marqoos_pl
2010-04-01 08:47
'madej' - zdziwiłbyś się, jak wielu pasażerów ma tak duży bagaż... np. z DUB na większość kierunków afrykańskich limit 2x23 jest czasami wielokrotnie (!!!) przekraczany... to samo z lotami do Brazylii, USA, Karaibów czy Północnej Afryki... Ale również na trasach "czysto biznesowych" zdarzają się często większe bagaże (np. DUB-LCY, LCY-LUX)...
ale czym tu sie martwić. Kto wozi wiecej niz 23 kg w bagazu rejestrowanym. Nie wiadomo czego trzeba byłoby nabrac zeby przekroczyc 23 kg, tak wiec dla wiekszosci te opłaty nie maja zadnego znaczenia.
marqoos_pl
2010-03-31 16:50
Dodatkowo, opłata za nadbagaż (pomiędzy 23 a 32kg) została zryczałtowana do 100 EUR (poprzednio 15 EUR/kg), a za drugą sztukę do 23kg płaci się zaledwie 55 EUR (zamiast ponownie 15 lub 30 EUR/kg, w zależności od trasy). Trzecia sztuka to wydatek rzędu 200 EUR (do 23kg) lub 300 EUR (do 32kg).... Dla wielu pasażerów są to olbrzymie oszczędności w stosunku do sprzed 28 marca. Zmiany te jednak dotyczą WYŁĄCZNIE biletów wystawionych 28 marca i po tej dacie... Bilety wystawione wcześniej wciąż posiadają inne limity bagażowe oraz cenniki za nadbagaż (wyższe)!
a "jedynce" podusia jest za free :P
No tak, 4 sztuki to w klasie pierwszej. Nie byłem na 100% pewnym, czy AF ma "jedynkę". :o)
O, bardzo ciekawa koncepcja. Ciekawe kiedy wprowadzą płatny bagaż w ekonomii, bo to już będzie łatwiej o to w takim systemie. :o) To rozumiem, że pasażer ekonomii ma jedną sztukę, pasażer premium economy ma 2 sztuki (podobnie jak Flying Blue SGiP), 3 sztuki może zabrać pasażer biznesu, zaś kto może nadać aż 4 sztuki?
katowiczan
2010-03-31 11:26
hmmm przy moich potrzebach bagażowych, może się okazać, że trzeba się będzie na nich przerzucić :)