Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_360c6
2013-05-29 14:35
z GDN też znikła Rijeka.....
gosc_cf2ea
2013-05-29 13:01
Ciekawe kiedy oszuści z Eurolotu, uruchomią loty z Krakowa do Lwowa. Panienka z infolini (rozmowa nagrana), zapewniała mnie, że loty ruszą na początku kwietnia, lotów do dzisiaj nie ma!
@gosc_6ebe2: pelna zgoda. To, co ostatnio dzieje sie z Eurolotem - otwieranie i zamykanie polaczen - zle swiadczy o kierujacych ta firma.
gosc_6ebe2
2013-05-29 10:27
Wydaje mi się, że ta opcja może działać jak przed kilku laty. Jest sobie Eurolot i wykonuje rejsy na rzecz Lotu bez tworzenia własnej siatki. W takim modelu biznesowym można tak samo zamiarzony cel ochroy przed upadłością i przeniesienie majątku.
@spotter: zeby jeszcze ta opcja ktos rozsadnie zarzadzal...
spotter10
2013-05-29 09:25
Jakoś mnie nie dziwi to, że Rijeka znika. Od początku wydawało mi się to dziwne połączenie, bo jest to północą część Chorwacji, a większość Polaków (i nie tylko) najczęściej jeździ do środkowej i południowej Dalmacji. Zadar, Split i Dubrovnik mają dla mnie sens. A co do połączenia ELO i LO - przychylam się do teorii, że ELO jest na wypadek, gdyby LO bankrutowało. Nic nie wartą markę kupuje ELO, przejmuje część umów leasingowych na maszyny, lub kupuje za bezcen i po upadku PLL LOT staje się po prostu LOT'em.
Eurolot to opcja na wypadek koniecznosci zbankrutowania LOT'u. Podobnie po bankructwie Swissair przeniesiono dzialalnosc do Crossair i przemianowano go na Swiss. A po bankructwie Austrian (zwiazki zawodowe !) pod marka Austrian i jego samolotami lata Tyrolean.
to tez pisalem kilka razy, czemu to sa osobne firmy, czy nowa staregia zaklada polaczenie? na swiecie linie sie laczą , dzilaja wspólnie, najwyzej otwieraja LCC
krzysiekl
2013-05-29 08:36
ech, jeśli to będzie 1mld to za taką kwotę można mieć już sporo ważniejszych rzeczy niż połączenia lotnicze...nawet jako hamowanie bezrobocia to jest kiepskie wykorzystanie środków..a trudno mówić, ze to forma 'promocji' kraju bo LOT tego nie robi (czasem odwrotnie...)
gosc_c68a4
2013-05-29 07:55
LOT EUROLOT = trumna , wyprzedają samoloty , znowu wystąpili o zasilenie z budżetu i tak naprawdę zero WIZJI mega bałagan decyzyjny - ZERO PRZYSZŁOŚCI
gosc_799ec
2013-05-29 07:26
Swoją drogą to dziwne. Czyżby likwidowali, bo nie idzie sprzedaż? Takiego samograja nie mogli zapełnić? 80 miejsc x tydz. w soboty??? Tyle ciekawych miejsc na Istrii i wyspie Krk: Krk, Rijeka, Opatija, Poreč, Rovinj, Pula... Długo by wymieniać. Coś chyba jest na rzeczy z modelem biznesowym: oddzielenie od Lot i własny kanał dystrybucji nie wykorzystujący potencjału siatki Lot i M&M, zbyt mało reklamy, strategia co chwilę się zmienia... I potem trzeba zawieszać.
kuba-gda
2013-05-28 23:40
powtórzę się, przed tygodniem pisałem: "Eurolot powinien zostać wykupiony przez Totalizatora Sportowego, pasażer wtedy by wiedział w co gra i nie miałby pretensji jakby kupując los(bilet) niewygrałby nagrody(lotu) :-)"
gosc_cc010
2013-05-28 23:30
Bardzo mnie ciekawi dlaczego media nie opiszą tej niekończącej się karuzeli lotów. To jest kpina z pasażerów i kiepski PR. Kto tam pracuje? Czy to jacyś praktykanci tworzą siatkę? Ciekawe co znowu wymyślą? Strach się bać...
gosc_7a4cb
2013-05-28 22:15
Kolejny doskonały kierunek w kolejce do likwidacji w siatce EuroLotu to LUZ-GDN. Gratulacje
gosc_3f99f
2013-05-28 21:58
Eurolot doszedł do wniosku,że w Warszawie nie ma potencjału.
a co do siatki polaczen to bez komentarza bo to tez na chybił trafil. nie wiem tylko czemu LOT sprzedaje EMB a ELO ma za malo samolotow? a jakby to byla jedna firma??? chyba ze z tego zrobic LCC jak ma SQ flyscoot czy silkair
to nic nowego, raczej tragedia. W mediach o LOT a ELO zaraz tez bedzie pogtrzebowac pomocy od MSP. Pytam po raz kolejny czemu te linie nie sa jeszcze polaczone i czemu w mediach nikt sie nie pyta kiedy ELO upadnie. brak kompetencji w jednej i drugiej firmie. ale w panstwowych tak juz jest , przyjdzie nowa wladza i bedzie to samo a my znow dolozymy do LOT zeby ratowac narodowy skarb.
gosc_796d1
2013-05-28 20:44
im nie potrzeba pomocy im trzeba dobrego gospodarza który chce dobrze zarządzać a nie siedzieć i brać tylko kasę
bo spieprzyć sobie markę i odwrócić od siebie klientów można bardzo łatwwo
gosc_3d0ef
2013-05-28 20:40
połączyć wreszcie te dwie spółki skarbu państwa, to i pan Dąbrowski pójdzie gdzie jego miejsce, a i koszty spadną i może znowu LO 58XX przerobią na LO 3XXX
gosc_55076
2013-05-28 20:10
To jest moim zdaniem przedsmak tego co ma sie zacząć jesienią na lotach krajowych, a do czego w ostatniej chwili nie dopuścił Lot przed latem.