Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
brawo LOT w koncu ktos tam zaczyna myslec, powolne rozpoczynanie ekspansji na bliski wschód i do azji jest kapitalnym pomysłem, własnie o to chodzi, LOT juz dawno powinien zdobywac ten rynki, lata tam mało linii z UE, po rozbudowie T2 mozna w WAW zrobic własnie mały hubik na tamte kierunki.
A tym czasem LOT otiera EVN (Erewań)
Airliner: zastanów się co piszesz.....widzę , że masz zmienne zdanie...
airliner
2010-05-07 16:05
LF w DauAir był słaby ale za to ceny za bilety niezwykle wysokie.
A ja się zgodzę z madejem , ale tylko po części....
Obłożenie , powinno być dobre, bo Ś.P. Dauair latał do Zurychu przez Dortmund i połączenie miało bardzo dobre obłożenie :)
miało być "madeju", a nie "masaju". Z masajem się nie zgadzam. :P:P
masaju: Pierwszy (lub drugi) raz się z Tobą zgadzam! Opijmy to!
madeju: i tu sie z Toba wyjatkowo zgodze..przecietny POZnaski Kowalski raczej nie poleci do ZRH w celach turystycznych bo drozyna w Szwajcarii taka, że ze swojej polskiej renty/emerytury/wyplaty nie kupi nawet "bulki z maslem"..:) dobra troche przesadzam:P... a co do polaczen linii typu LO/BA/LH/EI/AZ/AF i innych z naszych portow regionalnych to nie jest to takie chybione jak piszesz...mysle ze na takie loty byloby dosc spore zapotrzebowanie...zaznaczam ze polaczenia miedzy portami regionalnymi a nie z hubami...
widze tutaj sztuczny popęd niektórych forumowiczów do tego aby niektóre linie otwierały połączenia tylko dla samych połączen aby napisać widzicie u nas jest Swiss a u nas BA, zeby miłosnicy lotnictwa mogli sobie pofocic samoloty znanych przewozników na regionalnych lotniskach i zrobić im przyjemnosc a latac to mogą nawet i puste a gdzie analiza ekonomiczna opłacalnosci danego połączenia, czy rzeczywiscie połączenie POZ - ZRH obsługiwane przez LO czy Swiss byłoby opłacalne, szczerze w to wątpie.
Tez mi zal ze nie LOT albo SWISS ale dobry i Jetisfiction. Moze w koncu te pierwsze sie obudza i cos zaproponuja.
W sierpniu lece NBO-ZRH-WAW-POZ i potem spowrotem...
4tech: masz rację zapomniałem o MAN. Zresztą AY otworzyła niedawno połączenia z MAN do HEL. A co do BE to oni mają też cs z VS i dowożą pasażerów z innych lotnisk w UK do LGW.
jsg...i zapomniales ze z MAN tyz lata:)...swoja droga dla BA na zasadzie partnerstwa loty w obrebie UK realizuja flybe, logan, do IRL EI....
4tech: pikna aż miło! :))) Dokładnie, nie tylko EI rozwija siatkę z portów lokalnych. AF lata na ORY ,podobnie jak KL do AMS, z wielu portów lokalnych dowożąc pasażerów do swoich hub'ów. A i BA lata z ABZ, GLA, EDI oraz NCL do swoich dwóch hub'ów - LHR i LGW.
jsg...no wiesz:) SOU pikna miescina:P..a swoja droga to temat rzeka.."porty regionalne"...dla przykladu EI lata ORK-BRS...:)
4tech: a jużci! SOU jest całe 3 mile bliżej niż LHR. No i koleją pod terminal można zajechac! ;) madej: BA miałe kiedyś połączenia z LGW do KRK oraz POZ. I właśnie dlatego, że jest linią hubową powienien rozwijać siatkę z portów regionalnych, nie tylko w Polsce. Z LGW można się dalej przesiąć do MAN, JER, EDI, GLA, ALC, Karaiby i wiele innych. Zresztą i SK i LH lata z poznania dowożąź pasażerów do swoich hub'ów to dlaczego by nie BA? Taka sama linia hubowa jak SK czy LH.
gdyby nie LCC to w Polsce bylyby 2duze lotniska... i 3male i na tym koniec
irton: tak sorry literówka, that: no dobrze by było ale skoro zamkneli LGW z KRK to LHR tym bardziej raczej nie otworzą przynajmniej teraz.
Ja tam uwazam, ze powinni latac KRK-LHR, bo ogolnie w KRK tylko LH i LO ma caly market jesli chodzi o transatlantyki...
jsg: Ty wierzysz ze BA bedzie rozwijac w Polsce siatke połączen do portów regionalnych? BA w ogole nie jest zainteresowane w tej chwili regionalnymi lotniskami w Polsce to linia hubowa która skupia sie na zupełnie innym typie połączen. Od polaczen regionalnych masz te wszystkie LCC bo gdyby nie one to porty lotnicze typu BZG czy LDZ juz dawno by wykorkowały. Tak naprawde pani Osewska nie miała wpływu na decyzje które były odgórnie regulowane z centrali BA musiała robic dobra mine do złej gry patrz przykład przenosin BA na jeden sezon z LHR na LGW przy połączeniach do WAW, wtedy pani Osewska twierdziła ze to tak wspaniała decyzja ze pasazerowie beda mieli taki komfort, ze LGW jest mniej zatłoczony, ze szybka kolejka do centrum londynu w 30 minut, ale ona musiała mowic to co centrala chciała, nie miała zadnego wpływu ani szansy zeby na ta decyzje zareagowac. Tylko nie powiedziano wtedy jednej prawdy ze chodziło o zwolnienie slotów na LHR zeby BA mogło zwiekszyc ilosc lotów do miast w USA:).