Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
A czy trasę PRG-Paphos ENT obsługuje teraz tylko wyrywkowo, czy weszli na stałe? Kilka razy na radarze widziałem, jak obsługują tą trasę.
piotrku: a nie jest tak, że idąc w a330 generowane będą dodatkowe koszty, np. szkolenia mechaników? i dlaczego 330 a nie 767? :) pytam z ciekawości.
piotrek737
2011-04-08 10:49
Mietek: skąd to wiem to może pozostawię dla siebie i nie będę się tym chwalił... ;) Mogę dodać tyle, że to jest bardzo wiarygodne info. Marian: 757 no way, te samoloty się starzeją i są za drogie na takie latanie. Miały swoje lata świetności, w których sprawdziły się idealnie. Wystarczy zobaczyć jak Air Italy wycofała te samoloty. Obecnie we flocie jest tylko jeden lecz i on pójdzie w przyszłości na cargo.
a330? tak sobie myślę, że skoro linia posiada juz 7 maszyn boeing to naturalną drogą będzie dalszy rozwój z maszynami tego typu. wszystkie firmy (nie tlko lotnicze) zwracają teraz uwagę na standaryzację, po co wydawać dodatkowa kase na airbusy... jak dla mnie będzie to 757 :)
broker , 14 lat to nie taki stary
Na jich trasach ten dodatkowe samoloty beda latac?
A skąd takie informacje piotrek737???
piotrek737
2011-04-06 14:07
Jeżeli linia by uderzała w coś większego to właśnie pewnikiem jest A330 :)
usuniety
2011-04-06 13:33
Możnaby też pomyśleć o jakimś 757. Zasięg wprawdzie mniejszy niż 767, ale można nim daleko zalecieć.
Myśle, że A330 to niestety marzenie...ale już B767 może się kiedyś udać. Na wzór niemieckiej linii Condor, która tymi samolotami obsługuje mase tras na Maurithius, Seszele itp z FRA i innych lotnisk w Niemczech.
Trochę stary, ale lepsze to niż nic. Kiedy jakieś rejsowe loty?
piotrek737
2011-04-06 10:30
Trucker: To jest prywatna linia więc o związkach raczej mowy nie ma ;)
Super Made in Poland.Tak jak mówi Mietek może dojdzie coś "szerokiego"typu: B767 / A330 na jakieś loty daleeekieeeee. Jeszcze trochę i sprzątną Lotowi czartery heheh życzę im tego. A tak wogóle czy w Enter Air są związki zawodowe? :)
I bardzo dobrze! W końcu jak taki mały kraj jak Czechy może mieć linie czarterowe typu travel service to czemu u nas nie może być? Mam nadzieję, że niedługo pomyslą o czymś większym żeby wozić ludzi do Tajlandii itp.
Super. W końcu jakis polski sukces!
Noo, szaleja. Jeszcze troche, i przescigna FR w liczbie samolotow:-) Gratulacje. Bedzie gdzie latac.