Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
KRakowiak
2019-08-27 19:51
@Aires, jeśli tak to tylko mogę Wam pogratulować. ;)
KRakowiak: Myślę, że otworzą z Rzeszowa połączenie :)
gość_3fe8e
2019-08-27 17:37
Obecnie dwa razy dziennie kursuje z Kijowa do Przemyśla komfortowy pociąg Hyundai Rotem Cena biletu to 80 zł, ze Lwowa 30. Czas jazdy z Kijowa dp Przemyśla 7 godzin. Pociąg ma 576 miejsc w fotelach lotniczych,Dodatkowo pociąg sypialny do Odessy i okresowo do Dnipro/pietrowska/Kiedyś połączenie lotnicze do Rzeszowa było bardzo oczekiwane, Obecnie wobec bardzo silnej konkurencji kolei sprawa jest problematyczna.Z Przemyśla bardzo łatwy i tani dojazd do Rzeszowa i oczywiście połączenia z całym krajem Oczywiście gdyby UIA latało do Rzeszowa to byłby sukces.
gość_89b60
2019-08-27 16:58
06p26: a nie lata przypadkiem z Krakowa dwa razy dziennie? Rzeszów jest zbyt blisko
KRakowiak
2019-08-27 16:53
@Aires, i Ty myślisz, że nie polecą do Katowic, bo za blisko Krakowa, a polecą do Rzeszowa? :joy:
Nie polecą do Rzeszowa, ponieważ jest wyraźnie napisane "do trzech największych lotnisk", a Rzeszów się do nich nie zalicza. Jedynymi kandydatami GDN, WRO, KTW i POZ. Poza tym ich nie obchodzi konkurencja z FR i W6, bo oni liczą głównie na ruch przesiadkowy na wschód (i nie tylko). ;)
Jeżeli chodzi o Południe to brany pod uwagę jest Rzeszów ale zobaczymy...
smolip67
2019-08-27 16:47
Aires; Z całym szacunkiem dla RZE czy LUZ,mało prawdopodobne żeby UIA zawitała na te lotniska. Wiceprezes ds. handlu UIA Sergey Fomenko powiedział cyt. "Planujemy otworzyć loty z trzech kolejnych polskich lotnisk,które obsługują DUŻĄ liczbę pasażerów"
zobacz link
Duża liczba pasażerów kojarzy mi się z GDN,WRO,POZ(KTW).
Na liście może być Rzeszów, Poznań i Gdańsk :) Napewno nie Katowice :) Z Katowic lata Wizz zresztą UIA obecna jest Krakowie i nie otworzy połączenia z Katowic bo by miała słabe o
gość_ec29c
2019-08-27 15:47
Linia kontrolowana przez Nadprezydenta ma duże szanse na rozwój ;-)
Ciekawe co z Wizz Ukraine i lotami Ryanka ndo tego kraju?
gość_5783d
2019-08-27 15:46
Wiadomo, że w grę wchodz tylko WRO i GDN, być może jeszcze POZ lub KTW. Nikt inny. A tak naprawdę to jeszcze długo bedą latać tylko WAW i KRK. Takie pitu pitu wiceprezesa dla byle jakiego serwisu. Sezon ogórkowy w pełni.
gość_ec1dd
2019-08-27 13:45
Przepisy są ok, ale liberalne podchodzenia do przestrzegania zasad, ukraińska bylejakość w przestrzeganiu procedur powodują, że strach jest uzasadniony. Sam widziałem jak policjant na służbie, w mundurze, pił na dworcu wódkę.
O ile z bezpieczeństwem można polemizować to z serwisem na pokładzie już nie.
Jak leciałem to czułem się jak intruz na pokładzie. Obsługa była zajęta sama sobą - plotkowanie na pokładzie, wszystkim tylko nie obsługą pasażera. Samolot na dalszej trasie był nowy, był ok, ale ten na trasie Warszawa-Kijów był stary, przyjemność z latania czymś takim była niska.
gość_04510
2019-08-27 13:24
@gość_26dc5 - wygłoś te mądrości nad mogiłami ofiar ostatniego wypadku w Rosji. Gość się normalnie i uprzejmie pytał więc Twoje podśmie....i są kompletnie nie na miejscu.
gość_825a0
2019-08-27 13:21
gość_6a0d0, jak linia ma pozwolenie na loty do UE to musi spełniać wymogi bezpieczeństwa.
Co do komfortu to jest odpowiedni do ceny. Jak chcesz mieć lepiej to dopłać do Quatar/Emirates, jak chcesz mieć tanio to leć UIA
WROMK: w artykule jest napisane: „UIA planuje w najbliższym czasie uruchomienie połączeń do trzech największych polskich lotnisk, na których jeszcze nie jest obecna.” Czyli GDN, KTW i WRO. (Zakładając, że treść artykułu jest prawdziwa)
gość_26dc5
2019-08-27 12:29
@gość_6a0d0 - ale balbys sie, bo co? bo pilot po ukrainskiej wodzie leci z pólprzymknietymi oczami? naprawde...
kazda linia na swiecie (a tym bardziej w Europie), musi spelnic pewne wymagania dotyczace bezpieczenstwa. wiec czy lecisz UIA, czy Emirates, czy Malaysia Airlines - prawdopodobienstwo jakiegokolwiek niebezpieczenstwa jest praktycznie zerowe
gość_6654b
2019-08-27 11:58
gość_d81ef; Jakiś żart z tym LUZ czy co? Lotnisko z największymi spadkami w Polsce, niepewna przyszłość W6, nieatrakcyjny dla Ukraińców z środkowej i wschodniej części kraju region. Poza tym rozważają większe regionale. Pewnie będzie to GDN, WRO i POZ. W tym ostatnim szykuje się rywalizacja z FR.
gość_d8ef8
2019-08-27 11:45
@gość_6a0d0 - leciałem nimi 15 razy i nie narzekam. B767-300 trochę stare, bez IFE. Żarcie w ekonomiku tez bez szału, ale miłe stewki bardzo. Poza tym, bardzo lubię transfer w KBP.
gość_d81ef
2019-08-27 10:59
No nie LUZ, mógłby skorzystać :)
gość_6a0d0
2019-08-27 10:55
Czy to dobre linie? Z góry przepraszam, ale przyznaję się do uprzedzeń- bałbym się polecieć ukraińską linią lotniczą. Jakie są doświadczenia Szanownych Forumowiczów w lataniu UIA - w szczególności na długich trasach. Ceny biletów bywają naprawdę kuszące ale nie chciałbym płacić własnym bezpieczeństwem czy siedzeniem przez 12 godzin na rozklekotanym fotelu.
POZer Katowice mogą być za blisko KRK. SZZ, RZE, i LCJ są chyba za małe. Powiedzieli, że interesują ich większe lotniska, ale w dalszej przyszłości pewnie pojawią się i na mniejszych.