×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Zdublowana płatność w Ryanair


jurek
jurek
Właśnie testuję ciekawy przypadek. Kupowałem bilet dla siebie za 10 euro. Dopiero po 20 godzinach dostałem mail z numerem rezerwacji ale przy podsumowaniu płatności jest błąd (z winy systemu rezerwacyjnego Ryanair) i mimo że jest tylko jedno nazwisko pasażera (moje) to cena total jest za 2 osoby. Karta Netteler nie została obciążona bo na szczęście zasiliłem ją kwota niezbedną tylko do transakcji. Mam numer rezerwacji ale odprawić się online nie mogę bo wyskakuje komunikat, że płatność nie jest w pełni rozliczona. Czy ktoś miał taką samą sytuacje ? Wcale nie zamierzam wydzwaniać na ich płatna infolinię i 'wisieć' na linii słuchając muzyczki za 2,44 PN za minutę. Złożyłem reklamację w Netteler mailem (dla zainteresowanych w Netteler od marca 2010 zakończyli usługę live chat). Poczekam co odpowie Netteler i najwyżej wyślę fax na numer reklamacji FR w Dublinie. Jeśli sprawy nie załatwią to będzie mała awanturka na lotnisku w Dublinie :P :P

10/06/2010 00:57,  
gość_dad14 - Profil
gość_dad14
  

  
ja tez mam lustro, czasem nawet w nie zaglądam
10/06/2010 22:10  

  
jurek: spojrz na siebie...a potem "nawracaj innych"...gdyz nie ma wiekszego marudy i malkontenta na tym forum od Ciebie ( potwierdzono naukowo oraz przez glosowanie forumowiczów)...
10/06/2010 21:50  

jurek - Profil
jurek
  
Nic. Pytanie skierowane do Ciebie od sprawy pomyłki celowo oddzieliłem ukośnikiem. Jak masz lustro to radzę Ci zerknij. Poznasz człowieka, który plecie trzy po trzy i w życiu nie przyzna się do błędu :P
10/06/2010 21:48  

  
jurek: a co ma lustro do pomylki?...
10/06/2010 21:44  

jurek - Profil
jurek
  
4tech: masz lusto w domu ? / Ryanair sprawę swojej pomyłki w systemie rezerwacyjnym załatwił. Dla mnie sprawa jest zamknięta.
10/06/2010 21:38  

  
jurek: ależ przecież Ty w ostatnim swoim poście piszesz o sobie.!!!...
10/06/2010 21:33  

jurek - Profil
jurek
  
irton: nie jestes jedyny. Znam więcej takich, którzy żeby nawet cały świat mówił inaczej, oni i tak "wiedzą swoje" :P :P
10/06/2010 21:20  

  
no czytałem ale ja i tak wiem swoje :D
10/06/2010 21:16  

gral - Profil
gral
  
ha czyli jednak zablokowało ci środki. bo pisałeś że "nie pobrało". na drugi raz bądź precyzyjniejszy. tego się nie dowiemy, ale ja twierdzę, że to zbieg okoliczności, że się naprawiło akurat po mailu netellera. ty sobie myśl, że to neteller zadziałał we francy :P
10/06/2010 21:16  

jurek - Profil
jurek
  
irton: jesli nie doczytałeś to sprawa jest wyjaśniona. Szczegóły pomyłki Ryanair masz poniżej ;)
10/06/2010 21:05  

  
a ja wiem co się stało, jurek nie zauważył że tam były podatki/opłaty za 20 Euro i dlatego mu policzyło 40euro.... bilet 20euro + 20 podatki razem 40 przecież to oczywiste...
10/06/2010 21:02  

jurek - Profil
jurek
  
Niektórzy się upierają twardo, że w metrach kwadratowych. W litrach to się sprzedaje jagody :P
10/06/2010 21:01  

  
A nie w litrach? :D
10/06/2010 20:44  

jurek - Profil
jurek
  
aha.. zgadza się Marcinie ;o) / autokorekta w sprawie słupa: Miałem na myśli jakość "czyli lepsze poczucie humoru" a nie "wielkość" czyli gabaryty ani tym bardziej kubaturę wyrażaną oczywiście w metrach sześciennych :P
10/06/2010 20:09  

  
Jurku: Bez takich szyderców nie byłoby Marioli, kiślu, długiego weekendu, Głupa, rżnięcia, a wszystko za sprawą jakże przyziemnego problemu z forsą. :o) Dlatego te zloty nasze są takie fajne. :o)
10/06/2010 19:36  

jurek - Profil
jurek
  
Sprawa jest załatwiona. Pomogło moje zapytanie o tę transakcję w Neteller. Otrzymałem od nich przed chwilą mail zawierający między innymi następującą informację : "Dear Jerzy. Rynair only charged you 20 EUR for this transaction and it converted to PLN @ 4.30950000 = 86.19 PLN which is correct to our record." Ze strony Francy nie było odzewu ale sprwdziłem na stronie www. Rezerewacja jest już zaakceptowana i skorygowana na jednego pasażera (tak jak kupowałem). Odprawiłem się już. Wszystkich szyderców a szczególnie grala i 4techa pozdrawiam i życzę wiecej pozytywnego myślenia oraz pozytywnego nastawienia do innych ludzi :P / Wnioski dla mnie są dwa. Pierwszy: Nie warto nawet wysyłać do Ryanair faksu a tym bardziej dzwonić na ich koszmarnie drogi numer telefonu. Wystarczy interwencja w banku. Drugi : nawet słup ma większe poczucie humoru niż redaktor T.S.
10/06/2010 19:22  

jurek - Profil
jurek
  
mala1 : nic na Twój problem nie pomogę a pytanie o 'długi weekend" odsyłam do driver800.
10/06/2010 17:11  

  
jurku...mam pytanie bo mam z tym problem...co ma wspólnego "zdublowana płatność...." z długim weekendem lub z bank holiday monday..? mozesz to wyjaśnić?....z góry dzienkuję
10/06/2010 16:53  

  
A w tym w Irlandii
10/06/2010 16:47  

jurek - Profil
jurek
  
w zeszłym to mieli w Unglii bo bank holiday, u nas tylko czwartek był wolny :P
10/06/2010 16:23  

reklama
reklama
  


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie