Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gosc_d66f0
2013-09-11 10:52
@mietek, a co to w zasadzie zmieni? Jeśli rezerwacja nie jest bezwzględna i pierwszeństwo jest zawsze dla ewentualnych pełnopłatnych, to nie widzę przeszkód, żeby wolne miejsca sprzedawać własnym pracownikom za właśnie 500 PLN.
Mam nadzieję, że Pan Mikosz wie co robi i w końcu to się uda zrobić. Swoją drogą to powinno się zacząć od przywilejów. Słyszałem ostatnio, że pracownicy latają do JFK w byznesie za...500zł... Tutaj bym poszukał oszczędności przede wszystkim.
gosc_3ed2c
2013-09-07 00:04
Prezes sobie zażartował, a wy od razu na poważnie...
gosc_c0e36
2013-09-06 09:53
Polscy podatnicy dziękuję LOTowi za łaskawe odroczenie zabierania naszych pieniędzy.
gosc_d4d77
2013-09-06 08:14
gosc_404a0, a po co komu takie trasy w wydaniu p2p?
gosc_404a0
2013-09-05 21:54
Już się mówiło po cichu a teraz głośno, na pierwszy ogień ma pójść lotnisko w pyrzowicach i zakończenie połączeń WAW-KTW i KTW-MUC. Ale już trwają rozmowy lotniska z Eurolotem i Sprint Air-em nad przejęciem całkowitym tych tras, jak to LOT uważa "nierentownych"
gosc_55bb0
2013-09-05 19:57
LOT odracza pomoc publiczną to brzmi jakby był naszym dobroczyńcą. A oznacza to, że chyba nic nie robią przynajmniej z zatrudnieniem. NADMIERNYM ! ! ! ! ! bo mając 36 samolotów ( dane z magazynu pokładowego KALEIDOSCOPE ) zatrudniają tylko 450 pilotów ( dane z prasy )
zenek767
2013-09-05 18:08
ehh nie wiem czy wiecie ale super mega lekkie B787-8 waza o ponad 40 ton wiecej od B767-300ER. CO to oznacza ? Ze na trasnach Atlantyckich (5000 nm) pamietajac o 20 rotnej oszczednosci paliwa wcale nie sa tansze
zenek767
2013-09-05 18:08
za kazda tonę placi sie slono w prta
gosc_65eb0
2013-09-05 14:14
Za miliard złotych kapitału to można nową linię lotniczą założyć a nie udawać, że coś się robi no chyba, że mówimy o odstraszaniu pasażerów bo dla mnie cena jaką lot żąda na trasie KRK-WAW-EVN-WAW-KRK w terminie np. 5/10 grudnia jest kiepskim żartem. Życzę powodzenia w sprzedawaniu biletów na tąętrasę w ekonomicznej po 4000 złotych ! ! ! ! !
gosc_3fdc0
2013-09-05 11:47
gosc_75d49: jeżeli to pasażerowie na przesiadki to Air Serbia nie przylecą.
gosc_75d49
2013-09-05 09:30
no to doskonały LOT biznes robi skoro są zadowoleni z przesiadek z jednego kierunku czyli z Belgradu. Na wiosne wejdzie Air Serbia na trase do WAWy i czar pryśnie. Gdzie nasz biedny LOT wtedy będzie operować... Może na trasach WAW Lublin, WAW Radom czy WAW Gdynia ;)
@gosc_cf0a8 - nie jest do końca tak jak mówisz, ja bardzo się cieszę że są pierwsze pozytywne efekty restrukturyzacji.
gosc_bfa85
2013-09-05 08:43
Linia nie wyjdzie na zero, to niemożliwe. Flota short-haul to za małe samoloty, musieliby latać drogo a na to nie ma rynku. Cała sprawa jest śmieszna - przecież wiadomo że bez pomocy nie dadzą rady...
gosc_eb35d
2013-09-05 08:28
po tym jak LO wypowiedziało umowy ELO wolne samoloty będę obsługiwały krajówki
milo slyszec jakas pozytywna wiesc :)
gosc_73ec4
2013-09-05 01:48
9 tras mniej , to w koncu samoloty beda staly w miejscu czy dodatkowe loty np.Belgrad ?
maciek_waw
2013-09-05 00:20
Ciekawe czy w przyszłym roku linia wyjdzie wreszcie na zero. Trzymam kciuki. Flota jest młoda, ma szanse się uratować.
gosc_cf0a8
2013-09-04 23:37
Zapewne te lepsze wyniki i brak konieczności występowania o dotacje według pierwotnego planu to zdaniem forumowych szczekaczy wina złego zarządzania w Locie, prawda? Przecież w głowach wam sie nie zmieści, ze moze byc inaczej, a przyznanie, ze zmiany w zarządzaniu przynoszą pozytywne efekty przez gardła wam nie przejdzie....