Embraer: Nowe silniki E-Jetów

Embraer: Nowe silniki E-Jetów Embraer wycofał się z pomysłu wejścia na rynek samolotów przewożących 130-160 pasażerów. Brazylijski producent podjął decyzję, że wyposaży starsze modele z rodziny E-Jet w nowe silniki. Zmodernizowane samoloty będą dostępne ok. 2018 r.Embraer przez długi czas analizował wejście w segment większych samolotów. Oznaczałoby to rozpoczęcie bezpośredniej konkurencji z Airbusem i...
11/11/2011 08:38   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
4tech 2011-11-13 19:50   
4tech - Profil 4tech
tylko czy LO spodobałaby się:)
mietek 2011-11-13 14:54   
mietek - Profil mietek
Podoba mi się Twoja koncepcja rozwoju;-)
4tech 2011-11-13 14:22   
4tech - Profil 4tech
mietku, to nie jest tak " że ja tak napisałem". Owszem, sa dni czy okresy kiedy samoloty do PRG lataja " prawie pełne/ lub pełne" jednakże w większości sa to loty z "kiepskim" obłożeniem. Generalnie jestem zwolennikiem tego aby na krótkich/średnich trasach latały 70 miejscowe peppery tak aby E-Jety zluzowac do obsługi innych tras lub zwiększyć częstotliwość na już istniejacych. Moim zdaniem LO powinien iść w stronę 10-12 B787, 30-35 E-Jetow ( E90/95LR, 10-12 Q400/ATR oraz planowac rozwoj siatki wschodniej w oparciu o 8-10 nowych B737. To Moje prywatne zdanie.
4tech 2011-11-13 14:13   
4tech - Profil 4tech
mietku, to nie jest tak " że ja tak napisałem". Owszem, sa dni czy okresy kiedy samoloty do PRG lataja " prawie pełne/ lub pełne" jednakże w większości sa to loty z "kiepskim" obłożeniem. Generalnie jestem zwolennikiem tego aby na krótkich/średnich trasach latały 70 miejscowe peppery tak aby E-Jety zluzowac do obsługi innych tras lub zwiększyć częstotliwość na już istniejacych. Moim zdaniem LO powinien iść w stronę 10-12 B787, 30-35 E-Jetow ( E90/95LR, 10-12 Q400/ATR oraz planowac rozwoj siatki wschodniej w oparciu o 8-10 nowych B737. To Moje prywatne zdanie.
mietek 2011-11-13 13:42   
mietek - Profil mietek
Ale PRG to chyba bardzo różnie, bo słyszałem, że bywa również LF 80-90%. No ale skoro tak mówisz to wtedy rzeczywiście powinny tam śmiagać ATR-y tylko, że po ubezwłasnowolnieniu się eurolotu-u może być ciężko znaleść samolot do rotacji choć na przykład do wilna latają ATR-y.
4tech 2011-11-13 13:25   
4tech - Profil 4tech
Mietek, PRG na ten przykład:) 30-40 paxów, czy też TXL... tam powinny latać propery:)
mietek 2011-11-13 12:51   
mietek - Profil mietek
4tech: ale E-Jety latają raczej dobrze wypełnione, przynajmniej z mojego doświadczenia: BCN, NCE i nawet TLV da się zrobić;-) Na jakich trasach jest słabe wypełnienie? Ale trzeba przyznać, że bez większej ilości połączeń wschodnich to B738 lub A320 nie mają raczej sensu. Antyoszolom: ten pomysł z B767 na czartery to całkiem niezła myśl;-)
4tech 2011-11-11 13:13   
4tech - Profil 4tech
antyoszolom, nie ma sensu na dzień dzisiejszy dla jednej trasy ( TLV) rozwijać flotę oparta na A320/B738...w momencie gdy LO nie może zapełnic swoich E-Jetów. Byłby to strzał w stopę. W momencie gdy powstaną kierunki wschodnie ma sens zakup kilku maszyn klasy B738/A320. LO powinien raczej dzis skupić sie na poprawie wypełnienia E-Jetów i wprowadzic do floty samoloty typy Q400/ATR aby zluzować E-Jety które całkiem niepotrzebnie latają na trasach np: PRG/BUD/VIE/TXL etc...i wykorzystać E-Jety do obsługi innych tras.
nederland 2011-11-11 12:44   
nederland - Profil nederland
Tak się zastanawiam, czy LOT tak ciężko się prowadzi, czy tak ciężko tym zarządzać, czy ktoś może specjalnie przeszkadza, czy każdemu trzeba dogodzić, czy może tylko ukrywa się za płaszczem braku informacji, a ostro działa na wielu płaszczyznach, przykro się robi, że LOT WYDAJE się takim nieudacznikiem, pilot Wrona sam nie wyląduje, 767 latać bez końca nie będą, e-jety to nie flota średniodystansowa, szenzen to nie szanghaj, oj przykro się robi, a polak? polak ma swój plan, i tylko czeka i czeka i trzyma kciuki. żałosny poslki lot ...
antyoszolom 2011-11-11 09:53   
antyoszolom - Profil antyoszolom
Dokupić można pare 195 i styka. Flota średniodystansowa to ma być flota oparta o A320 lub B737 a nie tylko o E-Jety. A jeżeli LOT chce latać dalej i dowozić ludzi do WAW na przesiadki to musi oferować dużo miejsc przy niższych cenach a to zrobi wielkością A320 lub B738. Poza tym mogliby wziąć parę sztuk do LO i kilka do LOT Charters wtedy dali by pstryczka polskim mega czarterom latającym (jeżeli chodzi o wnętrza) mega sprzętem. Dogadać się z firmą leasingową i zostawić jednego 767 na czartery. Zrobić mu remont i na jakieś BKK można frunąć, a nie kucać kilka razy i lecieć B738...
kudak 2011-11-11 09:50   
kudak - Profil kudak
Kiedy? w 2018 r.? Trochę późno...
dominik22444 2011-11-11 08:48   
dominik22444 - Profil dominik22444
jak by ten nowy wariant emb.195 powstał , to LOT mógłby wzmocnić średniodystansową flotę
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy