Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Są tu może Ci co wołają , zamienić B787 na A330 , ci którzy wszystko wiedzą i uważają ze B787 to zły wybór. Mam dla nich propozycję , może oddamy B787 i przydziały na resztę w zamian za A343/6...co wy na to?
gosc_4cc91
2013-02-21 12:27
2b37b: powod to 4 silniki... samoloty tej wielkosci moga miec dwa mocniejsze silniki i byc duzo bardziej ekonomiczne przy takiej samej pojemnosci i zasiegu vide 777-300ER. niestety nie przy takiej samej konfiguracji 2/4/2 w Y, ktora jest najwygodniejsza z punktu widzenia pasazera, jak i latwiejsza/efektywniejsza w obsludze dla zalogi.
gosc_32361
2013-02-21 12:17
spotter10 - cąła grupy LH, przeczytaj raz jeszcze jest jasno napisane. nawet sa linie wymienione.
gosc_2b37b
2013-02-21 12:09
A340 sa swietne!! ale podobno malo ekonomiczne , czyli zbyt drogie w ekspoatacji
piotrek737
2013-02-21 11:56
black: Jeżeli napisałem, że "Grupa Lufthansy dąży do ujednolicenia swojej floty" tzn. że grupa, a nie jedna linia, tak więc tutaj kłania się Twoja niekompetencja w czytaniu i rozumieniu artykułu...
gosc_ebd68
2013-02-21 11:27
mariuszjam: klasa biznes w LH nie jest niczym specjalnym. w 748 troche jest lepsza niz w pozostalych samolotach, ale daleko jej do idealu. Nie wiele rozni sie od LO w 767 i jest duzo gorsza od LO w 787. Jesli chcesz skosztowac dobrej klasy biznes to sie przelec BA, VS, AC, SK, SA, NZ, CX, LA, NH, SQ. Poczujesz roznice.
mariuszjam
2013-02-21 11:19
marcowy: do tej pory tylko ekonomiczna,ale juz za 2 tyg lece MUC-LAX i LAX-FRA i "zakosztuje" business-moze zmienie zdanie?:)
mariuszjam: zgadza, się, z punktu widzenia pasażera ekonomicznego to 340-600 jest jednym z najwygodniejszych samolotów
mariuszjam
2013-02-21 11:12
szkoda mi A340-600, naprawde lubie te samolociki, w przeciwienstwie do B747-8-okropnie ciasno!
Z czego jeden na wyrost. Ja nie wiem jest nawet tyle typów na świecie;-)
A ja wciąż pytam o te 16 typów samolotów long haul;-) gość wymienił 7
spotter10
2013-02-21 08:27
E90, E95, CR7, CR9 i DH4 chyba nie należą do Lufthansy, tylko do Lufthansy Regional. Z tego co się orientuję, to sama Lufthansa posiada rodzinę A320 oraz 733 i 735. Pytanie tylko, czy Lufthansa podając informację o zmianach flotowych ma na myśli tylko swoją linię czy całą grupę Lufthansy? Bo to jasno nie jest powiedziane! No i nie chce mi się wierzyć, że się pozbędą nowiusieńkich Embraerów, które są bardzo ekonomicznymi, komfortowymi i lubianymi przez pasażerów samolotami.
gosc_df0b6: pominąłeś jeszcze CRJ7
gosc_17e31
2013-02-20 23:23
Lufthansa nie ma modeli A330-200.
Może liczą typy maszyn w całej grupie LH, wtedy taka liczba jest możliwa, co nie zmienia faktu, że redaktorzy p.com są niekompetentni.
gosc_df0b6
2013-02-20 22:47
LH w sumie ma 16 typow: long haul: 744, 748, 346, 343, 333, 332, 388. short haul: 321, 320, 319, 733, 735, E95, E90, CR9, DH4.
Obecnie mają 16 typów samolotów dalekodystansowych? Czy to trochę nie przesada? No chyba że liczymy również florę cargo?