Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
A nie udzieliłem już krótkiej acz treściwej odpowiedzi?
Stenusie przemądry! Kiedy otrzymam jedynie słuszną, pozbawioną dyrdymałów odpowiedź? Zaplątałeś się i nie wiesz jak wybrnąć? Ojojojoj.... Ja rozumiem, że ważniejsze jest rozkminianie unarodowień i wynarodowień, ale tutaj masz prostsze zadanie. No spróbuj, może Ci się uda... :)
Ups, ztraciłem tę "debatę" z widnokręgu. :o) Ano w barwy wynajmującego.
Odpowiedzi, Stenusie...! :D Nie uciekaj od debaty ;p
Stenusie: Doczekam się odpowiedzi?
Stenusie: A po co, i niby w jakie barwy, miałby LPF być przemalowywany? Bo nie bardzo rozumiem istoty i sensu tegoż pytania...
airchick
2010-06-22 20:33
Krzysiekl, jeżeli tak to LO sobie troszkę zarobi, bo na tych transatlantykach największy LF mają :D
driverze: To LPF zostanie przemalowany na te osiem rejsów?
krzysiekl
2010-06-22 18:33
no poniekąd tak:)
Gdyby AI miała i dała A380 to tez by było może mniej narzekań;)
BTW. własnie odkryłem a może nie widze, że na stronie LOTu nie mozna kupić biletu w klasie biznes w obie strony, w ogóle zmiana klasy jest ukryta. Zawsze tak bylo?
krzysiekl: a to zależy jaka podmianka jest. Ja do tej pory przeżywam mój pierwszy i jak do tej pory jedyny lot MD-90 Hello, który był wielką niespodzianką :), a dzięki temu wtedy Centralwings "urósł" w moich oczach :)
krzysiekl
2010-06-22 18:24
w każdym razie będzie więcej miejsc, najmniej pojemny B767 AI to podobno 12/241 a ten lotowski ma miejsc 18/225.
krzysiekl
2010-06-22 18:19
Według mnie to zawsze jest pewien niesmak, gdy kupuje sie bilet kierując się m.in. marką a na lotnisku okazuje się, że to jakaś podmiana. Więc dobrze, że choć o obsługe z LOTu zadbają. Jakie to będą samoloty? Też B767?
jjemiolo
2010-06-22 16:53
Popieram stanowisko migajosa. Emocjonalnie nie bedzie to pozytywne odczucie dla Polonusow. Z tym, ze to tylko kilka lotow, w sumie okazyjna podmiana. Z kolei LO myslac w przyszlosci o japonskim rynku ma sens powiewac LOTowska flaga przy tej okazji czarterow. LO powinien latac do Japonii, bardziej nawet niz do Indii. Rzecz w tym ze tam konkurencja wymaga jakosci obslugi bo dominuje business. Najlepiej NRT, ale KIX tez wzialbym.
szumny :D To połączenie jest stricte dla Japończyków, którzy mają pozytywnego fioła na punkcie Chopina a - jak oczywiście wszyscy doskonale pamiętamy - mamy Rok Chopinowski w naszym kraju. O tym, jak Japończycy ukochali sobie muzykę poważną, i jaki jest to dla nich rarytas, przypominać także nie trzeba. Rejsy są już wypełnione, obłożone, a organizatorem wyjazdów dla Japończyków jest firma, o jakiej mowa w tekście. A czy się ktoś "przy okazji" zabierze, tego nie wiem i - nawet jeśli - lepiej tak, niż czarterować dla jednego oficjela cały samolot na taką trasę. Przypominam, że rejs Tu-154 RT choćby do USA, to koszt dla skarbu Państwa około pół miliona złotych... ;)
damciock
2010-06-22 10:15
Czy połączenie do Pekinu, będzie realizowane wtedy jak będzie B787??? Bo w zasadzie nie mają czym tam dolecieć :P Bo jednak te kochane przez LOT Embraery są przydatne, ale nie wszędzie...
Pewnie rząd wybiera się na parę delegacji do Nipponu. Embriony nie dolecą. Musi być 767. Musi być LOT.
that: Też mnie to zastanawia, choć mam kilka własnych teorii w tej kwestii... ;)
A to juz nie latwiej bylo wyslac maszyna Air Italy Polska do Japonii?
marcin_aviator
2010-06-22 00:17
AI ma latać zamiast LPF? To chyba jakiś żart... A tyle 767 jest do wzięcia na świecie...