Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
usuniety
2013-06-25 16:59
Proponuje by pasazer.com wprowadzil obowiazkowe logowanie na portalu poprzedzone przeslaniem zaswiadczen o:
1) ponadprzecietnej znajomosci branzy lotniczej udokumentowanej w formie CV o wieloletniej pracy w lotnictwie, lub wykladaniu pokrewnych tematow na uniwersytetach
2) placeniu podatkow w Polsce
3) nielataniu w przeszlosci liniami OLT Express
W przeciwnym razie uzytkownik bylby nie dopuszczany do dyskusji, aby nie przeszkadzac znawcom placacym ciezkie podatki w PL i latajacych wylacznie butikiem.
gosc_76a8c
2013-06-25 16:35
Ale przecież należy przypomnieć jak to Kasjanek krzyczał tutaj, że kocha OLT Express i jest to najlepsza z linii lotniczych jaka udało mu się polecieć :)
Buahahaha znafca przez duze F :)
gosc_9449b
2013-06-25 16:13
Kasjanek: sprawdz sytuacje SASu i zobacz jaki SAS wyprzedawal majatek przez lata i czy moze jeszcze cokolwiek wyprzedac. Ostatnio sprzedali linie Wideroe, najlepiej prosperujaca czesc SAS Group. Sprobuj takze wysnuc wniosek dlaczego od niedawna siec hoteli Radisson nie nazywa sie juz Radisson SAS, ale Radisson Blu. LOT moze nie jest najlepiej zarzadzana firma, ale dawanie SASu jako przyklad swietnego zarzadzania swiadczy o tym, ze nalezy poprawic bystrosc i ostrosc swojego widzenia. Ktora linia wymaga, aby na wszystkich lotach miedzykontynentalnych byla rowna reprezentacja zalogi z trzech krajow skandynawskich i tylko z powodu musi na pusto dowozic zalogi do CPH lub ARN?
gosc_3235c
2013-06-25 15:45
kasjanek: akurat emigrantem nie jestem i nigdy nie byłem. Jak rozumiem nie potrafisz zrozumieć jak można mieć niemieckie (czy jakiekolwiek inne) IP będąc w zupełnie innym kraju, ale to już twój problem. Aluzje do miejsca zamieszkania spowodowane są tym ciągłym wypisywaniem o tym jak to "my" dopłacamy do Lotu - jesli nie płacisz podatków w Polsce, to może mniej się poczuwaj do rozporządzania się pieniędzmi do których się nie dokładasz? A ze sprzedażą majątku sam obnażasz swoją ignorancję, bo gdybys miał trochę pojęcia o czym piszesz, to wiedziałbyś, że właśnie przez brak tej sprzedaży Lot ma tak głęboki na minusie wynik...
usuniety
2013-06-25 15:20
Rzeczywiscie sprzedaz majatku to godna pochwaly metoda do poprawiania sytuacji finansowej. I ciekawe czemu aluzje do mojego miejsca zamieszkania najbardziej wyplywaja od samych ... emigrantow.
gosc_a7301
2013-06-25 15:09
gosc_bb02f: ale kasjanek nie umie tego zauważyć, nie bardzo ma pojęcie o tym jak wyglądają dochody i koszty lotu, jak ma się to do ekonomii, jedyne co potrafi, to konsekwentnie wypisywać jaki to lot jest beznadziejny i jak to on wie najlepiej, że nawet PKP są lepsze od Lotu. Etatowego narzekacza niczym nie zadowolisz.
gosc_b1b6f
2013-06-25 15:08
kasjanek: nudny jesteś z tym narzekaniem na Lot. Naucz się najpierw interpretować wyniki finansowe i dopiero dyskutuj o tym czy Lot traci, czy nie. Czytając te twoje narzekania można odnieść wrażenie, że Lot nigdy w życiu nie przynosił zysków, a to nieprawda. Poza tym dlaczego piszesz "naszym" Lot? Przecież Lot nie jest niemiecką linią....
gosc_bb02f
2013-06-25 14:57
Podobnie jak SAS LOT zmniejszyl znacznie koszty w tym roku.
usuniety
2013-06-25 14:52
Tak, zmieniaja bo zmieniaja sie warunki, ale efekt jest taki ze zaczynaja zarabiac, a co mozna powiedziec o naszym LOT?
gosc_be621
2013-06-25 14:37
Kasjanek: czy na pewno potrafia? Tylko policz ktory to jest plan ratowania finansow w SASie w ciagu ostatnich 8 lat. One regularnie sie pojawiaja pod innymi nazwami. Niektore z nich zaprzeczaja poprzednim. Na przyklad, pare lat temu SAS wprowadzil dodatkowa klase na lotach europejskich Economy Extra, obok biznesu i ekonomicznej. Teraz w ramach restrukturyzacji wracaja do poprzedniego modelu dwoch klas o nowych nazwach PLUS i GO.
usuniety
2013-06-25 14:07
W Skandynawii potrafia restrukturyzowac, u nas potrafia brac kase ze skarbca.