piotrek737
2013-12-23 23:24
tofik79: Bo ten Pan mało co wiedział w tej materii. A jest dokument w BA, który mówi jasno, że od 2018 roku będą odchodzić sukcesywnie i będę zastąpione przez B777X i A350-1000
z drugiej strony na rynku jest dotepnosc czesci po wycofywanych 744,wiec kto wie,w niedawnym wywiadzie przedstawiciela BA na Centaral Easten Europe nie potwierdzono dokladnego przejscia na emeryture 744 w BA.
piotrek737
2013-12-23 16:35
Jeżeli został uszkodzony dźwigar skrzydła plus hydraulika, to przy 23-letniej maszynie raczej już nie warto nic robić.
Na naszym FB też było wrzucone zdjęcie:
zobacz link
greg0303
2013-12-23 16:08
@tofik79: Dzięki, Andrzej. To zdjęcie z Twittera doskonale pokazuje niewłaściwą drogę kołowania. Zniszczenia są poważne.
Wiecej o znisczonym samolocie w linku
zobacz link
Jak widac na zamieszczonym linku z nieznaych przyczyn B747 znalazl sie na nie tej drodze co trzeba
zobacz link
greg0303
2013-12-23 15:51
Zdjęcie z miejsca kolizji:
zobacz link
greg0303
2013-12-23 15:50
W niedzielę, 22 grudnia, samolot British Airways wykonujący rejs BA34 z Johannesburga do Londynu/Heathrow uderzył końcówką prawego skrzydła w budynek. Do kolizji doszło w późnych godzinach wieczornych, gdy maszyna poruszała się po drodze kołowania do drogi startowej. Samolot to Boeing 747-400 o rejestracji G-BNLL wyprodukowany w 1990 roku, napędzany silnikami Rolls Royce RB211.