Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Ale za to Wizz otworzył połączenie z Budapesztu do Katanii.
A miałem wykupiony lot na lipiec ... Czy oni zamieniają na inny jak nieboszczka Sky Europe, czy tylko zwracają kaskę?
Do piszących o Locie i Erewaniu - porównanie nietrafne, bo samoloty Lotu mogą latać puste, jeśli sprzedadzą 2-3 miejsca w klasie business w drogiej taryfie posłom lub urzędnikom państwowym (za nasze pieniądze oczywiście).
damciock
2010-05-12 18:28
To prawda, że tanie linie się pojawiają a następnie znikają... :))
Ale to w Wizz się nie nie zmieniło, bo tak działają od samego początku.
Podobno mają otworzyć połączenie właśnie z Łodzi do Luton. stenus: no to będziesz musiał polecieć z GDN :]
Buu, a chciałem we wrześniu na grzyby polecieć tak z WAW, a nie z GDN...
usuniety
2010-05-12 14:59
w Łodzi niech coś otwierają LTN, BGY czy CRL sądzę że dobry byłby LF
nie bądżcie śmieszni z tymi komentarzami wasze analizy są banalne, ocena i zamysły ile zarabia WIZZ na danej trasie są śmieszne / to że odwołują wpływa tylko negatywnie na ich renomę ale to ich biznes i ich kasa - ogólnie jest tendencja kryzysowa a to że odwołują a co mają wozić powietrze tak jak robi to LOT - lepiej na bieżąco reagować i korygować siatkę , nie każda linia jak LOT ma w przypadku braku kasy studnie rezerwową w skarbie państwa ( przypominam nasze podatki ) - NIEPOKOJĄCA jest z pewnością tendencja zamykania tych tras z Polski lub ich ograniczania do minimum
No tak, ale Split i Dubrownik są tylko jako trasy sezonowe. A co potem? Ile nowych tras mogą jeszcze otworzyć i nie dublować FR i EZY?
aynis: Oferta Wizzaira z LTN zdecydowanie rozni sie od oferty EZY czy FR, tak wiec nie widze konkurencji z ich strony.
airliner
2010-05-12 14:22
Już była jedna linia ś.p. która wybrała lepszy rynek niż nasz i uruchomiła bazę w bardziej dochodowym miejscu w Wiedniu i utopiła się w wodach Dunaju ;) Miejmy nadzieje że Wizz nie wpadnie na taką fantastyczną "dochodową" koncepcje.
Zwęszyli lepszy interes w UK. Ale czy się odważą na bazę w LTN? Wątpię... Zarówno EZY jak i FR mają tam już silną pozycję... A straty przynoszą Wizz przede wszystkim Bułgaria i Ukraina...
z tego wynikia, ze Wizz ma kiepskie analizy rynku i grop docelowych klientow przed otwarciem polaczenia!! Oj chyba zle sie dzieje w Wizz bo takie nerwowe ruchy wykonuja. Coz te ruchy przyniosly efekt bo landryna wynikow finansowch za dobrych nie ma....
zapodzieliście chyba ze takimi posunięciami linia traci wiarygodność i klientów
Trasa z Gdańska do Turku na razie cieszy się powodzeniem i mimo niskich cen biletów połączenie na razie się utrzymuje. Może warszawiacy wolą inne kierunki :]
marqoos_pl
2010-05-12 13:08
'seep02' - oczywiscie, zgadzam sie z Toba calkowicie, ze to prawo rynku o tym decyduje i jest to prawidlowe dzialanie... wielokrotnie wspominalem, ze linia lotnicza to nie instytucja charytatywna i podstawowym celem jej dzialalnosci jest zysk. Jednak takie dzialanie Wizz'a (otwieranie nowych tras i po krotkim czasie ich zamykanie) wyglada jak celowanie na slepo w wyborze nowych tras i dzialanie na zasadzie 'a, moze sie jednak uda'. Nie mowie, ze to tylko przypadlosc Wizz'a, jednak u nich sie to dosyc czesto zdarza...
Wizz więcej zarobi na lotach z LTN do Chorawcji, gdzie bilety w jedną stronę są znacznie droższe niż na lotach do Turku, gdzie można kupić bilety po 30 PLN OW.
marqoos: ja poproszę o zestawienie, jakie obłożenie będą miały loty LOTu do Erewania ;) prawo rynku głosi: jeżeli na czymś nie da się zarobić, to się trasę zamyka... Wizz to wie, LOT nie zawsze ;)
Najwyraźniej nie mieli tylu chętnych na Finlandię i znaleźli sobie inne kierunki, na których można lepiej zarobić.
marqoos_pl
2010-05-12 12:59
Moze by sie ktos polusil o zrobienie zestawienia, jak dlugo Wizz statystycznie utrzymuje 'nowe' trasy... Oni chyba chca nauczyc klientow, zeby kupowali bilety w ostatniej chwili, zeby mieli (prawie) pewnosc, ze poleca...