gość_ec29c
2019-02-06 18:58
@gość_c5d54
Dashe to bardzo małe samoloty i Austrian właśnie dlatego się ich pozbywa. Zamienia 18 dashów na 10 A320 neo po to, by móc konkurować z LCC. Prawdopodobnie zlikwiduje przy tym niektóre krajówki.
Air Baltic, linia z kraju 2 mln, będzie miała flotę opartą o CS 300 na 145 miejsc. I też rezygnuje z "wielkich" dashów.
I LOT powinien zrobić to samo, czyli pozbyć się wszystkich liliputów, z E195 i E190 włącznie. Najmniejszy powinien być CS 300 lub MAX 8.
gość_c5d54
2019-02-06 16:20
sloty na lotnisku są, "brakuje" ich tylko w kilku określonych porach i to akurat w nie takich by załadować lot w środku dnia
do obsługi tych lotów można nawiązać współpracę np ze SprintAirem
PS. sloty też to rzecz urojona a w WAW wymyślona by uruchomić Radom i by CPK miał większy sens ... w Europie jest wiele lotnisk z o wiele większym ruchem i tylko jednym pasem wiec jednak da sie
brooks88
2019-02-06 14:23
gość_c5d54 a skąd LOT weźmie Saaby??? Owszem przydało by się dwa razy dziennie przy długim czasie jazdy PKP Intercity ale to kosztuje by marszałek mógł wyłożyć na to pieniądze.
gość_a1509
2019-02-06 13:51
gość_c5d54 - i te saby żeby nie zabierać slotów na Okęciu, były by obsługiwane gdzieś z boku na płycie cargo albo parkingu jetów. A pasażerów do terminala dowozili by furmanką. Świetny pomysł.
gość_c5d54
2019-02-06 12:45
Połączenie powinno być obsługiwane 2x dziennie, nie koniecznie wielkimi DASCHAMI tylko SAABami ma to większy sens niż 1x dziennie