Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_160e4
2013-10-15 19:07
Wie ktoś, co w końcu było na tej konferencji ? Czy może jednak połączenie WAW-SIN ?? ;]
gosc_301a1
2013-10-03 15:50
...poza tym, masz jakieś źródło tej informacji ?
gosc_abaec
2013-10-03 15:42
przemolot: trzymajmy kciuki, bo jak LOT nie ma możliwości narazie takiego połączenia otwierać... ;]
przemolot
2013-10-03 14:59
15.10 jest konferencja SQ w Warszawie. Czyżby jednak mieli wejść na WAW wcześniej niż w 2015?
gosc_d55d0
2013-07-26 22:21
No tak znowu fantazja tych z KRK !!! Widać Wasze kompleksy w tych wypowiedziach ! Czym Polska jest dla SQ ??? a dopiero KRK ??? nawet nie wiedzą gdzie to leży!
loblktkwkrk3xw
2013-07-26 21:41
Lot blokuje SQ w KRK 3 x weekly :-)
gosc_429df
2013-07-25 16:16
A ja sie zastanawiam, czy to nie jest zwiazane z tym, ze SQ interesuje sie zakupem pakietu akcji LO. Na miejscu SQ myslac o rozwoju siatki wschodnioeuropejskiej przez hub w Europie rozwazalbym wejscie do VIE. Siatka OS w CEE jest duzo szersza, podobnie siatka w Europie Zachodniej, wiec VIE byloby swietnym punktem przesiadkowym dla SQ w Europie. W dodatku nowy wspanialy terminal. LO przez najblizsze 2 lata nie moze rozbudowywac siatki (chyba, ze nowy akcjonariusz splaci pozyczke od rzadu). Perspektywa 2 lat to bardzo niewiele przy planowaniu siatki, wiec moze cos byc na rzeczy, ze SQ kupi pakiet LO podobnie jak KE kupilo pakiet OK.
To w Krakowie jest lotnisko?
gosc_75446
2013-07-24 20:40
@copilot : Brussel latał do Krakowa jeszcze w zeszłym roku i mial dobry LF. Ale ma problemy finansowe i musial sie wyniesc z KRK podobnie zreszta jak z WAW.
do KRK nie latają głupie British Airways, KLM czy Air France, nie mówiąc o Tapach, Iberiach i Brusselach, a wy chcecie SQ :D buahahahahaha
gosc_31c8a
2013-07-24 19:49
jeśli SQ wejdzie do PL, to do WAW, bo tu może liczyć na transferowych klientów, którzy mu dopełnią samolot.
KRK może za 5 lat doczeka się EK 3 razy w tygodniu, jeśli będą mieli tyle A380tek, że nie będą wiedzieli gdzie latać A330tkami ;)
gosc_ac12f
2013-07-24 19:21
Tak, tak - SQ do Katowic. Za jednym zamachem ogarną rynek austriacki, bo będzie można dojechać Polskim Busem z Wiednia :)))
gosc_dc46b
2013-07-24 18:59
Panowie a gdzie wy wyczytaliscie ze SQ ma latać gdzieś poza WAWa choć także teraz Warszawa jest mocno wirtualna. Jestem z Krakowa i trzymam kciuki za Balice które cały czas sie rozwijają lecz niektórym forumowiczom fantazja przesłania rozsądne myślenie. Popatrzcie z jakich portów w Europie operuje SQ chyba najmniejsze odprawia ponad 20 mln paxow, więc nawet do 10 mln Okęcia jest jeszcze bardzo daleko.
pcharasz
2013-07-24 18:34
Nie chcę wam sprawiać zawodu, bo marzenia to piękna rzecz, ale nie wiem co by się musiało stać, żeby SQ zawitał do KRK. Nawet nie ma na to szans przez najbliższe 10 lat. No, chyba że ktoś stolicę znowu przeniesie, ale nawet wtedy marne by były to szanse...
gosc_24afa
2013-07-24 18:28
Goluz gdyby Turkish dostał zezwolenie na szerszą obecność w polskich portach regionalnych to statystyki mogą się zmienić, bo konkurencja dla LCC zrobi swoje ...
Bardzo bym się ucieszył, widząc SQ w Krakowie, ale spójrzmy prawdzie prosto w oczy - to zupełnie nierealne. Sukcesem będzie za kilka lat Qatar 4 razy w tygodniu na 320. To wciąż jeszcze o wiele za mały rynek.
spider_85
2013-07-24 18:18
gosc_8d542: Taaa i ponoć rozmowy z Zieloną Górą są w bardzo zaawansowanym stadium :D
gosc_e1a00
2013-07-24 18:12
Singapore nie lata do Sztokholmu czy do Madrytu (4-te co do wielkosci lotnisko w Europie, 50 mln pasazerow rocznie), ale na pewno rozwazy loty do KTW, KRK, GDN i oczywiscie LUZ, "po 2-3 loty tygodniowo na początek". :D To w koncu nie jest low-cost, zeby latac gdzies 2-3 razy w tygodniu. A z innej beczki: ciekawe czy przedstawianie tych planow ma zwiazek z niedawnymi pogloskami co do wykupienia udzialow w Locie przez te linie
gosc_8d542
2013-07-24 18:00
SINGAPORE rozważa latanie do PL dopiero w 2015r a więc może oprócz WAW zawitać także do GDN oraz do KRK lub KTW ... np po 2-3 loty tygodniowo na początek.
gosc_0550c
2013-07-24 17:38
Może i trzecim ale z czego to wynika? Nie stać nas na latanie? Wydaje mi się, że to nie prawda. Z roku na rok ilość podróżujących się zwiększa i jest to raczej przyrost logarytmiczny. Wielu nie lata tylko dlatego, że... nie. Nie próbowali, boją się, kojarzy im się to z zbytecznym luksusem. Ta tendencja zmienia się jednak pokoleniowo i w mojej ocenie niebawem o polskiego pasażera zacznie się dobijać znacznie więcej linii.