Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_bb0f0
2013-06-19 09:12
hurraa . mniej hałasu dla okolicznych mieszkańców
gosc_e64c2
2013-06-18 10:21
koordynacja z pewnością pomoże XD
co tam za ludzie pracują, że nic ogarnąć nie potrafią :D
usuniety
2013-06-17 19:11
gosc_7365e, dziekuje ze potwierdziles moje zalozenie, czyli to ze Poznan traci pasazerow, ale np. Gdansk pomimo spadku wynikajacego z braku OLT tak naprawde notuje wzrosty.
gosc_8a28e
2013-06-17 18:24
Ostatnio wylatywalem z Poz , obraz nędzy i rozpaczy , otwarta nowa cześć która wyglada naprawdę super ale z 20 stanowisk czynne sa z reguły 2 :-( reszta zamknięta . Dziwnie to wyglada
gosc_48979
2013-06-17 18:00
@kasjanek, OLT latał od kwietnia do lipca, a silne spadki w Poznaniu są od bodaj 8 miesięcy! Poza tym OLT najmocniej siedział w GDN, ale GDN w maju spadło o 12% a nie 25%
gosc_7365e
2013-06-17 16:13
kasjanek: gdybyś miał minimum pojęcia o czym piszesz to wiedziałbyś, że akurat dla Poznania wpływ OLT miał niewielkie znaczenie, bo loty do tego miasta nawet przy stawkach OLT nie cieszyły się jakimś nadmiernym powodzeniem i samoloty poza wywożeniem ludzi po weekendzie często latały w połowie puste, pomijając już, że bardzo szybko OLT zrezygnowało z Airbusa na rzecz ATRa.
usuniety
2013-06-17 16:03
Ciekawe ile jeszcze raz ktos bedzie sie tu podniecal wielkimi spadkami, ktore w tym roku jeszcze w czerwcu i lipcu sa oczywiste ze wzgledu na ruch wygenerowany przez OLT Express. Wszyscy wiemy jak dzialala ta linia i w jaki sposob generowala ten ruch. O tym czy dany port sie rozwija, czy nie, mozna powiedziec analizujac ruch pasazerski Z WYLACZENIEM paxow przewiezionych przez OLT.
copilot: nic nie powiesz w temacie jaka to jest "lotnicza porażka", "lotnisko nikomu nie potrzebne", a może skwitujesz to swoim błyskotliwym "buhahaha"?
gosc_98556
2013-06-17 12:21
Prawdziwa tragedia czeka Poznan w czerwcu - spadek będzie pewnie ponad 30 procent. Spore spadki Gdańsk również będzie miał i Wrocław , pewnie po 20 procent. Rok temu te porty miały górkę, a teraz zaliczą dołek.
gosc_c7084
2013-06-17 12:21
Co wy porównujecie Rzeszów do Poznania.Przecież to pierwsze to miasteczko a to drugie miasto.
gosc_a4edf
2013-06-16 20:49
Wszyscy oprócz z Szczecina podali już statystyki,a przypomnę,że w 2012 roku dzięki OLT Express Szczecin miał olbrzymie wzrosty,np.w maju 2012 88%,a w czerwcu 2012r 110%.Musiałby więc Szczecin w br. przebić te wzrosty by nie wyjść na minus.Wydaje się to bardzo mało prawdopodobne.Pewnie dlatego tradycyjnie ociągają się z publikacjami wyników.Żeby przebić statystyki z maja 2012,Szczecin musiałby w maju br. odprawić ponad 50 tysięcy pasażerów.Szczeci słabe wyniki opublikuje prawdopodobnie 30 czerwca.
POZ to tragedia zarządzania.
gosc_5fb94
2013-06-16 10:52
gosc_a8512 WRO to swietnie zarzadzane lotnisko chyba żartujesz to ledwie 5 port lotniczy w Polsce ostatnio same spadki, jak Modlin się rozkręci to będzie to 6 port w Polsce jak na takie wielkie miasto to słabo już WRO bliżej do POZ niż KTW patrząc na wyniki. Baza FR raczej tu nic nie pomoże
gosc_7f57b
2013-06-16 10:10
gosc_4bd8d: Okęcie to ekstraliga wg Twojego sposobu klasyfikacji - a Radom i Gdynia czy Koszalin i Szymany będą za Zieloną Górą, czy lepiej ? Czyli najbezpieczniej ma Podlasie mając wkoło lotniska w Warszawie, Modlinie, Lublinie, Wilnie i Kownie, (Radomiu, Białej Podlaskiej i Szymanach), a na własne nie może się zdecydować i dlatego nie ma żadnych problemów ...
gosc_a051f
2013-06-16 09:16
@gosc 3b873 Jak chodzi o liczbe pasazerów, to WMI moze byc co najwyżej 5 za WAW, KRK, KTW, GDN i znajdzie się gdzieś w granicy WRO. Więcej w tym terminalu się zwyczajnie nie da. W 2012 KRK 3,5 mln; GDN 2,8 mln; KTW 2,5mln; WRO 1,9 mln i tu moze byc jedynie szansa zrownania sie/wyprzedzenia.
Ale oczywiscie, to nijak sie ma do zyskow, bo w WMI beda tylko LCC i wiadomo, ze przyniosa duzo mniejsze zyski niz w innych lotniskach, ktore dodatkowo jeszcze zarabiaja na cargo.
gosc_e2310
2013-06-16 08:19
@gosc_8512 Rzeszów już wyprzedził Poznań i całą Polskę w liczbie parterowych i jednopiętrowych kamienic,tego prymatu Rzeszowowi nikt nie odbierze.
gosc_a8512
2013-06-15 23:21
4bd8d: Nie zrownuj WRO z POZ. WRO to swietnie zarzadzane lotnisko w rozwijajacym sie dynamicznie miescie. POZ na odwrot. Lotnisko zle zarzadzane. A swietnosc biznesowa miasta skonczyla sie wraz z upadkiem PRLu i uchodzacymi wowczas za wazne w Europie Miedzynarodowymi Targami Poznanskimi. Jak tak dalej pojdzie to RZE wyprzedzi POZ i wcale mnie to nie zdziwi.
gosc_0a781
2013-06-15 19:08
gosc 3b873 Bardzo się mylisz odnośnie WMI, Przekonasz się, będzie drugie po Warszawie.
gosc_4bd8d
2013-06-15 18:56
Poznań traci, ale jego pozycja jest niezagrozona ( nikt POZ nie wyprzedzi, bo mniejsze od niego lotniska sa w malych miastach- WMI nie licze, bo i bez spadkow w POZ jest oczywiste ze wyprzedzi POZ).
Podział lotnisk regionalnych w PL wygląda w ten sposób : I LIGA : [KRK,GDN,KTW] II LIGA : [WRO, POZ, WMI] III LIGA : [LCJ,RZE,SZZ,BDG,LUZ]
gosc_6de9f
2013-06-15 17:41
Jeśli na poznańską Ławicę tak negatywnie wpływa autostrada Warszawa-Berlin umożliwiająca Wielkopolanom korzystanie z tamtejszych portów, to jak sobie da radę Gdynia przy Gdańsku, Koszalin przy Szczecinie, Radom przy Warszawie, Białystok przy Wilnie i Kownie ... aż strach się bać.