gosc_b4930
2013-05-04 17:37
Proszę pamiętać, że bardzo dużo osób wybiera FR i W6 tylko dlatego, że te latają z Okęcia. Po pierwsze - blisko, po drugie - odprawa w cywilizowanych warunkach a nie w kurniku. Bez tych biedalinii wzrostu na Okęciu może by i nie było, ale i jakiegoś strasznego spadku też nie. A co do taniości to w interesującym mnie okresie Rzym z Alitalią 700, a z Wizzem 1000.
gosc_5b4b4
2013-05-04 16:01
w tamtym roku latało olt pare razy dziennie do WRO i GDN airbusami ciekawe jakie wyniki bedą za maj
gosc_395d6
2013-05-04 15:59
no jak ryan otworzy baze w modlinie to chyba z krk namiot przeniosą
gosc_f1f92
2013-05-04 11:31
Teoretycznie tak jest, ze 1/4 ruchu to LCC, pytanie tylko ile jest w tym zysku netto? Innymi słowy ilu pasażerów LCC pozostałoby przy wyborze W6 lub FR gdyby latały one z Modlina, bo co do tego, ze dla części z nich fakt, ze loty sa z Okęcia ma decydujące znacznie, nie mam wątpliwości.
1980andi
2013-05-04 11:05
koledze Kasjankowi pomyliły się chyba cechy lub uzywa słów których znaczenia nie rozumie. Prawda jest taka - gdyby nie fuszerka w WMI WAW nie notowałoby jednocyfrowego wzrostu tylko dwucyfrowe spadki
gosc_3993c
2013-05-03 10:45
Czy ja dobrze liczę, że gdyby nie Wizz i Ryan na WAW to spadek liczby pasażerów wyniósłby około 20%?
gosc_d79f6
2013-05-03 10:41
No ładnie. 1/4 ruchu generują LCC na WAW.
gosc_bf063
2013-05-02 22:05
Wzrost o prawie 50tys pasażerów na Mazowszu to super sprawa i to wszystko tylko na 3 sektorach lotniska Chopina !!! Rok temu działała jeszcze stara fioletowa hala i tysiące pasażerów "robił" OLT. W końcu pęknie magiczna bariera przyzwoitości czyli 10 baniek :)
usuniety
2013-05-02 21:46
Dwie wypowiedzi ponizej: 100% malkontenctwa.
1980andi
2013-05-02 15:34
gdyby nie RYR I WIZ w Warszawie straszne spadki rok do roku
gosc_04782
2013-05-02 15:01
To kolejne 211k pasażerów, na których WMI nie zarobił.