Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Z GDN Finnair już nie lata.
gosc_b804a
2013-01-30 12:56
gosc_4f8d9 : Zastanów się co piszesz. W GDN jest sporo przewoźników regularnych oferujących loty atrakcyjne dla biznesu- Air Berlin, Finnair, SAS itd. dzieki czemu Pomorze sciaga wiele ciekawych inwestycji w sektorze uslug. W RZE tego nie uswiadczysz, tam prym wiedzie Ryanair, ktory lata z dwoch powodow - wojewodztwo placi mu 24 miliony zlotych i biedne Podkarpacie ktore lata za chlebem na Wyspy/ do Norwegii. Ot roznica miedzy Polska A i Polska B...
gosc_536ce
2013-01-30 11:27
Dlaczego pod każdym artykułem dotyczącym RZE zawsze musi się pienić jakiś mieszkaniec lubelskiego. Nie dość, że pokazujecie jakie z was buractwo to jeszcze skutecznei zniechęcacie mieszkańców podkarpackiego którzy te wasze wypociny czytają do tego aby korzystali z KRK, a nie z waszego para lotniska.
Ps Pozdrowienia z Poznania (to tak dla jasności)
gosc_ebe86
2013-01-27 23:23
Rzeszów-Rzym Ciampino?
Rzeszów-Paryż BVA?
Kiedy to sie stanie? bo az sie prosi
a nie wspomne o BGY
gosc_4f8d9
2013-01-25 07:44
Nie może być z RZE emigrancje połączenia.... a GDN POZ inny świat a tych połaczeń emigranckich 3x więcej.... ciekawie to tłumaczysz... bo najważniejsze żeby wyszło na twoje....
Kolega od różnorodności w wątku o nowym połączeniu też próbuje coś wmówić... gdyby to było zamykanie połączenia to by pasowało do tej tezy a tak....
gosc_8fa62
2013-01-24 20:23
Obłożenie samolotów z rzeszowa jest bardzo wysokie, o czym swiadczą również ceny, a dodatkow duży problem to brak konkurencji dla FR, co tez sie odbija na cenach, pomimo potężnego obłożenia, ceny sa jednymi z najwyższych w kraju
gosc_b204e
2013-01-24 20:08
maciek: daj spokój. GDN czy POZ nie ma co z RZE w ogóle porównywać bo to inne światy. Koledzy z Podkarpacia ciesza sie tym, ze otwierane jest kolejne emigranckie polaczenie, ktorym mieszkancy biednej rzeszowszczyzny bede mogli poleciec do pracy. I jeszcze za to wojewodztwo placi 24 miliony Ryanairowi...
Do tego porównania że GDN, POZ i RZE mają teraz po 11 destynacji FR, nieśmiało dodam, że w POZ jest jeszcze 10 destynacji W6, a w GDN blisko 30. Ot taka drobna rzecz, która robi różnicę.
gosc_221c0
2013-01-24 16:35
Gdzie jest rynek, gdzie jest interes, tam jest różnorodność. W Rzeszowie to "zróżnicowanie" jest absolutnie swoiste. Tylko jedna linia nisko-kosztowa. Lublin ma dwie!!! Nie ma konkurencji? Nie ma taniego latania. Nie ma konkurencji? Nie ma rozwoju tzw. destynacji. To rozumieją w całym świecie. Rzeszów widocznie jest poza jego granicami. Do Paryża niech sobie z Podkarpacia jadą na rowerach!
gosc_0fa9e
2013-01-24 16:10
Panowie na konferencji 12.12.12 w Krakowie, Wrocławiu i Modlinie była mowa o 3 bazie w 2013 roku. Skoro Modlin ma problemy wszystko wskazuje na to, że RZE jest kolejnym kandydatem i nie zdziwią mnie kolejne połączenia uruchomione z tego lotniska.
Dodatkowo ten port jest w trakcie rozbudowy drogi kołowania, hangarów, płyt technicznych. a to jak dla Ryana okazja. Bo kto by nie chciał przyjść na gotowe i jak najmniej w taki interes dołożyć. Jak wiadomo MOL chce mieć docelowo 5 baz w naszym kraju, jak na razie jest dwie.
gosc_b05e1
2013-01-24 14:06
Sęk w tym,że POZ i GDN nie płacą już kasy FR i skończyły się umowy które zostały podpisane kilka lat temu.
A RZE,żeby uzyskać kolejne połączenia musi płacić, bo za darmo tego RYG nie otwiera.
gosc_ce759
2013-01-24 13:36
To teraz pora na CRL,BGY i BVA.
gosc_39959
2013-01-24 13:28
No pod względem ilości kierunków Ryanaira to Rzeszów jest na równi z Gdańskiem i Poznaniem:) Wszystkie te mają po 11 kierunków:)
Całkiem zacnie ta siatka już wygląda;-)
gosc_b55cb
2013-01-24 12:43
gosc_71cd7 w Rzeszowie raczej Ryanowi kiepsko nie idzie, oblozenie samolotow na wyspy jest jednym z najwyzszych w kraju. Ludzie placa za bilety po 400zl OW. Wizz moglby spokojnie wejsc na 2 kierunki wyspiarskie Rzym i Paryz.
usuniety
2013-01-24 12:13
gosc_5662e: drugi powód to taki, że Różowa Landrynka nie ma tak olbrzymiej floty jak Ryanair i nie mogą sobie pozwolić zbytnio na rotacje.
gosc_71cd7
2013-01-24 11:50
5662e: najwidoczniej nie ma tylu chetnych na latanie, co by starczylo na dwoch przewoznikow przy jako takim wyniku finansowym. nie wystarczy otworzyc polaczenia, aby nagle pojawili sie pasazerowie. LCC z zasady wchodza sobie w parade tylko na duzych rynkach, a nie tam gdzie im idzie srednio lub kiepsko.
gosc_5662e
2013-01-24 11:00
Dlaczego Wizz Air nie chce wejść do Rzeszowa i zrobić Ryanair'owi konkurencję. Niech otworzy połączenie do Stavanger.
gosc_cb35f
2013-01-24 10:28
I niech się Bydgoszcz obudzi !
To może czas na jakieś nowe trasy z WRO, i drugiej bazy FR :)