LOT: Pekin za nieco ponad pół roku

LOT: Pekin za nieco ponad pół roku W przyszłym roku LOT chce uruchomić połączenie z Warszawy do Pekinu. To powrót na trasę, która była już wykonywana przez dwa miesiące w 2008 r. Wtedy połączenie okazało się fiaskiem - niskie obłożenie spowodowało błyskawiczne zamknięcie trasy. Czy LOT uczy się na błędach? Przedstawiciele linii mówią, że tak. Fakty nie są tak jednoznaczne. Loty do Pekinu to...
10/11/2011 17:05   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_ef43d 2011-11-13 22:58   
gosc_ef43d - Profil gosc_ef43d
ciekawe jakie będą ceny biletów w promocji...
mietek 2011-11-13 11:15   
mietek - Profil mietek
jw23phila to chyba taki typowy maruder, który mało się orientuje, a sporo gada;-) Piszesz nam tutaj a marykanofilizmie, a sam gdzie siedzisz?;-) Moge Ci powiedzieć na 100%, że LOT nie zostawił sprawy opóźnień samej sobie, a czy dowiemy się kiedyś jaką rekompensate dostał? Myślę, że nie. Inni krzyczą, bo już nie mają argumantów, a takie negocjacje są zawsze tajne.
antyoszolom 2011-11-13 10:21   
antyoszolom - Profil antyoszolom
jw23phila: A czy w 100% wiesz, że LOT nic nie zrobił? Bo w branży mówi się zupełnie coś innego i nie od dziś wiadomo, że gdyby nie kasa z Benka to ta firma by już dawno popłynęła... Zatem 100% zgoda z chmurką. Teraz to już nie można wykonać żadnego ruchu bo jeżeli ktoś by wziął w tym momencie A330 no to publicznie bym mu powiedział ze jest kretynem. A330 to nie klasa 787. A350 zanim zacznie być dostarczany to minie tyle samo czasu co z Benkiem. Też będą opóźnienia programu jak przy wszystkich nowych konstrukcjach. Kiedyś samolot projketowało się 8 lat. Teraz wszyscy chcieli w 5 lat no to wyszło bokiem Arbuzowi i Benkowi. Dlatego m.in. nie bedzie następców B737 i A320 gdyż obydwie firmy przespały swój czas.
nederland 2011-11-13 02:33   
nederland - Profil nederland
LOT odmienia się w 3 osobie l.p na ŻAL.
jw23phila 2011-11-13 01:26   
jw23phila - Profil jw23phila
Za miesiac bedziemy mieli rok 2012! O tym ze Boeing nie dostarczy samolotow na czas wiadomo bylo juz w roku 2007!!!!!! Zamowienie zlozono w roku 2005!! Ludzie co z wami przez siedem lat lot nie zrobil nic aby temu przeciedzialac! Opoznienia nawet najmniejsze sa wystarczajacym powodem do zerwania umowy!! W2007 Wiadomo bylo ze airbus nie ma opoznien w produkcji 330 bo przez caly czas ten model dostaczany jest bez przeszkod; w 2007 trzeba bylo dzialac a nie teraz plakac ze nie ma czym latac!
chmurka 2011-11-12 22:13   
chmurka - Profil chmurka
jw23phila:A skad to byloby wiadome pare lat temu, przy podpisywaniu kontraktu, ze bedzie taka wtopa z 787, a nie byloby wtopy z Arbuzem? Takie dywagacje listopadowa pora roku Panskiego 2011 sa zupelnie smieszne.
4tech 2011-11-12 18:21   
4tech - Profil 4tech
jw23phila, co zlego? przecież Eurofighter gdy Polska oglaszala przetarg był w zasadzie jeszcze w powijakach, nie był samolotem ani sprawdzonym w "boju" ani tak do konca poznanym, Jas-Grippen samolot rowniez nie sprawdzony. pozostawal Mirage 2000-5, F16 oraz MiG I SU... wybrano to co można bylo wybrac z tych 4 typow samolotow. a off-set to Sami zawalilismy I taka jest prawda. Czy B767 i pozniej B787 kontra A330/A350, wyslane mi się jednak że Wybór Benka był trafny i sluszny.
jw23phila 2011-11-12 17:53   
jw23phila - Profil jw23phila
A co zlego bylo w grippenie albo eurofighterze?!? Ja ne mowie ze f16 to zly samolot ja jedynie stwierdzam ze decyzje podejmowane sa arbutralnie I bez znaczenia jest kto przedstawil najlepsza oferte wane co sobie decydenci ubzdurali! Tak samo lot mogl zdecydowanie lepiej wyjsc na zamowieniu 330-200 z opcjami na A350! Samoloty bylyby dawno dostarczone nowe kierunki otwierane bez obaw! I jak wczesniej napisalem amerykanofilizm uprawiany w polsce jest po prostu glupi!
jw23phila 2011-11-12 17:45   
jw23phila - Profil jw23phila
No wlasnie sek w tym ze z powodu braku sprzetu polaczenie do pek nie zostanie uruchomione I zogda na loty nad syberia przepadnie;))
4tech 2011-11-11 21:05   
4tech - Profil 4tech
jw23phila, a kto zawalił off-set? My czy amerykanie? Na skróty napiszę że wina a przynajmniej jej znakomita część leży po naszej polskiej stronie. NIe wybiera sie samolotu ktory nie jest sprawdzony lub takiego ktorego koszty eksploatacji są "astronomiczne" Wybrano wg. mnie "opcje zerową" jak chodzi o F16. Czesi nie kupili tylko wzieli w leasing Grippeny, ( 14 sztuk). Co kupili Słowacy? nic nawet sztuki nowego samolotu bojowego, lataja na 12 MiG 29 otrzymane w spadku po Czechosłowacji... także chociaż zachowaj trochę "powagi" :)
gosc_a3bf4 2011-11-11 19:53   
gosc_a3bf4 - Profil gosc_a3bf4
@jw23phila: właśnie o to się rozchodzi, że PL dostała zgodę na loty nad syberią, w zamian SU może latać do KRK ;)
jw23phila 2011-11-11 18:32   
jw23phila - Profil jw23phila
Przez warszawe krocej nie bedzie Bo lot nad syberia latac nie bedzie mogl;))
gosc_0fba0 2011-11-11 15:22   
gosc_0fba0 - Profil gosc_0fba0
ad adamlubin: jesli przez WAW byłoby 2-3h krócej to zdecydowanie LO
adamlubin 2011-11-11 15:17   
adamlubin - Profil adamlubin
hymm czym polecieć do Pekinu z WRO LH via FRA nowym A380 czy LO via WAW 20 letnim 767 (może nowszy Aerosvitu)...kto tam wymysla takie głupoty!
jw23phila 2011-11-11 14:57   
jw23phila - Profil jw23phila
@4tech cokolwiek innego w zamian! Mial byc off-set mialo byc to I tamto a jak sie pozniej okazalo wysteychneli nas na dudka I tyle! Dlaczego czesi I slowacy potrafili kupic inne maszyny!!?? I wlasnie dokladnie o tym mowie: ne skad sa samoloty a kto zaprezentowal najlepsza oferte! To ze baza tech jest dla boeing'a to bzdura Bo dla nowego kompozytowego 787 I tak baze trzeba bedzie przebudowac, personel przeszkolic! Co wiecej airbus mogl wkluczyc to w kontrakt a tak nie mamy nic!
madej 2011-11-11 14:45   
madej - Profil madej
bez 787 LOT nie powinien otwierać PEK. 767 są za stare do uruchamiania takich tras, jedyne w tym wypadku czym można skusić pasażerów to niska cena, natomiast otwierając to połaczenie na 787 można też przyciągnąć paxów nowym produktem i wyposażeniem samolotu.
gosc_5991f 2011-11-11 14:41   
gosc_5991f - Profil gosc_5991f
Według mnie LOT powinien zostać przy 787- będzie przecież pierwszą linią w Europie z tym samolotem, co moim zdaniem wpłynie na prestiż i sprzedaż. Co do Pekinu to nie jestem pewien konieczności wprowadzania tego połączenia, konkurencja wśród innych linii na to połączenie jest naprawdę ogromna! Hanoi rzeczywiście może się dobrze sprzedawać, ale nie wiem czy jest to typowy kierunek dla business paxów, na których niewątpliwie linia zawsze dużo zarabia. Powielę stwierdzenie że WAW jest oknem na wschód, co niewątpliwie jest dużym potencjałem, wykorzystywanym już na trasach short/medium haulowych (Donieck, Tbilisi, Erewań). Dlatego po otrzymaniu dreamlinerów LOT powinien pójść zdecydowanie we wschodnią stronę! Co do USA, to Las Vegas uważam za wcale nie najgorszy pomysł, myślę że mogłoby to znaleźć rozłożenie na paxach z chociażby SVO :). Dobrze by było, gdyby LOT otrzymał w ramach rekompensaty 777, można by było skasować JFK/EWR i wykorzystać maszynę na np. LAS :). A jak kiedyś słyszałem, loty do USA, a w szczególności do ORD, są zapełniane na full, więc mysle że 777 spokojnie by wypełniono... pzdr.
gosc_9d237 2011-11-11 13:43   
gosc_9d237 - Profil gosc_9d237
Tez nie rozumiem dlaczego uparto sie na te boeingi. Moznaby bylo kupic A330, ktore juz by lataly z opcja na wymiane ich na A350. Ale nie, trzeba sie podlizywac Juesej....
nederland 2011-11-11 12:41   
nederland - Profil nederland
LOT powinien latać przede wszystkim do Katmandu, do Lagos, Montevideo oraz do Soczi. Inne destynacje odpadają ...
gosc_2bee8 2011-11-11 11:08   
gosc_2bee8 - Profil gosc_2bee8
Moim zdaniem polski przewoźnik zamiast skupić się na dobrych warunkach zakupu nowych maszyn, bardziej skupił się na tym żeby to był Benek bez względu na warunki... Arbuz A350 też ma opóźnienie, ale niektóre linie decydujące się na ten model otrzymały początkowo A330 w dobrej cenie, żeby mieli czym latać do momentu dostaw A350. Gdyby negocjacje były bardziej dbające o interes LOTu, to nawet przy pozostawieniu Benków można było zadbać o zabezpieczenie... wszak 5 lat, to już "rezerwowe" 777 czy nowe 767 ładnie by się dotarły.... :/
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy