Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
baza to nie zawsze dodanie wielu destynacji - to czesto przejecie destynacji z innych baz aby umozliwic inne polaczenia z nich oraz polepszenie czasow lotow/ dla przykladu wroclawska maszyna przejmuje Alicante i czesc lotow Dublina. Sadzic to mozesz slusznie lub nieslusznie ale prawda jest taka ze FR mysli o bazie w KRK. Ponadto trzeba pamietac ze koszt zbazowania w PL jest nizszy niz w DUB, STN etc wiec zbazowanie samolotu w PL jest tez oszczednoscia kosztowa
gosc_e6aa5
2012-01-05 13:35
Te 5 baz to Wrocław, Kraków, Modlin, Gdańsk i Poznań lub Łódź (tu jeszcze nie wiadomo. Co do ilości zbazowanych samolotów w każdym z miast nie wiadomo. Z Gdańska chcą latać głównie na południe. Jednakże słyszałem dość ciekawe rzeczy odnośnie nowości z KRK (nie tylko z FR) ale o tym nie będę pisał bo to nie potwierdzone.
gosc_61ab4
2012-01-05 13:30
A ja sądzę że z tą bazą w KRK może być ciężko. FR ma tam tyle tras że nie potrzebuje bazować tam samolotów.
10 stycznia to samolot z executives leci do Paphos (jest na liscie potencjalnych baz). Co do modlina to za wczesnie na oficjalne oglaszanie otwarcia. Nalezy jednak pamietac ze w planach FR na Polske jest do 5 baz... najwyzej na liscie preferencji obecnie jest... KRK
gosc_801e3
2012-01-05 11:45
Plotka głosi że 10 stycznia Ryanair ogłosi otwarcie kolejnej bazy - a ja tak bardzo mam nadzieję że Modlin!!!!
jjemiolo
2011-10-26 15:43
Yeap!
jjemiolo: no raczej nikt nie przewiduje bazy na EPOD czy EPPR;-D
jjemiolo
2011-10-26 15:28
Dwa ostatnie posty bardzo ladnie podsumowuja te dyskusje. Znaczy prawda jest raczej w srodku. Nic zlego ze sa normalne linie i dobrze ze sa LCC, bo to da pasazera moze byc korzystne. Najgorszy jest monopol. Prawda jest ze LCC, w tym FR, otworzyly Polakom wrota do latania, ale zgodzmy sie ze tradycyjne linie tez maja cos do zaoferowania. Osobiscie cieszy mnie rozwoj FR, ale pod warunkiem ze to nie wykonczy innych, a co nie jest wykluczone. Jedno jest pewne, nawet jesli bedzie kilka baz FR w Polsce, nie beda one na wszystkich lotniskach.
Hallo Viajero, dzieki za odpowiedz.Z jednej strony masz racje , bedac studentem tez bym sie cieszyl jak bym mogl za 49 zl do Londynu poleciec.Z ta podroza do Szwecji to faktycznie nieporozumienie.Ale przypuszczam ze ta firma wszystkei loty kupuje przez StarA i dlatego i ten tak musiala kupic.U nas zupelna inna paranoja .Firmy wysylaja pracownikow tanimi linniami z 2 przsiadkami za 120 Euro a lufthansa leci za 99Euro nonstop.Nie wpadna na pomysl ze i Lufhansa moze miec tanie bilety w walce z konkurencja.Ale tak to juz jest w zyciu.Ja mam na kazdym locie Lh liste cen i widze ze np. w M.klasie sa osoby ,ktore kupilly ostatnie bilety w M i zaplacily tyle samo jakby w C -klasie lecialy.Nie wpadli na ten pomysl.I tak masz ze np na locie do EZE w M-klass siedzi gosc ktory 700 euro zaplacil obok kogos ,ktory otrzymuje ten sam serviece za 2900 euro .Czasy kiedy sie latalo po Europie za 1 Euro !! a ja nawet za 0,20 centow z CGN do MXP lecialem juz nigdy nie powroca....a szkoda.
mireklh: każdy produkt ma swojego odbiorcę i cyt. "chwała Bogu", że są na naszym rynku linie niskokosztowe, bo to właśnie one nakręcają koniunkturę, a nie tradycyjni przewoźnicy. Ludzie zamożni, firmy delegujące pracowników, albo najzwyczajne snoby zawsze wybiorą Lufthansę, Swiss, czy KLM. Czasem nawet ze zwykłej niewiedzy. Podam przykład mojego przyjaciela ze studiów, który mieszka pod Krakowem, a firma wysłała go na delegację do Nyköping. No więc jaki mu kupili bilet? Z Krakowa do Warszawy i dalej do Sztokholmu Arlanda. Tam wynajęli mu samochód, którym dojechał do Nyköping. Cały przejazd trwał 7h, kosztował w obie strony ok. 3,5tys. PLN, bo nikt nie wpadł na to, że może polecieć Ryanairem za 0,5tys. PLN, bez przesiadek i to w 1,5h! Marnotrawienie pieniędzy... Właśnie - a co do ludzi, którzy mają pieniądze - na tym forum jest ich mnóstwo, ale dla większości przelot za 19 PLN jest pewną zdobyczą, łupem, satysfakcją. Ja mam np. tak, że zawsze zastanawiam się już w samolocie, czy ktoś kupił bilet taniej ode mnie? :-) A mój najtańszy bilet kupiłem za 1 EUR w Germanwings na trasie KRK-STR i drugi taki na trasie STR-WAW, bez żadnych już dodatkowych dopłat, opłat i prowizji - dosłownie 2 EUR za przelot w dwie strony. Satysfację czułem taką, jakbym finką upolował niedźwiedzia! :)))
Chwala Bogu sa jeszcze pasazerowie , ktorzy maja pieniadze i lataja bo chca miec wygode,komfort na ziemi i w powietrzu. Wazne im bezpieczenstwo i siatka polaczen by poleciec z A do C zalatwiajac sprawy w B a nie tylko z A do C daleko od miasta.
gosc_0fbf9
2011-10-25 13:13
Już się nie mogę doczekać! Wszyscy psioczycie na Ryanaira a fakt jest taki, że leci się tanio, w miarę wygodnie i na czas.
Baza we Wrocławiu to świetna sprawa, polecieć na weekend do Londynu, Paryża czy Mediolanu za 200 zł - bezcenne.
FR doe snot care if they are the worst airline as long as they make money. Besides nobody flies with them for comfort, people use them because of cheap tickets.
ONE guess which airline's been voted the worst. . . yes, it's Ryanair.
Gocompare.com surveyed 3,000 UK adults and 19 per cent rated the Irish carrier worst.
Second bottom came easyJet, with 12 per cent.
British Airways topped the best airline poll with 19 per cent and charter airlines Thomas Cook, Thomson Airways and Monarch also made the top ten.
Survey respondents were asked to choose the best and worst airlines out of all they had flown with, bearing in mind the cost, the service and the overall comfort of their journey.
Ryanair voted worst airline
HOLIDAYMAKERS won
gosc_23cdf
2011-10-24 19:13
Z WRO polecieli Ryanairem do Dublina, ale czym przylecieli do Polski, to nie wiadomo:)
Tak na marginesie: Czym przybyli na konferencję do Polski przedstawiciele Ryanaira?
gosc_3a74b
2011-10-24 15:06
W6 już od pewnego czasu oddaje rynek w Polsce walkowerem. O
kwoli przypomnienia WRO-STN bylo pierwsza trasa FR w Polsce. Miejmy nadzieje ze W6 sie obudzi i nie odda PL walkowerem. WRO-BCN i MAD bylo by strzalem w 10-tke.