Komentarz do sprostowania

Komentarz do sprostowania W związku z zeszłotygodniowymi problemami z wywiązaniem się przez Polskie Linie Lotnicze LOT z realizacją promocji "Szalone środy" i naszą publikacją z tym związaną informujemy, iż w dosyć nietypowy sposób dowiedzieliśmy się, kto zaistniałej sytuacji nie jest winien."W nawiązaniu do artykułu Szalona środa zwariowała zamieszczonego w portalu Pasazer.com w dniu 1 grudnia 2010...
08/12/2010 14:53   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
lloott777 2010-12-15 17:20   
lloott777 - Profil lloott777
do 4 tech : ale dlaczego mam być powściągliwy, od 2 dni krąży w ogolnopolskich mediach informacja o wysokiej wyższej stracie operacyjnej LOTu za 2010 , wyslalem na ten portal informację 2 dnia temu ( 13.12 ) poprzez rubrykę MAM INFORMACJĘ podając prasowe linki ? do tej pory nie ma na ten temat informacji - bo co bo LOT płaci za reklamę na tym portalu ? ja na LOT będe pluł bo mam dowody na ich brak kompetencji wszystkie na piśmie ale tym się nikt nie interesuje. Natomiast mimo pojawiających sie informacji o problemach " z nową stroną " brakiem 2 tyg. temu promocji SZALONE ŚRODY nic się nie zmieniło nikt z LOTu nie wyjaśnił tematu , nie przeprosił nie wyjaśnił bo tam jest tak z wszystkim firma ma .0 lat ! i co mam płacic za tradycje skoro nie moge kupic biletu i nic sie nie zmienia od sierpnia 2-010 , i nikt w LOT za to nie odpowiada ! wszyscy pracują odbieraja pensje maja sie dobrze, LOT generuje znowu coraz wyzsze straty , a my się kłócimy bo co .... chcemy NORMALNOSCI a w LOT wszyscy na to kładą " lachę " bo sa nietykalni zmieniają się prezesi ALE cały pion pozostały siedzi od 30 lat i trzęsie porami i tam nic się nie dzieje i się nic nie zmieni dopóki nie zmieni sie forma prawna - czy widzieliscie przeprosiny LOTu za brak promocji SZALONE SRODY 1 grudnia 2010 ? o ktorej braku dowiedzieli sie pasazerowie klikajac tego dnia po 18ej ..... to jest normalne ? nie zmienie opini, uważam LOT od 2-3 lat nie reaguje zupełnie na konkurencję w podstawowej sprawie : ZAKUPU BILETOW PRZEZ STRONE , a to zrodlo wielu sukcesow konkurencyjnych przewoznikow ale widac ze LOT śpi nadal , dobranoc.
4tech 2010-12-15 16:57   
4tech - Profil 4tech
looott77, wymieniasz jednym tchem LOT,PKP,PKS,Poczte Polską, PR....tylko ja mam pytanie, kto, taki obraz tych firm tworzy? Same zarządy tych spółek? chyba jednak nie, a nade wszystko nie tylko. Gdyz jak i zarząd tak i pracownicy maja wpływ na wizerunek firmy, jego dochody lub/i starty..., także na Twoim miejscu trochę bardziej byłbym powściągliwy w wyrażaniu swoich opinii.
lloott777 2010-12-15 16:38   
lloott777 - Profil lloott777
do BLUE_SKY : przeczytalem twoj komentarz 2 razy nie wiem o co chodzi Tobie człowieku - moje komentarze są ostrzeżeniem przed zakupem biletów w LOT a to że wiekszosc ludzi tutaj pluje na LOT a pozniej sie pojawia promocja i sa cicho mało tego nie moga jej kupic a wszystko jest prowizorka uda sie nie uda , nie napisalem o siatce połączeń ani słowa tylko o sposobie traktowania pasażerów. PKS-em już dawno nie jeżdzę bo na tą chwilę to poziom porównywalny LOT , więc życzę Tobie wielu podróży LOTem/PKSem i jak chcesz PKP bo to wszystko jeden poziom dodać pocztę i masz komplet najlepszych usług w Polsce - gdzie czy się stoi czy się leży zapłata się należy , a jak oni funkcjonują skoro mają coraz wyższą strate operacyjną ? płacisz za to ty z podatków - bo firma ktora nie przynosi zysku bankrutuje a oni działają , nie ma to jak skarb państwa , dla mnie LOT / PKP / PR / INTERCITY / POCZTA to ten sam poziom usług reasumując więc wolę LUFTHANSE i DB wolę zapłacić więcej ale wiem że u nich nowa strona jest nową stroną a nie gorszą / gdzie cena ostateczna biletu pokazuje mi sie po 2 sekundach a nie 3 minutach , gdzie jak podaje dane karty to wiem co sie z nimi dzieje a nie jak w LOT dane giną i nie kupujesz biletu - TAKA JEST POLSKA DZIKA rzeczywistośc dopóki ktoś nie potrzęsie LOTem zginie on na rynku tak jak centralwings, narazie jest dotowany bo posłowie muszą czymś wozić dupska
robsonc 2010-12-15 16:24   
robsonc - Profil robsonc
Może lloott777 nie lubi LOTu ale jest skazany na niego jak pozostałe 95% Polaków zmuszonych do korzystania z z tej linii na trasach krajowych... Miałem wrażenie, że ten portal służy do wyrażania swoich opinii a nie wielbienia jedynego ukochanego wodza... to jest linii chciałem powiedzieć :-) Pozdrawiam. R.
robinson65 2010-12-09 12:05   
robinson65 - Profil robinson65
Dzien dobry, Nie wiem jaki jest poziom illott777's ale komentarz blue-sky'a świadczy o jego poziomie.
blue_sky 2010-12-09 01:40   
blue_sky - Profil blue_sky
re:lloott777 przeciez czytajac Twoje posty nigdy, ale to nigdy nie polecisz LOT-em. Po jasną cholerę więc próbujesz kupić u nich bilet?? Są przezcież beznadziejni, mają do dupy siatkę połączeń i natychmiast powinni zbankrutować. Daj w takim innym szansę latania tą linią, a ty jako najważniejszy klient każdego przewoźnika zacznij jeździć PKS-em, bo to Twój poziom usług!
lloott777 2010-12-08 23:49   
lloott777 - Profil lloott777
jedno jest pewne w LOT jest mega bałagan decyzyjny - miałem okazję reklamować działanie strony w LOT. Posiadam liczną korespondencję w tym " ciekawe odpowiedzi " z Kierownik Działu Reklamacji Pasażerskich i Bagażowych HMC LOT ich podejście do pasażera jest niezmienne - CZYLI KLIENT jest nikim z pewnością struktura LOTu pamięta czasy komuny a strona zobacz link o pomstę ... do ?.... najlepsze jest to że tam nikt za nic nie ponosi odpowiedzialnosci a pracownice przykute są do " stołków " dla LOTu problemem jest zawsze KLIENT i co on chce ? jak nie może kupić biletu. Pisałem wszędzie gdzie się da do rzecznika/ do Prezesa / Dyrektor Marketingu i Produktu - reakcja ...LOT ma zawsze rację i wklejane standardowo formułki - a smród zostaje szkoda że tworzą go sami pracownicy tej firmy i to głównie na kierowniczych stanowiskach
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy