lloott777
2010-12-15 17:20
do 4 tech : ale dlaczego mam być powściągliwy, od 2 dni krąży w ogolnopolskich mediach informacja o wysokiej wyższej stracie operacyjnej LOTu za 2010 , wyslalem na ten portal informację 2 dnia temu ( 13.12 ) poprzez rubrykę MAM INFORMACJĘ podając prasowe linki ? do tej pory nie ma na ten temat informacji - bo co bo LOT płaci za reklamę na tym portalu ? ja na LOT będe pluł bo mam dowody na ich brak kompetencji wszystkie na piśmie ale tym się nikt nie interesuje. Natomiast mimo pojawiających sie informacji o problemach " z nową stroną " brakiem 2 tyg. temu promocji SZALONE ŚRODY nic się nie zmieniło nikt z LOTu nie wyjaśnił tematu , nie przeprosił nie wyjaśnił bo tam jest tak z wszystkim firma ma .0 lat ! i co mam płacic za tradycje skoro nie moge kupic biletu i nic sie nie zmienia od sierpnia 2-010 , i nikt w LOT za to nie odpowiada ! wszyscy pracują odbieraja pensje maja sie dobrze, LOT generuje znowu coraz wyzsze straty , a my się kłócimy bo co .... chcemy NORMALNOSCI a w LOT wszyscy na to kładą " lachę " bo sa nietykalni zmieniają się prezesi ALE cały pion pozostały siedzi od 30 lat i trzęsie porami i tam nic się nie dzieje i się nic nie zmieni dopóki nie zmieni sie forma prawna - czy widzieliscie przeprosiny LOTu za brak promocji SZALONE SRODY 1 grudnia 2010 ? o ktorej braku dowiedzieli sie pasazerowie klikajac tego dnia po 18ej ..... to jest normalne ? nie zmienie opini, uważam LOT od 2-3 lat nie reaguje zupełnie na konkurencję w podstawowej sprawie : ZAKUPU BILETOW PRZEZ STRONE , a to zrodlo wielu sukcesow konkurencyjnych przewoznikow ale widac ze LOT śpi nadal , dobranoc.
looott77, wymieniasz jednym tchem LOT,PKP,PKS,Poczte Polską, PR....tylko ja mam pytanie, kto, taki obraz tych firm tworzy? Same zarządy tych spółek? chyba jednak nie, a nade wszystko nie tylko. Gdyz jak i zarząd tak i pracownicy maja wpływ na wizerunek firmy, jego dochody lub/i starty..., także na Twoim miejscu trochę bardziej byłbym powściągliwy w wyrażaniu swoich opinii.
lloott777
2010-12-15 16:38
do BLUE_SKY : przeczytalem twoj komentarz 2 razy nie wiem o co chodzi Tobie człowieku - moje komentarze są ostrzeżeniem przed zakupem biletów w LOT a to że wiekszosc ludzi tutaj pluje na LOT a pozniej sie pojawia promocja i sa cicho mało tego nie moga jej kupic a wszystko jest prowizorka uda sie nie uda , nie napisalem o siatce połączeń ani słowa tylko o sposobie traktowania pasażerów. PKS-em już dawno nie jeżdzę bo na tą chwilę to poziom porównywalny LOT , więc życzę Tobie wielu podróży LOTem/PKSem i jak chcesz PKP bo to wszystko jeden poziom dodać pocztę i masz komplet najlepszych usług w Polsce - gdzie czy się stoi czy się leży zapłata się należy , a jak oni funkcjonują skoro mają coraz wyższą strate operacyjną ? płacisz za to ty z podatków - bo firma ktora nie przynosi zysku bankrutuje a oni działają , nie ma to jak skarb państwa , dla mnie LOT / PKP / PR / INTERCITY / POCZTA to ten sam poziom usług reasumując więc wolę LUFTHANSE i DB wolę zapłacić więcej ale wiem że u nich nowa strona jest nową stroną a nie gorszą / gdzie cena ostateczna biletu pokazuje mi sie po 2 sekundach a nie 3 minutach , gdzie jak podaje dane karty to wiem co sie z nimi dzieje a nie jak w LOT dane giną i nie kupujesz biletu - TAKA JEST POLSKA DZIKA rzeczywistośc dopóki ktoś nie potrzęsie LOTem zginie on na rynku tak jak centralwings, narazie jest dotowany bo posłowie muszą czymś wozić dupska
Może lloott777 nie lubi LOTu ale jest skazany na niego jak pozostałe 95% Polaków zmuszonych do korzystania z z tej linii na trasach krajowych... Miałem wrażenie, że ten portal służy do wyrażania swoich opinii a nie wielbienia jedynego ukochanego wodza... to jest linii chciałem powiedzieć :-) Pozdrawiam. R.
robinson65
2010-12-09 12:05
Dzien dobry, Nie wiem jaki jest poziom illott777's ale komentarz blue-sky'a świadczy o jego poziomie.
blue_sky
2010-12-09 01:40
re:lloott777 przeciez czytajac Twoje posty nigdy, ale to nigdy nie polecisz LOT-em. Po jasną cholerę więc próbujesz kupić u nich bilet?? Są przezcież beznadziejni, mają do dupy siatkę połączeń i natychmiast powinni zbankrutować. Daj w takim innym szansę latania tą linią, a ty jako najważniejszy klient każdego przewoźnika zacznij jeździć PKS-em, bo to Twój poziom usług!
lloott777
2010-12-08 23:49
jedno jest pewne w LOT jest mega bałagan decyzyjny - miałem okazję reklamować działanie strony w LOT. Posiadam liczną korespondencję w tym " ciekawe odpowiedzi " z Kierownik Działu Reklamacji Pasażerskich i Bagażowych HMC LOT ich podejście do pasażera jest niezmienne - CZYLI KLIENT jest nikim z pewnością struktura LOTu pamięta czasy komuny a strona
zobacz link o pomstę ... do ?.... najlepsze jest to że tam nikt za nic nie ponosi odpowiedzialnosci a pracownice przykute są do " stołków " dla LOTu problemem jest zawsze KLIENT i co on chce ? jak nie może kupić biletu. Pisałem wszędzie gdzie się da do rzecznika/ do Prezesa / Dyrektor Marketingu i Produktu - reakcja ...LOT ma zawsze rację i wklejane standardowo formułki - a smród zostaje szkoda że tworzą go sami pracownicy tej firmy i to głównie na kierowniczych stanowiskach