Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
CSA w ogólne mocno wietrzy siatkę, no ale najwyższy czas.
solokhumbu
2010-09-08 20:03
Marecki: w sumie trudno się dziwić, że zawiesza (wszystkie??): między Pragą i Brnem jest dobre połączenie kolejowe (SuperCity, czyli czesko-włoskie Pendolino), jest w miarę autostrada, liczne polączenia autobusowe. Chyba nawet StudentAgency wygryzło CSA ;)
marqoos_pl
2010-09-08 20:01
A czy przypadkiem 'lot' Praga-Brno nie byl obslugiwany autobusem??? Kilka razy zdarzylo mi sie widziec taki z tablica kierunkowa i numerem lotu OKxxxx... CSA ostatnio mocno tnie...
Za to CSA zawiesza bodajże od 1 stycznia połączenia krajowe Praga-Brno.
solokhumbu
2010-09-08 17:05
Stenus: Loty do Brna będzie obsługiwac landryna z Pragi.
Antypilot: co by nam (POZ) chciało W6 sprezentować, to nie wiem. Natomiast wiem, o czym marzę, a co nie jest nierealne: Piza, Bergen, w niektóre dni (1,5,7) wieczorne LTN, Eindhoven/Bruksela. Plus na pewno jeszcze jakieś loty do innych portów obsługiwane naszym airbusem, np FCO-LCJ, o którym się kiedyś_tam mówiło. Spokojnie - to zapewni landrynie pracę przez cirka 17h na dobę :)
Na początek muszą sobie klientów przyciągnąć, więc nie mogą dać kosmicznych cen.
antypilot
2010-09-08 11:40
Aynis, to przy takich cenach W6 na pewno nie zarobi. Jeżeli dał faktycznie taką niską cenę, to może chce wygryżć Ryana z Brna:-)
Ceny z Brna do Luton zaczynają się od 337 CZK, czyli ok. 56 PLN w jedną stronę. Ceny FR z Brna na Stansted rozpoczynają się od 419 CZK.
antypilot
2010-09-08 11:27
FR lata do Brna codziennie ze STN, więc łatwo to nie będzie samolot do LTN wypełnić, szczególnie w zimie. Ostatnio W6 lubi sobie z FR pokonkurować, z różnym skutkiem, więc zobaczymy...
Jak by dobrze zareklamowac Czeskie Morawy ktore uwielbiam, to Brno latem byloby hitem, a samo miasto rozrywkowe jest . Tu widze potencjal dla Brna . Ale pewnie skonczy sie lotami Anglikow na "stact party ".
Luton to taki "pewny" kierunek, inne połączenie przyjdą z czasem. No chyba, że się powtórzy sytuacja z BTS, gdzie na początku otworzyli połączenie do FCO (w miejsce NE), ale nie dogadali się z lotniskiem co do opłat (wg. W6) i się w końcu wycofali, a w BTS mieli potencjał po skasowanych połączeniach NE.
antypilot
2010-09-08 10:56
Brno to z pewnością ciekawe lotnisko z dość dużym potencjałem i małą jak na razie liczbą połączeń regularnych, ale chyba W6 mógł się bardziej wysilić, bo otwierając Luton znowu będzie musiał konkurować z FR. Może Dortmund byłby lepszym pomysłem? A co drugiej landryny w Poznaniu, to jakie niby połączenia miałby robić ten 2 samolot?
A to samolot z LTN będzie obsługiwał? Czy jakaś V-ka?
Zamiast Malmö będzie CPH , zamiast BVA będzie ORY :)
Tak jak było to ze zmianą CIA na FCO.
solokhumbu: Nie tylko Ty czekasz na drugą landrynkę w Poznaniu , która jest bardzo relana na drugie urodziny bazy W6 w Poznaniu :)
solokhumbu
2010-09-07 21:32
Abstrachując od tego. czy to konklurencja z FR czy podział czy cokolwiek innego - fajnie, że W6 zaczął coś wreszcie nowego uruchamiać - vide NYO z LCJ czy wymieniane w sąsiednim wątku loty z UA. Bo już w któryms momencie zacząłem się bać, że po wyjściu DY czy U2 i (potencjalnie) upadku W6 tylko FR zostanie na naszym tanim niebie... A tu proszę, parę nowych destynacji Wizza! Super, czekam na drugiego airbusa w POZ :)
O sloty na CPH wystąpił też FR. A z Brna Ryanair lata do Londynu Stansted i Mediolanu Bergamo.
jjemiolo
2010-09-07 14:51
Moze to byc przejaw bezposredniej konkurencji z FR, albo tez jego uzupelnienie, na zasadzie "podzielmy sie Europa". To oznatnie znaczyloby W6 w Europie Srodkowej i Wschodniej, FR na zachodzie.
Ponoc tez W6 wystapil o dostep do CPH oraz ORY. Czyzby zmiana preferencji na bardziej "tradycyjne" lotniska?