Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
A moze tak GDN-BRE?? po zamknieciu trasy Ryana od 25.03 licho i cicho w BRE, trzeba az do LBC, wiec Wizz moglby i z BRE latac i zapelnila by sie luka po FR.
b747400er
2011-02-28 17:37
Michalb: w BZG i LCJ polaczen jest malo, ale czy nie wynika to z tego, ze to male rynki (szczegolnie BZG), a dla LCJ konkurencja sa polaczenia z WAW.
w Bydgoszczy i Lodzi tez jest mało połączeń ,wiec może Bydgoszcz
W6 stara się co najwyżej uzupełnić ofertę FR o kierunki który ten drugi nie oferuje. Prędzej zaczną latać do RZE czy SZZ gdzie Francy jest maleńko niż do KRK gdzie FR ma już naprawdę imponującą ilość kierunków.
bavok ,dlaczego ty jesteś taki zakompleksiony i masz syndrom niższości? Co Ci zrobili Krakusy ? Moze jakieś traumatyczne przeżycia z dzieciństwa ? Zapewniam Cie ze nikomu nic nie strzeliło
antypilot
2011-02-28 13:22
A mi się wydaje, że W6 aktualnie wyczerpał swoje możliwości rozwoju w Polsce i nie planuje otwierania nowych tras w najbliższym czasie z Polski.
Kolejna gadka, z której niewiele wynika. Attila mówił odpowiadał na pytania bardzo "dyplomatycznie" A jeśli chodzi o nowe połączenia, to jeśli W6 kieruje się tendencją panującą obecnie na europejskim rynku przewozów lotniczych, to pójdzie w stronę Półwyspu Iberyjskiego. Z drugiej strony, ostatnie posunięcie Ryanaira wskazują na potencjał rynku greckiego. Osobiście czekam na trasy z WRO do MAD i NYO, oraz VLC i BCN (warto by wykorzystać lukę po ograniczeniu ilości lotów do GRO by FR). Może kiedyś się doczekam... :)
Jeszcze jedno ;) Pewnie wielu Krakusom strzeliła żyłka po wypowiedzi pana Attila jeśli chodzi o ich plany w KRK. Wielokrotnie pisałem za co dostawałem po głowie, że W6 nigdy nie wejdzie do KRK :-)
W przypadku kosztów w Gdańsku to poza kasą na "promocję" którą dostają linie lotnicze, jest też tańszy rynek jeśli chodzi o paliwo. Wkrótce do Katowic wejdzie drugi dostawca paliwa i wówczas na tym polu może się uda coś ugrać jeśli chodzi o nowe połączenia.
antypilot
2011-02-28 11:21
Katowice są tańszym lotniskiem od Gdańska, przynajmniej jeżeli porówna się taryfy opłat lotniskowych zatwierdzone przez prezesa ULC. Prawdopodobnie port w Gdańsku dopłaca duże pieniądze i z tego wynika, że jest niby tańszy.
Katowice są lotniskiem droższym od Gdańska? ciekawe pod jakim względem, bo porównując cennik na stronie internetowej tańsze wydają się KTW, no chyba że w grę wchodzi coś więcej.... W sumie jak linia dostanie kasę od lotniska na "promocję nowych połączeń" to i operowanie na nim jest tańsze :/
marqoos_pl
2011-02-27 19:11
Żadna linia się nie pochwali negocjacjami, co te są zawsze tajemnicą firmową. Nie ma się co chwalić czymś, co nie jest pewne lub "dograne do końca". To tylko prezes Pamuła ma takie zwyczaje i zazwyczaj nie wychodzi to jemu na dobre. Wcale się nie dziwię, że Wizz nie zdradza też swoich dokładnych planów, bo to też ogranicza "szum medialny" przy otwarciu nowych połączeń (linie by też chciały, żeby to odwrotnie działało przy zamykaniu tras, hehe).
BZG? przeca tam niedługo tylko muchy, pszczoły i wrony bedą lądować:)
mlodyy1985
2011-02-27 16:50
luka: na pewno są prowadzone, tylko prezes lotniska nie chce się zdradzić bo to taktyka negocjacyjna. Jak powie, że stawiają na LCC to W6 i FR postawią odpowiednie żądania finansowe.
usuniety
2011-02-27 15:27
A może BZG
keczemot
2011-02-27 11:33
a może..... GDN-AGP ?! Pleas :)
ja bym się jeszcze zapytał czy są prowadzone jakieś konkretne rozmowy z portem lotniczym Lublin-Świdnik? Pewnie nie, w końcu tanie linie "nie są mile widziane".
Tradycyjny marketingowy bełkot.
usuniety
2011-02-26 13:27
Rzeczywiscie POZ-EIN rozwiazalby problem podrozy z WRO-POZ. 'Gladki' wywiad z tajemnica co do nowych polaczen....