lysypiotr76
2021-03-29 20:06
PPL ma teraz poważny problem. Jak zgodzi się na francuską propozycję to Modlin pozostanie graczem na warszawskim rynku lotniczym będzie poważnym zagrożeniem dla radomskiego lotniska. Brak zgody to próba eliminacji wszelkiej konkurencji i według PPL pewny sukces Radomia. A gdzie w tym całym zamieszaniu miejsce pasażera?
Skoro PPL wycenił, że udziały w Modlinie nic nie warte to niech teraz sprzedadzą. Może się okazać w 2023/4 roku że Warszawa nawet nie ma największego lotniska w Pl ;) przez podział ruchu na trzy porty i zdemolowany raczej już na stałe ruch hubowy. Kraków się przyczai na lidera, ale Gdańsk może być czarnym koniem wyniki pandemiczne to potwierdzają
WsciekłaGrażka
2021-03-26 18:29
To element większej strategii. Najwyżej będziemy latać z Radomia. Co to za różnica. I to zadupie i to zadupie.
brooks88
2021-03-26 09:12
Pisowcy popsuli jak zwykle łagodnie pisząc
Jedyne lotnisko, gdzie im więcej pasażerów, tym większe zadłużenie.
Zasługa bardzo dobrej umowy z Ryanair, bo nikt inny nie chce latać z Modlina.
prezesik
2021-03-25 11:06
@wojtek - to jest zupełnie inaczej. To jest bardzo precyzyjna strategia ze strony PPL. Początkowo chciano przejąć zarządzanie Modlinem. Gdyby się to udało, to PPL zarządziłby tam stawki dla przewoźników zbliżone do Okęcia, co bardzo ostudziłoby zapędy rozwojowe Ryanaira (choć z drugiej strony spowodowałoby, że lotnisko mimo mniejszego ruchu byłoby rentowne). Skoro się nie udało - blokuje rozwój Modlina jak to tylko możliwe. Francuzów będą zwodzić tak długo, aż sami zrezygnują. W końcu bez koniecznych remontów / napraw będzie trzeba wstrzymać operacje lotnicze, a Radom będzie już na to przygotowany.
Rzygać się chce patrząc na ich działania, i to nie tylko na "lotniczym" froncie, a na każdym. Prawda jest taka, że czego się nie dotkną to zamienią w..