Czy linie chowają głowę... w pył?

Czy linie chowają głowę... w pył? Choć ostatnie dni to czas, który przewoźnicy mogą śmiało określać jako jeden z najczarniejszych w historii działalności wielu linii lotniczych, znajdujemy pośród nich te, dla których dobro pasażera - nawet w dostępie do z reguły niepocieszających najświeższych informacji - stoją na pierwszym miejscu. LOT w polityce informacyjnej wzorowy... W całej tej trudnej dla...
19/04/2010 12:55   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
viajero 2010-04-21 00:12   
viajero - Profil viajero
Stenusie - 100 lat koczowania na terminalu?! :-)))
4tech 2010-04-20 19:03   
4tech - Profil 4tech
Coś się ruszyło na europejskim niebie... Trochę samolotów lata, m.in. BA z DOH na LHR....
humbak 2010-04-19 23:02   
humbak - Profil humbak
A ja życzę 100 lat autorowi tego tekstu! :o)
2010-04-19 20:13   
 - Profil
pitterku: Prowokacja też była sprowokowana, a jakoś sprowokowany do sprowokowania nie sprowadził prowokacji do tak dalece posuniętych wyzwisk :)
hamburg 2010-04-19 19:46   
hamburg - Profil hamburg
Jezeli ktos mieszka nie daleko od lotniska propnuje przjechac sie i w Ticket Desk-u przebookowac bilet. Na lotniskach sa puskowie i szybko mozna zalatwic sprawe. W niedziele bylem w HAM przebookowac bilet (bo do callcenter LH nie mozna sie dodzwonic). Przedemna stalo z 5 osob. 10-15 min i przebookowalem. ;-)
pitterek 2010-04-19 19:42   
pitterek - Profil pitterek
d800 - debil był sprowokowany ;-) co do kobiet się nie wypowiadam :P:P
2010-04-19 19:36   
 - Profil
Jeżeli niewinnością jest chamskie i bezczelne zachowanie się w stosunku do nowej forumowiczki (tak, do kobiety) oraz wyzywanie od debili innych forumowiczów oraz bezpardonowe wypowiadanie się w sposób nieparlamentarnych o "elitarnych częściach ciała" tychże forumowiczów, to rzeczywiście został zażółcony za niewinność.
wiperek 2010-04-19 19:26   
wiperek - Profil wiperek
that : za niewinność :) ciekawe tylko na jak długo.....( bo taki biedny jestem )
seep02 2010-04-19 19:20   
seep02 - Profil seep02
miałbym takie pytanie (do Pana redaktora?). Czy niepodanie przez Wizzair daty, kiedy zacznie latać jest gorsze, od podania jej przez Ryanair, czy LOT? Przecież może się okazać, że nikt nie poleci przez najbliższy tydzień, tylko przecież lepiej jest, że ktoś, kto leci LOTem zamelduje się jutro na lotnisku, bo "od jutra latają" i zostanie odesłany do domu... litości!
that 2010-04-19 19:05   
that - Profil that
wiperek: A Ciebie za co zrobili zoltym??
marqoos_pl 2010-04-19 19:03   
marqoos_pl - Profil marqoos_pl
Przepraszam Was bardzo, ale czego wymagacie od niektórych linii lotniczych? Przecież żadna z tych linii nie jest w stanie precyzyjnie powiedzieć, kiedy ich samoloty zaczną latać ponownie. Będzie to zależne przede wszystkim od tej chmury pyłu wulkanicznego, a nie od PR tej czy innej linii. Po diabła pisać, że "będziemy latać w poniedziałek", a nie ma ku temu żadnych racjonalnych przesłanek? Będziemy latać, jak warunki na to pozwolą. Na ten moment lista lotów, które są skasowane (lub ich bardziej ogólne określenie jako WSZYSTKIE - którego nie trzeba tłumaczyć) powinna wystarczyć. Co za różnica, czy będzie każdy pasażer miał "łaskawie napisane, że jego lot też został skasowany" - wszystkie zostały w ten sposób potraktowane i w ten sposób nikt nie jest w stanie powiedzieć, kiedy sytuacja wróci do stanu normalnego. Wiadomo, że linie telefoniczne są przeciążone i jest problem z dodzwonieniem się - przecież też łatwo zrozumieć, że gdy nagle 100 000 osób próbuje się dodzwonić, będą opóźnienia w komunikacji. Nie rozumiem zdziwienia.
wiperek 2010-04-19 18:48   
wiperek - Profil wiperek
Nad Niemcami latają głównie tylko AB i Condor :) pozostałe się nie odważyły..
first 2010-04-19 18:38   
first - Profil first
chyba nie z przyzwyczajenia, tylko z doświadczenia... czym dłużej są w Polsce, tym gorzej są ocenani..
kalacumbrion 2010-04-19 18:28   
kalacumbrion - Profil kalacumbrion
wizz i tak pewnie wygra tegoroczny plebiscyt na najlepszego lowcosta, a na fr ludzie beda, z przyzwyczajenia, psy wieszac...
votek 2010-04-19 14:33   
votek - Profil votek
skoro bankrutujacy lot jest w polityce informacyjnej taki wzorowy to niech poda wyniki finansowe za 2009... poza tym o co chodzi: wchodzac na strone lotu i wizzaira sa praktycznie te same informacje i z dodzwonieniem sie na infolinie w locie i wizzarze pewnie sa takie same trudnosci...no jedynie na pasazer.com jest mnostwo pozytywnych info o locie ale pasazer.com to tuba propagandowa lotu, powtorze jeszcze raz pasazer.com z lotem laczy namietna milosc natomiast z wizzaierem bardzo szorstka przyjazn
aynis 2010-04-19 13:06   
aynis - Profil aynis
mleko: I tak są zajęte i nie można się do nich dodzwonić.
mleko 2010-04-19 13:02   
mleko - Profil mleko
poprawka: wizzair ma na czas wulkanicznego przestoju numer stacjonarny w Polsce(uzywany wczesniej do obslugi osob wymagajacych opieki) : 022 351 9492
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy