Emirates zamawia 32 maszyny A380

Emirates zamawia 32 maszyny A380 Linie lotnicze Emirates Airline zamówiły kolejne 32 maszyny A380. To największe dotychczasowe zamówienie w Airbusie na A380. Całkowite zamówienie tego przewoźnika na samolot, będący już symbolem 21 wieku, wynosi 90 sztuk, a jego wartość sięga 11,5 mld dol. Umowę podpisano podczas uroczystości na targach lotniczych w Berlinie w obecności Kanclerz Niemiec Angeli Merkel,...
08/06/2010 16:48   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
krzysiekl 2010-06-15 09:35   
krzysiekl - Profil krzysiekl
Jak wyglądają kwestie prawne przy takich lotach z pominięciem Dubaju? Bo pewnie mają umowy tylko na loty do DXB? Stąd problem, że nie ma na przykład bezpośredniego lotu na A380 Londyn - Dubaj - Sydney? (ale można to zrobić z przesiadką)
humbak 2010-06-10 12:44   
humbak - Profil humbak
jjemiolo: To, że ci "z sąsiedztwa" maja jeszcze lepiej, nie oznacza, że EK ma źle.
kamyk 2010-06-10 12:37   
kamyk - Profil kamyk
Panie redaktorze ;) XXI wieku
jjemiolo 2010-06-09 16:36   
jjemiolo - Profil jjemiolo
stenus: zgoda sa dobrzy. Ale to nie EK wygrywa rankingi obslugi tylko inne firmy "z sasiedztwa". Zatem strategicznie jakosc nie jest ich jedynym atutem. Nie mowie ze nie moga zawojowac swiata. Zamowienia wskazuja ze chca tego. Mam watpliwosc na ile realistyczne jest takie myslenie. Konkurencja nie spi.
Marqoos and that: obsluga przez EK z pominieciem ZEA nie ma moim zdaniem szans, chyba ze dojdzie do jakich monopolistycznych "umow" miedzy ZEA a innymi krajami. Historia zna juz kilka takich gigantow, ktorych nie ma juz na ziemi ani niebie.
humbak 2010-06-09 06:35   
humbak - Profil humbak
jjemiolo: Z serwisem, jaki EK prezentuje, maja wiele szans na zawojowanie świata. :o)
that 2010-06-09 00:38   
that - Profil that
marqoos_pl: Juz nawet byly proby, HAM-JFK ale niewiedziec dlaczego nie wyszlo. Ale faktycznie rosna na potege...
marqoos_pl 2010-06-08 22:10   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
EK planuje ogólnoświatową ekspansję, więc niewykluczone, że za jakiś czas wprowadzi bezpośrednie loty pomiędzy głównymi lotniskami z pominięciem DXB... oczywiście w ograniczonym stopniu, bo wciąż będą chcieli swoich turystów zatrzymać chociaż na chwilkę w ZEA... jak na razie, to chyba nie mają na tyle lotnisk, które są przygotowane na obsługę A380... /// Od września EK chyba wprowadzi też A380 do obsługi codziennego połączenia na trasie MAN-DXB, czyli zarówno z LHR, jak i z MAN będzie się można tym maleństwem przelecieć...
jjemiolo 2010-06-08 21:01   
jjemiolo - Profil jjemiolo
EK zapewne wie co robi. Jednakowoz, jest dosc trudno uwierzyc jak mozna zagospodarowac 90 maszyn wielkosci 380 przez linie z tak malego miejsca jak ZEA. Prawda zbudowali wspanialy wezel w DXB, ale czy w istocie wszyscy ludzie z Europy do Azji i Australi, oraz z Azji do Afryki beda tylko chcieli latac przez DXB? Czy z czasem nie przybedzie bezposrednich tras? Czytam ze EK nadal zarabia, ze sa dobrzy, ale jakos to wszystko wyglada mi za bardzo cacy zeby do konca bylo prawdziwe. Chociaz z reguly jestem optymista jakos nie moge pozbyc sie tych watpliwosci.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy