Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Tomasz Janiak, masz rację. Obie maszyny sa podobne i niepowtarzalne. I żadną z nich nie leciałem :-(. Spsód samolotów z trzema silnikami wyglądaja najefektowniej, szczególni epodczas startu. Pozdrawiam
gosc_Tomas
2006-01-19 10:45
aguirre, na Shiphol być może widziałeś sporo MD-11 KLM ale na pewno nie widziałeś ich w malowaniu NW, bo oni ich nie mają, tylko DC-10 :) Obecnie ze znanych linii pasażerskie MD-11 mają VARIG, FINNAIR, THAI, KLM, JAL, ALITALIA (choć ta już je wycofuje).
Pozdrawiam
gosc_dempsey: Zdjęcia nic nie dadzą - brazylisjkie Pão de Açúcar tłumaczy się (bo nijak inaczej sie nie da) jako Głowa Cukru...
katowiczan
2006-01-17 16:43
P.S. chodziło mi konkretnie o konfiguracje siedzeń w klasie ekonomicznej w MD11 w Varigu i w 744 BA...
gosc_pozna
2006-01-17 16:30
co do MD11 - mialem okazje nim leciec na trasie ZRH-BKK-ZRH - nic fajnego. GLOSNY w srodku (szczegolnie w klasie ekonomicznej) i zadna rewelacja. 10 razy bardziej wole B777 albo A330/340. Ale przyznam, ze start w MD11 mi sie bardzo podobal ;-) -takiego nawet w B747 nie doswiadczylem ;-)
Swego czasu na stronie KTW byla ankieta na temat nowych destynacji - Monachium tez sie tam znalazlo ciekaw jestem czy ta ankieta jakos wplynie na decyzje o nowych polaczeniach i czy MUC sie w koncu pojawi ?
gosc_rober
2006-01-17 10:17
moze warto dodac ze Varig latal juz do MUC w innych sezonach zimowych.
gosc_demps
2006-01-17 01:59
przepraszam, ale to powinna byc GORA SOLI nie cukru :))moge Wam przeslac zdjecia...:))
no cóż, połącznie jak każde nowe jest cool, szczególnie PL z Ameryką Pd to rarytas. Brazylia..Arpoador, Copacabana....w Rio.....pomarzyć...i wrócić na Caipirinhe...niestety co do MD11 - muszę wszystkich rozczarować, zależy w jakiej konfiguracji....i w jakiej klasie może być wygodny, niestety o stanie technicznym samolotów RG niewiele dobrego można powiedzieć. Samoloty są zużyte, tak jak załogi RG. Brak kasy to niestety ich bolączka i nie naprawiaja sprzętu ...czyli nieszczelne drzwi, lądowanie na jednym silniku, brak APU, problem z wodą, międzylądowania to standardowa procedura, w bagażnikach brak locków.....a najlepsze jest to....4 pilotów nie daje sobie rady...poziom ich wiedzy pozostawia do życzenia....mają proble z taxi...(np w LHR potrafią jechać 1 h na start.....)oszukują na paliwie...tankują 10 ton więcej niż w papierach...bo boją się że zabraknie im podczas przelotu nad atlantykiem, no tak....dziewczyny są na pokładzie też nie najleszej jakości....to wszystko i tak najlepsza linia w Ameryce Południowej...życzę przyjemnych rejsów!!!!
To może potanieją wycieczki do Brazylii? A MD11 to piękna maszyna. Na Schiphol widziałem ich mnóstwo - KLM i NW, dwa rzędy obok siebie ... Szkoda, że niedługo ich pewnie zabraknie (zostaną tylko cargo). A wygoda samolotu zależy chyba od konfiguracji siedzeń wybranej przez linię, a nie od modelu.
gosc_Pedro
2006-01-16 22:18
Eu estou muito contento ( em portugues jestem bardzo zadowolony) Wreszcie bede mogl miec latwiejszy dostep do BRASIL:D :D :D i do Argentina:D VARIGiem do Sao Paulo lub Rio de Janeiro a potem GOL do Buenos Aires. Kiedy Aerolineas Argentinas zacznie latac do Niemiec albo zwiekszy oferte do Wloch????
katowiczan
2006-01-16 20:55
bo podobno jest najwięcej miejsca na nogi:)
Choć leciałem Varigiem już kilkakrotnie, to niestety także nie udało mi się przelecieć MD11. Choć bilet miałem wykupiony właśnie znim, to mnie Varig we FRA przebukował z GRU na GIG i potem wewnątrz Brazylii już nie miałem jak polecieć MD11. Także Thai lata MD11 do Rzymu, a Finnair na Daleki Wschód z Helsinek, ale także sie jeszcze nie zalapalem. A dlaczego uważasz, ze najwygodniejszy? To dosyc stary model w sumie. Ale ten silnik na ogonie dodaje maaase uroku i elegancji.
katowiczan
2006-01-16 20:15
Mnie tam się ten błąd podobał:D a tak apropo tematu to fajnie, że będzie MD11 jeszcze niem nie leciałem a to podobno najwygodniejszy szerokokadłbubowiec (tak przynajmniej twierdzi mój tata, który leciał AZ na trazie Buenos Aires - Malpensa) a co wy myślicie o MD11??
gosc_f50
2006-01-16 19:05
ciekawe od kiedy LOT czy Lufthansa lata do Monachium z KTW Komentarz moderatora: Przepraszam najmocniej - lista lotnisk, z których LO/LH latają do MUC jest tak duża, że chochlik redakcyjny ustalił także KTW-MUC. Może to dobry omen na przyszłość, tym bardziej, że wielokrotnie forumowicze wspominają brak tego kierunku. Cieszy natomiast, że informacje czytane są z taką dokładnością, za co bardzo dziękujemy. (mj)