×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Hilton automatycznie przedłuża statusy lojalnym klientom


W związku ogólnoświatowym paraliżem transportu lotniczego i podróży sieć hotelowa Hilton ogłosiła, że jej wszyscy lojalni klienci zachowają bez zmian swoje dotychczasowe przywileje.

6 dni, 18 godzin temu
<>

gość_2bbb5 - Profil
gość_2bbb5
  

gość_1a4d9 - Profil
gość_1a4d9
  
Dobra wiadomosc. American Express i Hilton to firmy na ktorych nigdy nie przejechalem sie. Wczesniej do tego grona zaliczalem rowniez British Airways lecz ich ciagle "eksperymenty" na dlugich polaczeniach, koniecznosc transferu na LHR plus strajki zruinowaly ich reputacje.
6 dni, 17 godzin temu  

reklama
reklama
  

<>


Wylot z:

Przylot do:

  • Data wylotu:

  • Data powrotu:

Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie