Gość Pasażera: Attila Dankovics

Gość Pasażera: Attila Dankovics Naszym gościem tym razem jest Attila Dankovics, dyrektor ds. marketingu, sprzedaży i komunikacji w Wizz Air. Dankovics posiada siedemnastoletnie doświadczenie w marketingu i zarządzaniu, które zdobył w FMCG oraz Procter&Gamble. Posiada dyplom ukończenia Uniwersytetu Nauk Ekonomicznych w Budapeszcie, gdzie studiował ekonomię. W Wizz Air pracuje od sierpnia 2010.Na...
26/02/2011 21:42   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
kilifi 2011-02-28 18:49   
kilifi - Profil kilifi
A moze tak GDN-BRE?? po zamknieciu trasy Ryana od 25.03 licho i cicho w BRE, trzeba az do LBC, wiec Wizz moglby i z BRE latac i zapelnila by sie luka po FR.
b747400er 2011-02-28 17:37   
b747400er - Profil b747400er
Michalb: w BZG i LCJ polaczen jest malo, ale czy nie wynika to z tego, ze to male rynki (szczegolnie BZG), a dla LCJ konkurencja sa polaczenia z WAW.
michalb 2011-02-28 15:11   
michalb - Profil michalb
w Bydgoszczy i Lodzi tez jest mało połączeń ,wiec może Bydgoszcz
szumny 2011-02-28 15:06   
szumny - Profil szumny
W6 stara się co najwyżej uzupełnić ofertę FR o kierunki który ten drugi nie oferuje. Prędzej zaczną latać do RZE czy SZZ gdzie Francy jest maleńko niż do KRK gdzie FR ma już naprawdę imponującą ilość kierunków.
michalb 2011-02-28 14:22   
michalb - Profil michalb
bavok ,dlaczego ty jesteś taki zakompleksiony i masz syndrom niższości? Co Ci zrobili Krakusy ? Moze jakieś traumatyczne przeżycia z dzieciństwa ? Zapewniam Cie ze nikomu nic nie strzeliło
antypilot 2011-02-28 13:22   
antypilot - Profil antypilot
A mi się wydaje, że W6 aktualnie wyczerpał swoje możliwości rozwoju w Polsce i nie planuje otwierania nowych tras w najbliższym czasie z Polski.
as77 2011-02-28 12:37   
as77 - Profil as77
Kolejna gadka, z której niewiele wynika. Attila mówił odpowiadał na pytania bardzo "dyplomatycznie" A jeśli chodzi o nowe połączenia, to jeśli W6 kieruje się tendencją panującą obecnie na europejskim rynku przewozów lotniczych, to pójdzie w stronę Półwyspu Iberyjskiego. Z drugiej strony, ostatnie posunięcie Ryanaira wskazują na potencjał rynku greckiego. Osobiście czekam na trasy z WRO do MAD i NYO, oraz VLC i BCN (warto by wykorzystać lukę po ograniczeniu ilości lotów do GRO by FR). Może kiedyś się doczekam... :)
bavok 2011-02-28 11:53   
bavok - Profil bavok
Jeszcze jedno ;) Pewnie wielu Krakusom strzeliła żyłka po wypowiedzi pana Attila jeśli chodzi o ich plany w KRK. Wielokrotnie pisałem za co dostawałem po głowie, że W6 nigdy nie wejdzie do KRK :-)
bavok 2011-02-28 11:52   
bavok - Profil bavok
W przypadku kosztów w Gdańsku to poza kasą na "promocję" którą dostają linie lotnicze, jest też tańszy rynek jeśli chodzi o paliwo. Wkrótce do Katowic wejdzie drugi dostawca paliwa i wówczas na tym polu może się uda coś ugrać jeśli chodzi o nowe połączenia.
antypilot 2011-02-28 11:21   
antypilot - Profil antypilot
Katowice są tańszym lotniskiem od Gdańska, przynajmniej jeżeli porówna się taryfy opłat lotniskowych zatwierdzone przez prezesa ULC. Prawdopodobnie port w Gdańsku dopłaca duże pieniądze i z tego wynika, że jest niby tańszy.
nescafe 2011-02-28 00:22   
nescafe - Profil nescafe
Katowice są lotniskiem droższym od Gdańska? ciekawe pod jakim względem, bo porównując cennik na stronie internetowej tańsze wydają się KTW, no chyba że w grę wchodzi coś więcej.... W sumie jak linia dostanie kasę od lotniska na "promocję nowych połączeń" to i operowanie na nim jest tańsze :/
marqoos_pl 2011-02-27 19:11   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
Żadna linia się nie pochwali negocjacjami, co te są zawsze tajemnicą firmową. Nie ma się co chwalić czymś, co nie jest pewne lub "dograne do końca". To tylko prezes Pamuła ma takie zwyczaje i zazwyczaj nie wychodzi to jemu na dobre. Wcale się nie dziwię, że Wizz nie zdradza też swoich dokładnych planów, bo to też ogranicza "szum medialny" przy otwarciu nowych połączeń (linie by też chciały, żeby to odwrotnie działało przy zamykaniu tras, hehe).
4tech 2011-02-27 18:43   
4tech - Profil 4tech
BZG? przeca tam niedługo tylko muchy, pszczoły i wrony bedą lądować:)
mlodyy1985 2011-02-27 16:50   
mlodyy1985 - Profil mlodyy1985
luka: na pewno są prowadzone, tylko prezes lotniska nie chce się zdradzić bo to taktyka negocjacyjna. Jak powie, że stawiają na LCC to W6 i FR postawią odpowiednie żądania finansowe.
usuniety 2011-02-27 15:27   
usuniety - Profil usuniety
A może BZG
keczemot 2011-02-27 11:33   
keczemot - Profil keczemot
a może..... GDN-AGP ?! Pleas :)
luka 2011-02-27 10:25   
luka - Profil luka
ja bym się jeszcze zapytał czy są prowadzone jakieś konkretne rozmowy z portem lotniczym Lublin-Świdnik? Pewnie nie, w końcu tanie linie "nie są mile widziane".
4tech 2011-02-26 22:46   
4tech - Profil 4tech
Tradycyjny marketingowy bełkot.
spooks 2011-02-26 22:30   
spooks - Profil spooks
GDN-HHN ;-P
usuniety 2011-02-26 13:27   
usuniety - Profil usuniety
Rzeczywiscie POZ-EIN rozwiazalby problem podrozy z WRO-POZ. 'Gladki' wywiad z tajemnica co do nowych polaczen....
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy