LS Airport Services: Największy pracodawca w polskiej branży lotniczej

LS Airport Services: Największy pracodawca w polskiej branży lotniczej Paradoksalnie to nie linia lotnicza, ani port lotniczy jest największym pracodawcą w sektorze lotniczym w Polsce. Jest nim LS Airport Services (LSAS) firma zajmująca się lotniskową obsługą naziemną oraz - za pośrednictwem swojej spółki-córki LS Technics (LST) - obsługą techniczna samolotów. Warto to podkreślać, bo świadomość o istnieniu i roli tej części branży lotniczej...
31/01/2019 09:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_bdb91 2020-08-23 13:27   
gość_bdb91 - Profil gość_bdb91
Remont wanny Moskwa
gość_ebf46 2020-04-14 19:57   
gość_ebf46 - Profil gość_ebf46
Dlaczego spòłka nie przystąpiła do przetergu PRM w WMI? Do końca byliśmy zapewniani że firma będzie broniła naszych miejsc pracy. Właściwie miała być jedynym kandydatem. W ostatnim momencie przystąpił Welcome i zanim otrzymalismy info od pracodawcy, pojawiły się w sieci ogłoszenia konkurencji na nasze miejsca pracy... Jak to jest możliwe, że Welcome widzi możliwość zarobku a LS nie? To 40 osób pozostawionych na lodzie.
gość_3bda1 2019-02-05 00:07   
gość_3bda1 - Profil gość_3bda1
gość_d2ea4, dokładnie.... Ci co widzą jak to wygląda to wiedzą jak jest naprawdę.
gość_d2ea4 2019-02-04 16:59   
gość_d2ea4 - Profil gość_d2ea4
LSAS gdybym mial 18 lat to pewnie bym w te bzdury uwierzyl.
LSAS 2019-02-04 15:06   
LSAS - Profil LSAS
gość_f0ae2 - Proszę zwrócić uwagę, że w branży handlingowej na świecie współczynnik rotacji pracowników wynosi średnio około 30%. W LS jest o blisko połowę niższy - więc patrząc na to z tej trzeba przyjąć, że w pracy o takiej specyfice rotacja pracowników jest, ale u nas utrzymuje się na zdrowym poziomie
Nie narzekamy też na zainteresowanie pracą u nas - tylko w 2018 roku wpłynęło do nas 10 tysięcy CV. Zatrudniliśmy na ich podstawie 800 najlepszych kandydatów. Nie jesteśmy w stanie zatrudnić wszystkich z powodu ograniczonej liczby wakatów i wybieramy tych kandydatów o odpowiednich predyspozycjach. A później część jeszcze odchodzi, bo po kilku tygodniach czy miesiącach uznają, że to nie jest praca dla nich - mają do tego prawo. Na szczęście większość z nami zostaje, a my z miesiąca na miesiąc się rozwijamy - nie ma sytuacji, aby pracowników było mniej. Ciągle liczba w sumie się zwiększa - pomimo rotacji. Średni staż pracy w naszej firmie to 4 lata, co też wykracza poza statystykę podobnych firm.
gość_024e2 2019-02-03 19:11   
gość_024e2 - Profil gość_024e2
Kraków to w sezonie zimowym 25-28 odlotów dziennie czyli 50-56 operacji.
Gość c2241 co odczuł WAS ? Nie rozśmieszaj ludzi
gość_c2241 2019-02-03 12:51   
gość_c2241 - Profil gość_c2241
Ile straci LS od odejściu FR? NIEWIELE. Obsługa FR odbywa się po tak niskich stawkach, że pozwala jedynie na utrzymanie personelu a w niektórych przypadkach jest "po kosztach". Welcome odczuło sporą poprawę rentowności po rezygnacji z obsługi FR na rzecz przejścia do LS kilka lat temu. Nie ma nad czym płakać....
gość_8af46 2019-02-03 10:31   
gość_8af46 - Profil gość_8af46
Pan redaktor i rozmówcy z LSAS zapomnieli poinformowac ile straci firma w Krakowie. To co odejdzie w Modlinie i Krakowie to prosto +/- policzyść bo w obu portach bazuje bodajże po 6 samolotów FR czyli min 6 lotów (3rotacje) na każdy, plus to co przylatuje i odlatuje z innych baz. W GDN nic nie stracą bo nie obsługują tam FR, ale we wspomnianym już Krakowie operacje FR stanowią z pewnością ponad 50% operacji (lub pasażerów) całego portu - to można sprawdzić dokładnie w statystyce lotniska.
Może mniej reklamy a więcej dokładnych i rzetelnych informacji w artykułach życzę. pozdrawiam
gość_f0ae2 2019-02-02 15:27   
gość_f0ae2 - Profil gość_f0ae2
LSAS zabolalo :) jak jest duza rotacja to nie dlatego ze, safety first tylko ze ludzie odchodza a wlasciwie uciekaja i prosze nie mydlic oczu.
LSAS 2019-02-01 12:15   
LSAS - Profil LSAS
@gość_fcfc2, rynek lotniczy się zmienia pod względem pracy i zapotrzebowania na nią. Jednak my, podobnie jak 10 lat temu, kierujemy się przede wszystkim zasadą „Safety First”, czyli troską o bezpieczeństwo statków powietrznych, ich pasażerów i ładunków. Bezpieczeństwo jest dla nas najważniejsze, a do pracy w obsłudze naziemnej nie każdy niestety się nadaje, dlatego dbamy o kadrę o jak najlepszych predyspozycjach do zawodu.

@gość_abc78, być może ktoś zrezygnuje z pracy, ale sukcesywnie zmniejszamy rotację pracowników i poprawiamy nie tylko wynagrodzenie ale i warunki pracy. Przed nami kolejne owocne w tym aspekcie miesiące i wprowadzenie kolejnych benefitów i korzyści dla naszych pracowników. Zmiana pracodawcy na obecnym rynku pracy to nic nadzwyczajnego - każdy pracownik ma prawo dokonywać zmian. Zdajemy sobie sprawę z tego, że praca w LS nie jest najprostsza nie jest dla każdego.

@gość_024e2, Ryanair to nasz poważny klient - to prawda, jednak w związku z jego decyzją o przejściu na selfhandling nie planujemy w LSAS zwolnień pracowników. Mamy przyjętą strategię działania i zgodnie z nią planujemy się dalej rozwijać.

@gość_3b24f, Ciężko powiedzieć, że bardzo dużo - po prostu Redakcja dostrzegła w agentach obsługi naziemnej ciekawy i dość rzadko poruszany do tej pory temat. Były też artykuły (polecamy) o innych agentach handlingowych - a ten wynika ze spotkania podczas którego podsumowywaliśmy rok 2018 oraz mówiliśmy o planach na 2019.

Powiemy więcej - zgłosiliśmy propozycję kolejnych tematów dotyczących działalności agenta handlingowego i jeśli Redakcja uzna je za interesujące - będziemy mieli okazję jeszcze nie raz gościć na łamach portalu.
gość_e1233 2019-02-01 10:10   
gość_e1233 - Profil gość_e1233
na pracuj.pl jest ogloszenie na lotnisko do Pragi 3000 zl netto . zakwaterowanie i transport zapewnia pracodawca. Olac LSAS czy Welcome moze wreszcie zaczna doceniac ludzi.
gość_1403a 2019-01-31 21:33   
gość_1403a - Profil gość_1403a
gość_024e2 - widać, że FR już sięga po anonimowych trolli, żeby siać zamęt i postrach.
Tymczasem wypada tylko pogratulować wszystkim, którzy dają się nabrać na bajeczne obietnice i wierzą w szlachetne oblicze pracodawcy jakim jest ta linia lotnicza. Wystarczy kilka artykułów w necie, żeby wiedzieć jakim jest pracodawcą. Ale niektórym wystarczy obietnica kilku złotych więcej by się nabrać. Powodzenia. Ciekawe ile osób ze zrozumieniem przeczytało proponowane umowy :] Odliczamy za ile będzie płacz, że ktoś to kogoś oszukał? ;) -> powodzenia z nowym szefem -> zobacz link
gość_3b24f 2019-01-31 21:14   
gość_3b24f - Profil gość_3b24f
Statystycznie coś ostatnio bardzo dużo o LS na pasażer.com....
Czyżby strach przed RR ?
gość_024e2 2019-01-31 16:42   
gość_024e2 - Profil gość_024e2
Szanowna redakcjo. Proszę o podanie ilości operacji FR na lotniskach w KRK, GDN i WMI. Szybciutko się dowiemy ile LS straci roboty i ile ludzi pójdzie na bruk albo też do Ryanair Sun, a dokładniej do agencji która dla niego zatrudnia
gość_abc78 2019-01-31 10:28   
gość_abc78 - Profil gość_abc78
Oh, ach ... jak pieknie! QUIZ!
Ilu pracowników rzuci papierami na sezon:
a) 100
b) 200
c) 300
gość_fcfc2 2019-01-31 09:51   
gość_fcfc2 - Profil gość_fcfc2
teraz placza ze rynek pracy jest skomplikowany dla pracodawcy a pare lat temu mowili wypad na twoje miejsce jest 10 ciu :)
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy