Lotnisko Chopina stawia na ruch transferowy

Lotnisko Chopina stawia na ruch transferowy Prezes Przedsiębiorstwa Państwowego "Porty Lotnicze" (PPL) jest zdania, że strategia budowy Centralnego Portu Komunikacyjnego (CPK), przyjęta przez polskie państwo, powinna zakładać wsparcie finansowe LOT-u oraz pokrycie inwestycji mających na celu zwiększenie przepustowości transferowej portu na Okęciu. Tylko takie podejście, zdaniem...
16/09/2020 14:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_cfa8f 2020-09-23 06:54   
gość_cfa8f - Profil gość_cfa8f
Lot w końcu upadnie z wielkim hukiem... ciągle kopie pod sobą dołki na zlecenie jedynie słusznej partii.
gość_2c43c 2020-09-17 19:26   
gość_2c43c - Profil gość_2c43c
@gość_3ec9c a narodowy przewoźnik nic sobie nie robi z zakazów tychże lotów, a wręcz robi na tym biznes.
@gość_e70fc zdaniem LOTu, PPLu i rządu oczywiście, że legalne, bo LOT to polska spółka, to że Enter, Buzz czy Sprintair albo Skytaxi też to nie ma znaczenia, bo LOT...
gość_3b1af 2020-09-17 09:24   
gość_3b1af - Profil gość_3b1af
koncepcja portu transferowego to przestarzały pomysł sprzed 20 lat! tylko pismatołki łyknęły taką głupotę!!!
gość_04dec 2020-09-17 02:38   
gość_04dec - Profil gość_04dec
Aby ruch tranzytowy na lotnisku był na poziomie 50% to lotnisko musi być bazą linii lotniczej która ma odpowiednią siatkę połączeń a nie to co ma LOT. Aby stworzyć taką siatkę należy mieć odpowiednie zaplecze ludności a sama Warszawa i Łódź oraz okoliczne miasteczka i wsie to o wiele za mało. Pasażer tranzytowy z kolei jest stosunkowo drogi dla linii i niezbyt pewny bo wystarczy że konkurencja otworzy więcej połączeń do swojego hubu oraz zrobi promocję i pasażer tranzytowy przenosi się na inny hub. Pasażer tranzytowy nigdy nie jest podstawą linii lotniczych i ich hubów.

Dlatego ciągle powtarzam że CPK powinien być w połowie drogi między Warszawą i Śląskiem przy CMK żeby to lotnisko było w granicach 1 godziny jazdy pociągiem lub samochodem/autobusem nie tylko dla Warszawy i Łodzi ale również Śląska, Krakowa i większości miast i wsi miedzy nimi, nawet jak szprychy pozostaną w sferze marzeń i planów. 40 mln pasażerów na CPK jest możliwe ale nie w Baranowie.
gość_e70fc 2020-09-16 19:58   
gość_e70fc - Profil gość_e70fc
A dlaczego wsparcie dla LOTu? To legalne?

Wiadomo dlaczego ruch transferowy... Tylko w ten sposob legalnie dofinansuje sie LOT. Stawki od pasazera beda wysokie, a znizki tylko dla pasazerow transferowych. Czyli dla kogo znizka? Tylko dla LOT... Tak juz bylo, jest i bedzie.... Ciag dalszy nielegalnych praktyk.
Nendal 2020-09-16 18:01   
Nendal - Profil Nendal
Ten system strandsphere działa bez logiki.
gość_3ec9c 2020-09-16 14:21   
gość_3ec9c - Profil gość_3ec9c
Ruch tranzytowy przez lotnisko w kraju, ktory ma 'rzad' uprawiajacy rosyjska ruletke pozwalajac lub zabraniajac lotow srednio co 2 tygodnie :)
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy