Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Niezarejestrowani! Przestańcie w końcu owijać w bawełnę! Gadać o jakiś drogach typu S, publicznym groszu itp. Powiedzcie wprost, że nie lubicie LUZ bo wydłuża się kolejka petentów do linii lotniczych i coraz ciężej coś z nimi ugrać waszym własnym portom.
Pewnie ,tylko o budowie dróg decyduje rząd a nie samorząd. Ja uważam,że i lotnisko i drogi są potrzebne a w tej kasie co wydaliśmy na lotnisko zbudowlaibyśmy 15 kilometrów Ski donikąd.
gosc_bbe5c
2013-03-12 00:44
jaczro/goluz: to prawda, ze budowa drogi typu A lub S do Warszawy czy Rzeszowa kosztuje drozej od zbudowanie lotniska w LUZ. Ale wybudowanie drogi pozwoliloby duzo bardziej zwiekszyc atrakcyjnosc i dostepnosc Regionu Lubelskiego i pozwoliloby wielu firmom w Regionie sie rozkrecic. Na dobra droge do WAW/RZE, a takze Bialegostoku i Suwalk i Lwowa czeka o wiele wiecej ludzi i te drogi moga zapewnic Regionowi duzo wiecej korzysci i wplywow do budzetu niz lotnisko w LUZ. Biorac pod uwage naklady na budowe i utrzymanie lotniska ( doplaty dla przewoznikow, by dalej utrzymac ruch regularny na lotnisku) oraz drog o jakich wspomniano wyzej owe drogi dadza wiele wiecej niz lotnisko. Warto spojrzec na to z perspektywy wskaznika P/E (cena/zysk). Co z tego, ze w lotnisko w LUZ wlozono duzo mniej niz w drogi do innych miast, skoro zysk z lotniska bedzie minimalny lub przynosic bedzie strate. Drogi wrecz przeciwnie - to rozwoj dla Regionu i dodatkowe pieniadze w budzetach wojewodztwa, miast i gmin.
Gość_933b8 po piewsze to się zarejestruj , po drugie: jak tego nie jesteś sprawdzić to szkoda mojego czasu. Po trzecie: nie pozdrawiam.
gosc_31451
2013-03-11 23:54
Nie ma znaczenia kto prowadzi negocjacje z przewoznikami: czy jest to dyrektor handlowy czy prezes lotniska badz jego sekretarka czy wyspecjalizowana firma z tego czy innego kraju. To nie wplynie na zwiekszenie lub zmniejszenie potencjalu i ruchu pasazerskiego jaki moze byc wygenerowany w LUZ i okolicach - bedzie on dalej taki sam i dalej niewielki.
gosc_933b8
2013-03-11 23:38
jaczro@, ile bylo tych bizjetow, bo z postu wynika ze bylo ich sporo. jak sie ma ta liczba do innych miast? pzdr.
Zapomniałem napisać. Negocjacje w imieniu LUZ nie prowadzi ten znienawidzony (w odległych miastach prezes LUZ) Muszyński, tylko wyspecjalizowane, branżowe profesjonalne angielski firmy.
gosc_06cea
2013-03-11 23:21
goluz na domiar wszystkiego zlego, dajesz sie poniesc emocjom...a tu juz nie jest mile...
Dla tych wszystkich hejtujących: sprawdźcie ile, od otwarcia, "bizjet" odprawił ten zapyziały LUZ! Druga sprawa: coś cie się tak uparli na drogą S czy A do Warszawy? Może tam bardziej chcą do Krakowa, Katowic, Gdańska czy Białegostoku? Miastu wielkości Lublina stolica jest potrzebna do....właśnie nie wiem do czego?
Komentarz moderatora: Komentarz nie dotyczy powyższego tematu.
gosc_64f96
2013-03-11 21:57
nie no zwykle czytam i tyle, ale dzis to juz smiesznie jest. co was tak ten lublin grzeje do czerwonosci? nowy port, miasto nie wiem ale chyba ok 300 tys ma.tylko winszowac sukcesu- powstania portu.jak slysze slysze mądrości ze za tą kase mozna budowac drogi do rzeszowa/wawy.wiem ze ludzie co tu pisza moga nie wiedziec ile kosztuje budowa drogi ekspresowej ale rozgarniety/obiektywny chyba rozumie ze za kwote budowy portu to 20 % ktoregokolwiek odcinka sie nie wybuduje. nie wiem jak ryanair ale wizz mial tu 3 wypełnienie ostatnie 2m-ce (po wawie i katowicach) czyli zle chyba nie jest.wiem rowniez ze oprocz tras ktore juz wizz oglosil m.in z katowic/wawy/gdanska zastanawia sie na rzymem wlasnie z lublina.frankurt natomiast to naturalny kierunek dla wszystkich naszych portow i pewnie kiedys sie z tego miasta pojawi...i po co ta piana, sie pytam???
usuniety
2013-03-11 21:50
usuniety
2013-03-11 21:45
piotrek737
2013-03-11 21:40
Problemy są po to żeby je rozwiązywać a nie rozdmuchiwać ale Polacy za wszelką cenę chcą ściągnąć do kotła tych którzy myślą lub działają inaczej niż reszta. Zające zryły ale nie pas tylko mózgi niektórym.
gosc_85233
2013-03-11 20:34
goluz piszemy o faktach a nie o bajkach z mchu i paproci...poza tym, dpowiedziales tylko na 1 z watkow...a tych jest duzo wiecej, to fakt, lotnisko dziala krotko, jednak w dobie takiego przeplywu informacji, zarzad winien sie wykazac szczegolna rozwaga i podawac informacje sprawdzone i zweryfikowane, patrz posty nizej...o stronie
zobacz link nie wspomne! czas pokaze co bedzie dalej....oby tylko zajace nie zryly naszego pasa!!!bo jak wiemy, to jeden z wielu naszych , LUZ-owskich problemow...
gosc_b213b
2013-03-11 20:33
Ja myślę , że lotnisko w Lublinie dla regionu jest potrzebne. To samo jest w Białymstoku, ale przy Kielcach i Radomiu to przesada. Jednak chciałem co innego wypomnieć. Pierwsze wypowiedzi Zarządu z budującego się Lublina:Po pierwszym roku będzie 300tys, po 3 latach milion, nie jesteśmy zainteresowani tanimi liniami, interesuje nas kupno limuzyny do przewozu biznesu....
Czego nikt takich wypowiedzi wyssanych nie wypowie tym ludziom. To samo jest w polityce- obiecanki, a potem , że się nie udało. Przed następnymi wyborami znowu garść bajek. Same obiecanki. Sory zapomniałem się zalogować
franek