solokhumbu
2011-02-22 17:02
Choć (przyznam szczerze) częściej kibicuję W6, tym razem obawiam sie, że Ryan w Kownie wygra, a w Wilnie obie linie mogą cienko prząc... LOtnisko (jak my na tym forum wiemy wszyscy) nie jest dla miasta, ale dla całego regionu. A co to za region, który kończy się 25-30km od miasta? Bo taka właśnie jest odl z Wilna do granicy z Łukaszenkolandem. W to, że SZZ sciągnie jakąś liczbę paxów z Niemiec-moge uwierzyć (Shengen, dowodzik w garść i jazda!), o tyle raczej Białorusini z Lidy czy Aszmian od Wilna nie przyjadą, żeby sobie polecieć... Ale przyszłej bazie W6 i lotom FR życzę jak najlepiej!
antypilot
2011-02-22 11:28
Aynis, Malta to jeszcze mniejszy kraj:-) Trzeba pamiętać o tym że Litwa nie ma już przewoźnika narodowego, który zbankrutował jakis czas temu, więc porty szukają przewoźników na "gwałt", oferując zapewne bardzo niskie opłaty lotniskowe lub stosownie wysokie dopłaty. Stąd też obecność i rozwój FR oraz pojawienie się W6. Swoją drogą FR chyba dobrze ocenia perspektywy rozwoju rynku na Litwie, bo tam ma pierwszą bazę w tej części Europy, a i W6 nie odpuścić Wilna.
Heh, taki "mały" kraj a ma bazę FR ;)
hm 3,3 mln naród i linie biją się o połaczenia z jedynego miasta; zatem Fr i W6 idą na wojnę?
antypilot
2011-02-22 08:52
Tak, FR chce chyba utrzeć nosa W6 w Wilnie.
No to ruszyli na wojnę;-) Do Rzymu i Barcelony Wizz lata na lepsze lotniska, ale do Londynu to już lepiej na Stansted, a przy Mediolanie nie ma różnicy;-)
Połączenie do GRO zostało przeniesione z Kowna do Wilna, tak samo Mediolan Bergamo.
Zaraz zaraz, a czy FRanca ma w Wilnie bazę? Jeśli nie to skąd znalazło się nowe połączenie do GRO, skoro na wszystkie połączenia drastycznie poobcinali, albo w ogóle zawiesili operacje.