airBaltic: W styczniu 12 proc. więcej pasażerów

airBaltic: W styczniu 12 proc. więcej pasażerów W tym samym okresie liczba operacji lotniczych wzrosła do 4,4 tys. (wzrost o 13 proc.).- Cieszymy się, z dobrych wyników na początku roku i z dużego zainteresowania ze strony pasażerów z krajów bałtyckich. W 2019 roku będziemy kontynuować nasz zrównoważony rozwój, ulepszając nadal naszą sieć połączeń, jak również podnosząc...
19/02/2019 09:10   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_999be 2019-02-21 08:51   
gość_999be - Profil gość_999be
gość_ec29c: podaj proszę jak policzyłeś albo skąd masz dane, że lot CS300 ( rozumiem, że na pasażera ) to 50 Euro? sama opłata na lotnisku CDG za pasażera to prawie 10 euro, w Rydze 3 euro... wiadomo, jakies znizki itp, ale jeszcze są opłaty za start, lądowanie, nawigację. Załoga też chyb coś jednak zarabia, podobnie jak firma ma inne koszyt administracyjne, koszty leasingu samolotu, przeglądów itp.
Zresztą polecam artykuł pasażer.com:
zobacz link
adam1987 2019-02-20 09:25   
adam1987 - Profil adam1987
gość_ec29c: LF w LOT może nie jest tak dramatyczny jak w Air Baltic, ale tez nie powala. Wymiana floty na CS300 na większości tras spowodowałaby taki sam efekt jak w BT czyli znaczny spadek LF.
gość_9cf8a 2019-02-19 22:35   
gość_9cf8a - Profil gość_9cf8a
Zbyt silna pozycja LO+EE, SK, AY w regionie aby było jeszcze miejsce na BT. Swoją drogą ciekawa jest ostatnia informacja o planach BT i założeniu nowej linii w innym kraju.
gość_ec29c 2019-02-19 22:03   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
@gość_6fa4a

Koszt lotu RIX - CDG na CS300 to około 50 EUR w jedną stronę. Czyli dałeś im zarobić jakieś 200 EUR.
gość_ec29c 2019-02-19 18:49   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
Air Baltic to bankrut i oni o tym wiedzą. Rozwiązaniem mogłaby być fuzja z LOT-em. Można im dać np. 15%. Co by to dało?

Tanio kupione CS300. Air Baltic ma ich zbyt dużo, a LOT powinien wyrzucić wszystkie bardzo drogie w przeliczeniu na miejsce liliputy z floty, czyli Q400, E170/175/190/195 i CRJ 900.

CS 300 umożliwiłyby by też ekspansję z polskich regionów, czy z BUD.
gość_9cf8a 2019-02-19 18:22   
gość_9cf8a - Profil gość_9cf8a
Zbyt silna pozycja w regionie LO+EE, SK oraz AY, aby było miejsce jeszcze na BT. Swoją drogą niedawno pojawił się artykuł, że chcą otworzyć tanią linię w innym kraju, a już teraz mają problemy z LF.
gość_6fa4a 2019-02-19 13:27   
gość_6fa4a - Profil gość_6fa4a
Jak oni zarabiają prz takim LF? Ceny nie są jakieś wysokie: RIX-CDG-RIX na połowę marca za 313 euro w taryfie z bagażem nadawanym, to normalna stawka.
Kreatywna księgowość? Ukryte dofinansowywanie?
Może pasażer.com przyjżałby się raportowi przewoźnika i zrobił na ten temat jakiś artykuł?
POZer 2019-02-19 11:25   
POZer - Profil POZer
rezygnacja z q400 im sie nie oplaci jak LF spadl do 58% i pewnie bedzie spadal. Jak zostana im same a220 to już cienko moze byc
vscrew 2019-02-19 10:31   
vscrew - Profil vscrew
Load factor 58 proc?! To dramatycznie mało!
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy