spider_85
2011-02-03 11:00
ktw: Nie ma co Wizza utrzymywać na lotnisku za wszelką cenę, jeżeli nie ma popytu to trudno, trzeba poczekać. Bardzo dobrze robią, że rozwijają czartery i cargo. Zarząd W KTW, wydaje mi się kompetentny, no może nie licząc tego 5 min bezpłatnego parkingu :)
solokhumbu
2011-02-03 10:31
Ja mam jeszcze inne wytłumaczenie, mniej spiskowe ;) Nadal wg systemu rezerwacyjnego W6 nie ma żadnej maszyny, która obsłużyłaby loty Nyo-LCJ (rotacja w 2 i 6 17:25 - 21:10). A samolot NYO-KTW odlatuje w 2, 4 i 6 o 21:40, zatem byc może Wizz przerzuci przelot KTW-NYO na wcześniejszą godzinę i katowicka landrynka obsłuży też LCJ. No ale to tylko taka moja spekulacja.. Zobaczymy jak będzie :)
voyager737
2011-02-02 18:22
Powoli pasażerowie z południa coraz mniej korzystają z WizzAir'a. W zeszłym roku też doszło do "kasacji" kilku kierunków. Bo w Katowicach potencjał jest, tylko szkoda że trochę uśpiony.
Po czym wnosisz?
Zarządy mają to do siebie,że się zmieniają.
Wizz i LO nie są jedynymi przewoźnikami.
Widziałeś może jak wygląda płyta w piątek rano?
Zarząd GTL baaardzo się stara o nowe połączenia. Tak się stara, że chyba zapomniał o istniejących połączeniach. Ehh czyżby Wizz w odwrocie z Pyrzowic ?