solokhumbu
2019-03-20 15:55
Myślę, że gość_b3dfd miał na myśli loty nie LO, ale OS z regionów do VIE. W kontekście Bałkanów to ciekawa opcja, ale w większości przypadków LO wyjdzie jednak taniej.
gość_0ec52
2019-03-20 15:38
@gość_39d26: dokładnie opisałeś teraźniejszą działaność lotu. Patrząc na układ codesharów i dostępnośc biletów w różnych systemach widać wyraźnie, że lotem można dolecieć na połączenia innych przewoźników w więksozsci europejskich hubów. Natomiast longhaule lotu są dostępne prawie wyłącznie pod kodem lotu i tylko w ich systemie - nie bardzo można je połaczyć z czymkolwiek innym i odpowiednio trudniej je znaleźć niż konkurencję.
Tym samym na najbardzije dochodowych połaczeniach są tylko apsażerowie lecący w obie strony lotem, co bardzo rzadko am sens dla kogokolwiek poza warszawiakami.
gość_39d26
2019-03-20 14:14
gość_b3dfd: Żeby budować hub i zyski Austrian-owi w Wiedniu zamiast w Warszawie?
gość_b3dfd
2019-03-20 11:20
Trochę szkoda ze tak malo jest połączeń sieciowych do Wiednia z portów regionalnych np z Gdańska, Poznania
gość_b8bfe
2019-03-19 21:26
Szkoda, że kosztem AMS, na którym o sloty co raz ciężej
jjemiolo
2019-03-19 17:14
Prawde mowiac ta trzecia rotacja prosila sie od dawna. Potencjalnie oferuje korzystne tranzyty do PEK i kilka innych punktow na wschodzie, chociaz w znacznie mniejszym stopniu niz dwie pozostale dzienne rotacje.
gość_f8630
2019-03-19 14:59
"Bilety na nową ROTACJĘ dostępne są zarówno w systemie przewoźnika jak i u pośredników" - naprawde nie da się tego inaczej napisać? :)
gość_621ad
2019-03-19 12:56
aż dziwne że dopiero teraz