Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Stenusie - 100 lat koczowania na terminalu?! :-)))
Coś się ruszyło na europejskim niebie... Trochę samolotów lata, m.in. BA z DOH na LHR....
A ja życzę 100 lat autorowi tego tekstu! :o)
pitterku: Prowokacja też była sprowokowana, a jakoś sprowokowany do sprowokowania nie sprowadził prowokacji do tak dalece posuniętych wyzwisk :)
Jezeli ktos mieszka nie daleko od lotniska propnuje przjechac sie i w Ticket Desk-u przebookowac bilet. Na lotniskach sa puskowie i szybko mozna zalatwic sprawe. W niedziele bylem w HAM przebookowac bilet (bo do callcenter LH nie mozna sie dodzwonic). Przedemna stalo z 5 osob. 10-15 min i przebookowalem. ;-)
pitterek
2010-04-19 19:42
d800 - debil był sprowokowany ;-) co do kobiet się nie wypowiadam :P:P
Jeżeli niewinnością jest chamskie i bezczelne zachowanie się w stosunku do nowej forumowiczki (tak, do kobiety) oraz wyzywanie od debili innych forumowiczów oraz bezpardonowe wypowiadanie się w sposób nieparlamentarnych o "elitarnych częściach ciała" tychże forumowiczów, to rzeczywiście został zażółcony za niewinność.
that : za niewinność :) ciekawe tylko na jak długo.....( bo taki biedny jestem )
miałbym takie pytanie (do Pana redaktora?). Czy niepodanie przez Wizzair daty, kiedy zacznie latać jest gorsze, od podania jej przez Ryanair, czy LOT? Przecież może się okazać, że nikt nie poleci przez najbliższy tydzień, tylko przecież lepiej jest, że ktoś, kto leci LOTem zamelduje się jutro na lotnisku, bo "od jutra latają" i zostanie odesłany do domu... litości!
wiperek: A Ciebie za co zrobili zoltym??
marqoos_pl
2010-04-19 19:03
Przepraszam Was bardzo, ale czego wymagacie od niektórych linii lotniczych? Przecież żadna z tych linii nie jest w stanie precyzyjnie powiedzieć, kiedy ich samoloty zaczną latać ponownie. Będzie to zależne przede wszystkim od tej chmury pyłu wulkanicznego, a nie od PR tej czy innej linii. Po diabła pisać, że "będziemy latać w poniedziałek", a nie ma ku temu żadnych racjonalnych przesłanek? Będziemy latać, jak warunki na to pozwolą. Na ten moment lista lotów, które są skasowane (lub ich bardziej ogólne określenie jako WSZYSTKIE - którego nie trzeba tłumaczyć) powinna wystarczyć. Co za różnica, czy będzie każdy pasażer miał "łaskawie napisane, że jego lot też został skasowany" - wszystkie zostały w ten sposób potraktowane i w ten sposób nikt nie jest w stanie powiedzieć, kiedy sytuacja wróci do stanu normalnego. Wiadomo, że linie telefoniczne są przeciążone i jest problem z dodzwonieniem się - przecież też łatwo zrozumieć, że gdy nagle 100 000 osób próbuje się dodzwonić, będą opóźnienia w komunikacji. Nie rozumiem zdziwienia.
Nad Niemcami latają głównie tylko AB i Condor :) pozostałe się nie odważyły..
chyba nie z przyzwyczajenia, tylko z doświadczenia... czym dłużej są w Polsce, tym gorzej są ocenani..
kalacumbrion
2010-04-19 18:28
wizz i tak pewnie wygra tegoroczny plebiscyt na najlepszego lowcosta, a na fr ludzie beda, z przyzwyczajenia, psy wieszac...
skoro bankrutujacy lot jest w polityce informacyjnej taki wzorowy to niech poda wyniki finansowe za 2009... poza tym o co chodzi: wchodzac na strone lotu i wizzaira sa praktycznie te same informacje i z dodzwonieniem sie na infolinie w locie i wizzarze pewnie sa takie same trudnosci...no jedynie na pasazer.com jest mnostwo pozytywnych info o locie ale pasazer.com to tuba propagandowa lotu, powtorze jeszcze raz pasazer.com z lotem laczy namietna milosc natomiast z wizzaierem bardzo szorstka przyjazn
mleko: I tak są zajęte i nie można się do nich dodzwonić.
poprawka: wizzair ma na czas wulkanicznego przestoju numer stacjonarny w Polsce(uzywany wczesniej do obslugi osob wymagajacych opieki) : 022 351 9492