.
gosc_72afd 2013-11-01 07:30   
gosc_72afd - Profil gosc_72afd
lepiej by postarali sie o wreszcie o tradycyjnego przewoznika
gosc_c722e 2013-11-01 01:25   
gosc_c722e - Profil gosc_c722e
goluz, na jakiej reszcie? A strona rzeczywiście odnowiona, sprawia korzystne wrażenie, choć mnie po pewnym czasie "zawisła".
greg0303 2013-10-31 23:48   
greg0303 - Profil greg0303
Rzeczywiście, bardzo fajnie zaprojektowana i czytelna.
goluz 2013-10-31 23:42   
goluz - Profil goluz
Super stronka LUZ, elegancka,poukładana,przejrzysta, szybko chodzi :) Można powiedzieć na reszcie! Ciekawe kiedy pasażer.com przestanie nas raczyć swoją przedpotopową stroną i archaiczną strukturą forum...
gosc_5cc84 2013-10-31 22:38   
gosc_5cc84 - Profil gosc_5cc84
Nowa strona LUZ jest rewelacyjna. Szczere gratulacje.
gosc_810f4 2013-10-31 21:55   
gosc_810f4 - Profil gosc_810f4
Port Lotniczy Lublin w Świdniku dysponuje profesjinalną stroną internetową, która dobrze informuje i reklamuje atrakcje lotniska oraz okolicy ... więc jeśli ktoś daje ocenę 4. to inne porty są niestety mniej nowocześni ...
gosc_87950 2013-10-31 19:10   
gosc_87950 - Profil gosc_87950
@gosc_257ed Widzę, że dziś masz bardzo dobry humor. Stronka ok ale niczym szczególnym nie wyróżnia się. Ocena 4 . No i w końcu po blisko roku działania lotniska wersja angielska :)
gosc_257ed 2013-10-31 16:52   
gosc_257ed - Profil gosc_257ed
LUZ ma najlepszą stronę internetową spośród wszystkich portów lotnicztch w Polsce i jest czego gratulować i pozazdrościć !
przemolot 2013-10-31 15:43   
przemolot - Profil przemolot
czyli mój znajomy zupełnie nieświadomie leciał do GDN ostatnim rejsem SP-LFB w barwach K2 ;)
sauvi 2013-10-31 15:36   
sauvi - Profil sauvi
@przemolot: jak to zwykle w ELO, informacje zmieniaja sie z dnia na dzien :(
przemolot 2013-10-31 15:32   
przemolot - Profil przemolot
sauvi: dzięki za info. Zdziwiłem się trochę, bo w rozkładzie lotów ATR jest do końca lutego.
krzyniu30 2013-10-31 15:25   
krzyniu30 - Profil krzyniu30
gosc_893cf jak pasazer.com może robić analizy innych stron skoro ich własna przypomina i wygląda na późne lata 90-te.
sauvi 2013-10-31 15:24   
sauvi - Profil sauvi
@przemolot: wg. ch-aviation.ch (rubryka news), po ostatnim locie ATR72 SP-LFB z Lublina do Gdanska polecial on do Sonderborga, gdzie przechowuje go firma leasingowa Nordic Aviation Capital. Dwa pozostale ATR (-42 i -72) sa zaparkowane w WAW i KTW i czekaja na sprzedaz badz zlecenie wet lease. Zatem to raczej koniec ATR w ELO.
Kup bilet Więcej
Rezerwuj loty
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wypożycz samochód
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska
Okazje pasażera
Reklama