usuniety
2010-09-26 14:42
Doskonale, że wzorem innch linii lotniczych LOT otwiera Sky Shop na lotach wewnątrz UE. Zawsze to dobra szansa na kupienie upominków. Nie sądzę aby taka sprzedaż była uciążliwa dla pasażerów, wystarczy wybrać produkt w katalogu i później złożyć zamówienie personelowi pokładowemu...
bluebomba: wrzeszczące dzieci są (mogą być ) problemem we wszystkich samolotach: zwłaszcza jak trafi się, że w jednym rejsie jest ich więcej niż zwykle. A rodzice dzielą sie na tych, którzy starają się zapanować nad rozkrzyczanym bobaskiem oraz, niestety, na tych, którzy popadają wówczas w samozachwyt nad krzycząco-płaczącym cudeńkiem , dając w ten sposób przykładny wyraz jego i swojego własnego wychowania :)
bluebomba
2010-09-25 16:36
no to jeszcze reklamy na schowkach i płatna torba chorobowa, wtedy Ryanair sie chowa... lepiej by rozrywkę audio-video dali a nie bazarek robili...
no i strefa "bez pampersów" i "płaczu" albo wycia jak kto woli by się przydała... nic tak nie irytuje jak handel i wrzeszczące "dzieci"....
popieram "mareckiego", oprocz tego LOT moglby wprowadzic do sprzedazy produkty polskich marek, ktore doceniane sa na zachodzie a nasza firma promuje innych...
stenus : a chce mi się fatygować :)
marecki: Takie gadżety dostaniesz w "Złotych Tarasach" w biurze lotu.
Nie wieem, czy fotel lotniczy jest najlepszym miejscem do zakupu .... apaszek. No ale może jest zapotrzebowanie ... W każdym razie fajnie byłoby, gdyby LOT w końcu otwarł e-shop z gadżetami firmowymi.