piotrek737
2012-03-27 15:17
wrood/mietek: Piloci i personel jest już dawno przeszkolony teraz jedynie mogą w praktyce coś posprawdzać. Nowy typ to tylko dla JAL bo przez japoński urząd lotnictwa 787 jest już wpisany ze względu na to, że ANA już go użytkuje. Poza tym każdy nowy typ we flocie to masa nowych procedur dla pilotów, personelu i handlingu. Wszyscy muszą zwyczajnie się przygotować stąd to trwa. Dla przykładu najnowszy B738 Entera przyleciał 9 marca, a zadebiutuje dopiero w pierwszych dniach kwietnia mimo, że te samoloty są już we flocie. Co innego dawny YES, który AOC dostał w 24 godziny ;) To samo będzie z 787 dla PLL LOT jak przyleci w listopadzie jakoś na początku to debiut w grudniu choć patrząc na LO to w ogóle nie widać przygotowań do 787 już nie mówiąc o tym, że LOT AMS ma się nim niby zająć tylko do hangaru raczej się nie zmieści :P
Przez miesiac beda szkolic pilotow i personel pokladowy. W niektorych krajach nowy typ samolotu musi byc zatwierdzony do uzytku przez lokalny nadzor lotniczy, wreszcie niektore linie montuja dodatkowe wyposazenie (IFE) ktorego nie zamowily od producenta.
26/03 odebrali, a w trasę dopiero 22/04? Co oni będą z nimi robić przez miesiąc? A to, że niczego sobie to inna i oczywista sprawa;-)
gosc_23151
2012-03-27 11:54
Piękny! Już nie moge się doczekać tych z LOT-u