LOT poleci do Waszyngtonu

LOT poleci do Waszyngtonu Początkowo przewoźnik będzie realizował loty do stolicy Stanów Zjednoczonych trzy razy w tygodniu - we wtorki, piątki i niedziele. Rejs, w trakcie którego Dreamlinery LOT-u pokonają ponad 7 tys. km potrwa nieco ponad 9 godzin. Będzie to tym samym najszybszy sposób na podróż z Polski i całego regionu Europy Środkowej i Wschodniej do Waszyngtonu. Przewidziano następujący...
30/12/2019 10:49   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_457e9 2019-12-31 20:07   
gość_457e9 - Profil gość_457e9
Cieszy bardzo, ze linia zwieksza ilosc polaczen miedzykontynentalnych- kazde kolejne polaczenia pozwija rozwijac bizes plus zwieksza zainteresowanie naszym krajem. Klienci biznesowi na pewno sie znajda, nie mowiac juz o politykach- wystarczy paru ministrow czy urzednikow i klasa biznes i premium beda sie sprzedawaly. Tez uwazam, ze minimum 4 rotacja by sie przydala w ciagu tygodnia ale widocznie nie chca ryzykowac rozsypaniem sie siatki. Jezeli w takim tempie bedzie rozwijana siatka do USA to BOS, IAH czy ATL to kwestia czasu. Przydaloby sie aby LOT otwieral tez kierunki w Kanadzie YUL to must have dla takiej linii.
gość_1573c 2019-12-31 17:36   
gość_1573c - Profil gość_1573c
Zycze LOT-owi wszystkiego najlepszego.
Ale sadze, ze otrzezwienie nadejdzie brutalnie po ogloszeniu nastepnych wynikow finansowych, a prawdziwa katastrofa stanie sie najpozniej w 2021.
Przewiduje koniec jak Air Berlin.
Pomoc finansowa juz nie bedzie mozliwa.
737Max, problemy z 787 i zla polityka flotowa, palenie pieniedzyna Wegrzech,
bedzie zaloba.
jjemiolo 2019-12-31 16:37   
jjemiolo - Profil jjemiolo
@vscrew: Dzieki za komentarz. W istocie miedzy 2200 a 2230 jest z IAD duzo odlotow UA do prawie wszystkich lotnisk we wschodnich Stanach. Sadze ze moja pomylka wynikla stad ze niedawno sprawdzalem jakie bylyby mozliwosci przesiadek na Meksyk, Ameryke Srodkowa i Karaiby przez IAD i wynikalo ze nie ma takich za wiele wieczorem co przy MCT w IAD 90 minut oznaczaloby potrzebe przylotow tamze wczesniej. Przy obecnym rozkladzie LO do IAD (przyloty o 2030) loty beda musialy przylatywac na czas by lapac te wszystkie pozne odloty w IAD.
gość_fff03 2019-12-31 13:31   
gość_fff03 - Profil gość_fff03
adam7691
nie jedno połaczenie. Powinni otwierać kolejne ale na swoich samolotach (a nie przepłaconych gratach A340) i z Polski a nie z Budapesztu. A przede wszystkim zwiększać fekwencję tam gdzie już mają duże wypełnienie. Wtedy zapewniliby odpowiedni poziom usług i niskie koszty.
A teraz mamy dużo nieskoordynowanych ruchów, które bardzo dużo kosztują co pokazują wyniki LOT, które z roku na rok są słabsze. I to znacząco słabsze.
Miała być strategia stabilnego wzrostu a jest "łapu, capu". Przypomina to sytuację z lat 2006-2008 gdy poprzedni zarząd powołany przez PIS prawie doprowadził do bankructwa LOT. Teraz paliwo jest tańsze i na tym polega "sukces".
adam7691 2019-12-31 13:04   
adam7691 - Profil adam7691
kidloco: człowieku, w ubiegłym roku leciałem (co prawda tylko raz a nie co tydzień) na trasie FRA - IAD, w jedną i drugą stronę komplet,
gość_23b33: czyli twoim zdaniem wystarczyło by jedno połączenie do USA, chyba jednak nigdy nie byłeś w USA
gość_6c733 2019-12-31 12:24   
gość_6c733 - Profil gość_6c733
@gość_23b33 - Święta racja!!!!
koniuktura się skończyła teraz milczarski już "płacze", że będą straty... A KTO WYBRAŁ TEGO "menadżera z pkp cargo" na prezesa LOT????? - czyż nie pis??? - milczarski do końca życia będzie miał nalepkę "TO JA DOPROWADZIŁEM DO UPADKU POLSKICH LINII LOTNICZYCH LOT"!!!!!
gość_23b33 2019-12-31 10:06   
gość_23b33 - Profil gość_23b33
Każde nowe otwarcie zdaje się konsumuje zyski z tych poprzednich dochodowych połączeń.
LOT otwiera kolejne połączenia bez żadnych sensownych kalkulacji finansowych. Ekspansja za wszelką cenę. To się może skończyć jak w 2008.

zobacz link
demar 2019-12-31 09:12   
demar - Profil demar
Rozsądny i oczekiwany ruch ze strony LOT-u. Brawo.

Z tego wynika, że LOT w kreowaniu nowych połączeń zachowuje się już przewidywalnie i zgodnie z teoretycznymi analizami.
Pozostaje podjąć męskie decyzje w zarządzaniu flotą oraz zacząć pilnować kosztów przez pryzmat biznesu, a nie polityki.
gość_4603d 2019-12-31 09:09   
gość_4603d - Profil gość_4603d
Wysyp specjalistów jak pod każdym postem o LOT.
Waszyngton to super kierunek, który pewnie w ciągu paru miesięcy będzie już 5x tygodniowo, a to wystarczy w zupełności. Ale Boston skoro był brany teraz pod uwagę, to na pewno za jakiś czas dołączy do siatki.
@kidloco
Słabo ci się udał ten dziwny wpis, bo doskonale wiadomo, że Lufa na LF nie narzeka do IAD.

Dajcie im tam najpierw polatać, bez osądów.
gość_5783d 2019-12-31 08:28   
gość_5783d - Profil gość_5783d
Nowy Jork, Chicago, Los Angeles, San Francisco, Washington, Miami, Toronto już są. Patrząc na LH i ich TOP10 kierunków do Północnej Ameryki brakuję już tylko BOS, DEN i IAH. Poza BOS to mocne huby United. Sam BOS to jednak obok IAH i YUL też must-have w ciągu następnych lat. W najbliższych niech LO się skupi na zwiększaniu częstotliwości. EWR, IAD, MIA, LAX i SFO muszą być realizowane codziennie przynajmniej w sezonie letnim, a YYZ, JFK i ORD min. 2 razy dziennie żeby mówić o porządnej konkurencji dla LH dla miast Europy Wschodniej.
vscrew 2019-12-31 08:00   
vscrew - Profil vscrew
@jjemiolo Wg amerykańskich portali komentujących ogłoszenie rejsów LOTu, pasażerowie łapią się na drugą ( po 17-18) największą falę wylotów UA w godzinach 22-23. Zatem tranzyty mogą być spokojnie.
vscrew 2019-12-31 07:57   
vscrew - Profil vscrew
@kidloco A Austrian lata od wielu lat na 767 codziennie, z kompletami. No popatrz.
gość_b4547 2019-12-31 00:51   
gość_b4547 - Profil gość_b4547
Do kidloco: zapelnienie Lufthansy z FRA do IAD w najgorszych miesiacach roku (poza lutym) wynosi >75 proc. Takie rzeczy mozna sprawdzic, wiec bajaj o czyms innym.
gość_40784 2019-12-31 00:41   
gość_40784 - Profil gość_40784
do tych wszystkich fachowych wypowiedzi warto dodać "ale dlaczego nie z KRK?".
PS. Latam kilka razy rocznie do IAD KLM lub AF i tam zawsze min. 50% wolnych foteli. Krótko mówiąc, tłoku nie ma. Można brać ekonomiczną i się położyć. Także te 3 razy w tygodniu moze nie takie głupie
kidloco 2019-12-30 22:44   
kidloco - Profil kidloco
Na trasie WAW-IAD latam służbowo kilka razy do roku, zawsze LH przez FRA - na ich wspaniałych 748, czasem 744. I te samoloty wożą na tej trasie po 70-90 pasażerów.
Więc jak FRA nie jest w stanie wypełnić LH 747, to już widzę te LF z Warszawy. Samolot do wożenia mocarstwowych aspiracji dobrej zmiany
vscrew 2019-12-30 21:22   
vscrew - Profil vscrew
Widzę że odzywają się „specjaliści” od marketingu, sprzedaży, floty, reklamy...
gość_789ca 2019-12-30 20:55   
gość_789ca - Profil gość_789ca
LOT powinien był otworzyć połączenie do Bostonu. Boston to o wiele bardziej atrakcyjny kierunek biznesowy a także turystyczny. W Bostonie ulokowane są największe firmy farmaceutyczne z całego świata. Jest to największy i najważniejszy rynek biotech w USA z mnóstwem start-upów i kapitału. Boston to najprężniejsze centrum nauki i badań w USA. Najlepsze uniwersytety na świecie takie jak Harvard i MIT. Mnóstwo studentów z całego świata. Kolebka amerykańskiej historii - z mnóstwem turystów z całego świata. Wielkie centrum finansowe - banki, fundusze venture capital. Boston to także powerhouse medyczny z najlepszymi szpitalami w USA. Boston Logan to lotnisko obsługujące ponad 40M pasażerów rocznie. Europa Środkowa i Wschodnia nie ma bezpośredniego połączenia z Bostonem. Najwyższy czas to zmienić.
gość_31055 2019-12-30 20:32   
gość_31055 - Profil gość_31055
Taki kierunek na odczepnego. 3 razy w tygodniu z miernym rozkładem, bez cs z united i 1 lot przed SFO. Chyba LO potrzebuje się czymś wykazać pod koniec roku. Nie wygląda to jak przemyślany ruch, no chyba że w ciągu paru miesięcy wyjaśni się się sytuacja z 787 i będą latać codziennie.
jjemiolo 2019-12-30 19:45   
jjemiolo - Profil jjemiolo
Gratulacje dla LO za kolejny odwazny ruch. Rozklad podlaczony do fal odlotowo/przylotowych na ESW. Powinien to byc dobry kierunek mimo ze w IAD nie bedzie prawie zadnych mozliwosci przesiadek dalej bo przylot z WAW jest za pozno nawet jak operacje beda na czas. Przy znanej sytuacji ze sprzetem jest niespodzianka ze linia wystartuje nawet wczesniej niz poprzednio ogloszony SFO.
gość_9a53e 2019-12-30 19:41   
gość_9a53e - Profil gość_9a53e
Pwodzenia, samych sprawnych samolotów oraz jeszcze więcej bezpośrednich połączeń do USA.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy