Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Iberia zachowujue code-share czyli jest OK.
mietek: Siatka Iberii jest dużo bardziej atrakcyjna i lepiej rozwinięta. Poza Brazylią, to tak naprawdę Lizbona oferuje tranzyty do Afryki. Może bilty w Vueling będa tańsze...
Poczekajmy z oceną na wiadomość czy będzię code-share na dalsze loty choć bez wątpienia płacenie za bagaż dodatkowo nie jest dobrą wiadomością. Ciekawe jest to, że Iberii przestało się opłacać latać z WAW, a TAP otworzył w zeszłym roku połączenie i podobno idą nieźle? A może to właśnie TAP podebrał sporą część paxów Iberii na trasach do ameryki południowej?
mpawelec
2011-02-26 18:38
czyli kiepsko :-(
na pewno będzie ładniej na Okęciu, bo malowanie Vuelinga jest dużo ładniejsze niż paskudne Iberii :)
pod względem produktu pokładowego chyba dramatycznej róznicy nie będzie, może poza brakiem bezplatnego bagażu, bo Iberia od dawna jest na trasach europejskich takim "low costem", tyle że w baardziej eleganckim opakowaniu.
marqoos_pl
2011-02-26 10:14
VY na niektórych trasach jest przewoźnikiem operującym dla Iberii i nie ma problemu z kombinowaniem tras/taryf. Najprawdopodobniej taka sama sytuacje będzie na trasie WAW-MAD. Wprowadzenie takiej zmiany ma zapewne przynieść jakieś długofalowe oszczędności (np. nie będzie mil na te loty, posiłki chyba dawno temu zniknęły, na trasy p2p trzeba będzie płacić za bagaż - brak code-share, tylko VY oferta) itd. Ale Iberii jakoś nigdy tak w Polsce nie szło. Co otworzyli, to od razu (dobra, bo jakimś czasie) kasowali...
gruszkatt
2011-02-26 01:12
to zle. 2007...czas tak szybko leci, dla mnie zawsze Iberia byla nowa :(
Zasadniczo to tranzyty sa oferowane w samym VY na sporej częsci jego siatki.
b747400er
2011-02-25 23:05
Poczekajmy, zobaczymy, moze w systemach pojawia sie niebawem kody IB na rejsach VY. A w GDS mozna szukac tranzytu podajac obu przewoznikow - np. w Amadeusie TN15MARWAWGRU/AIB,VY ciekawe, czy wtedy pokaza sie tranzyty via MAD bez przesiadki w LHR. Czy Ktos z Was majacy dostep do GDSow moglby to sprawdzic? Czy moze pojawi sie komunikat, ze rejs rejsy VY sa tylko oferowane dla pasazerow w ruchu p2p.
Chcąc polecieć Iberią z Warszawy do Sao Paolo z przesiadką w Madrycie musimy polecieć dodatkowo przez... Londyn. Wygląda więc na to, że tranzyt przy lotach Vuelingiem raczej odpada.
b747400er
2011-02-25 22:09
Przejecie tras przez Vueling (VY) nie musi oznaczac utraty tranzytow. IB bowiem z uwagi na wyniki swoje koszmarne wynikow finansowe na polaczeniach sredniego zasiegu planuje duze zmiany w tym segmencie. Najprawdopodobniej niebawem VY przejmie od IB wszystkie polaczenia sredniego zasiegu, a IB (jako taka) skoncentruje sie na polaczeniach dalekiego zasiegu. Od dluzszego czasu IB mowi o stworzeniu nowego przewoznika latajacego na trasach sredniego zasiegu. Byc moze bedzie to odrebny podmiot z własnym AOC, ale mozna sie domyslac, ze z punktu widzenia klienta bedzie to dalej Iberia - tyle, ze ciut inna Iberia - wiele wskazuje na to, ze to wlasnie VY bedzie ta nowa odchudzona Iberia na polaczeniach sredniego dystansu. Wiec przejecie polaczenia MADWAW v.v. przez VY niekoniecznie moze oznaczac utrate tranzytow na polaczenia long haulowe.
katowiczan
2011-02-25 19:20
zdecydowanie zła wiadomość dla pasażerów...