Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_401ed
2019-02-12 17:15
To jest mniej o 500 pax niż w listopadzie 2018 .
Naprawdę jest się z czego cieszyć .
W styczniu w Rzeszowie +4,33% - odprawione 52209 osób.
gość_eca3b
2019-01-21 18:31
250 tys pasażerów na trasie do lub z Warszawy.Część tych pasażerów z Warszawy przelatuje ponownie nad Rzeszowem lecąc do docelowego kraju. Czyli brakuje połączeń regionalnych.Być może zbyt mały potencjał.
adam1987
2019-01-21 17:19
Te dane f4f są jakieś dziwne. "w Rzeszowie w ubiegłym roku obsłużono 771 tys. pasażerów. Z tej liczby ponad 400 tys. pasażerów przypada na połączenia Ryanaira do Wielkiej Brytanii i Irlandii. Z kolei ponad 250 tys. ludzi podróżowało w zeszłym roku na trasie krajowej LOT do Warszawy"Czyli wychodzi, że na pozostałych połączeniach latało nie więcej niż 120 tys. pasażerów. A przecież mowa o pasażerach latających do Monachium, Nowego Jorku, Izraela, wakacyjnych połączeniach Ryanaira (Korfu, Burgas, Ateny?) i wszystkich czarterach.
Jak podaje f4f, LOT obsłużył w 2018 ponad 250 tys. pasażerów na trasie RZE-WAW-RZE. Imponujący wzrost - jeszcze 2 lata temu było to 180 tys.
gość_a1509
2019-01-16 09:22
gość_b89da - FR już promuje Rzeszów. Objawia się to tym że np. w wakacje loty do Londynu są po 700 RT a pobliskiego Krakowa polecisz za 400 RT. Ta promocja skonczy się tym, że zredukują liczebność tego połączenia.
gość_976d4
2019-01-15 14:07
@qwerty D R A M A T!
LF wcale nie jest zły, problemem są ciągłe awarie Dreamlinerów. Niedzielna rotacja była odwołana ze względu na awarię SP-LRF w EWR. Nie piszcie bzdur wypełnienie w sezonie zimowym jest dobre a w letnim bardzo dobre.
gość_b89da
2019-01-14 00:53
gość_a1509 dokładnie. Jakby nie nasz układ, to EWR już dawno poszedłby do kasacji. Miejmy nadzieje, że LF się poprawi, a FR zaskoczy nowymi połączeniami za promocje.
gość_a1509
2019-01-13 10:48
Chyba z wypełnieniem lotów RZE-EWR nie jest najlepiej w sezonie zimowym. Od połowy listopada odbyły się tylko 3 loty. Reszta odwołana z wyprzedzeniem lub w ostatniej chwili jak dziś. Widać bardziej opłaca się zapłacić odszkodowanie niż puszczać pusty samolot.
gość_8b88c
2019-01-10 17:04
Pierdu pierdu ta czy tamta linia to niech sobie lata z Krakowa. My nie jesteśmy Krakowem i nigdy nie będziemy, jak przeniosą rynek, wawel i wieliczkę do RZeszowa to na drugi dzień będzie 30 nowych połączeń bez rozmowy z przewoźnikami, my też korzystamy sporo na bliskości Krakowa wielu turystów którzy przylatują do Rzeszowa zalicza jednodniówki w Krakowie lub robi kółeczko przylot do Krakowa wylot z Rzeszowa lub odwrotnie.
Kraków zabiera nam pax tak samo jak Warszawa będzie zabierać setki tysięcy z małopolski. Życie... festiwalu tras nam nie trzeba... już było takie lotnisko co zgrywało bohatera a teraz ledwo dyszy.
Zobaczymy co zarząd pokaże w tym roku :) nie czuję jakiś nowości raczej stagnacje ,a kraków żywi się podkarpaciem , ale w sumie u nich tez będzie problem bo się zatykają kompletnie . Baza RYR miała być nie bedzie bo? poczuli oddech wizza na plecach w KRK i samolot przeznaczony dla RZE poleciał do sąsiada , może lot coś dołoży bo wawa też się zatyka no cóż zobaczymy co przyszłość pokaże , ale kiedyś myślę ze ruch się zwiększy ale wtedy gdy już nigdzie miejsca nie będzie haha :)
gość_f8d0c
2019-01-10 15:33
Z tanimi liniami jak z paniami lekkich obyczajow. Jak zaplacisz to masz, wiec i w Rzeszowie moze Easy sie pojawic. Pytanie czy miasto na to stac? Moim zdaniem raczej nie. Jeden low cost to i tak wielkie obciazenie budzetowe.
gość_f7994
2019-01-10 15:28
Dopoki bedzie Tabisz to bedzie zastoj w Jasionce.
gość_00d7f
2019-01-10 12:51
@ gość_05c95 Masz nieaktualne wiadomości bo easyJeta w Lublinie już nie ma. Więc może Rzeszów....?
gość_05c95 Lublin już nie ma EasyJet.
gość_05c95
2019-01-10 11:45
Jasionka jest lotniskiem, które ma przyszłość. Liczba miejsc oferowanych przez low- cost była tylko o 11 % większa wobec tradycyjnych linii, a więc latanie z rzeszowskiego lotniska jest "dość drogie" a i tak są chętni, co pokazuje potencjał tego portu. To właśnie na zbyt małej liczbie low costów rzeszowskie lotnisko "traci" pasażerów, którzy jadą do Krakowa. Za to Kraków "zyskuje" pasażerów z całego podkarpacia (i śląska). Jakby nie patrzeć Jasionka to potrzebny port, czy to w kontekście towarowym, czy też pasażerskim- region a zwłaszcza stolica województwa dynamicznie rosną w siłę i nadganiają lata zaległości. Z pewnością jest tu miejsce na dodatkowe tanie połączenia (low cost)- do Paryża obowiązkowo !!!(Ryan/Wizz/może LOT do CDG, bo Easy niestety już ma Kraków i Lublin więc nie ma szans na Rze, a szkoda), Oslo (Ryan/Wizz/Norwegian), Sztokholm, przydałaby się Lufa zamiast 2x Monachium to chociaż 1x do Frankfurtu, tania linia do Zagłębia Ruhry, Rzym, Mediolan, Madryt. To wydaje się taki must-have :) Nie są to jakieś abstrakcyjne kierunki. Sezonowo mogłyby latać Malta, Barcelona, Lizbona, Nicea, Sycylia być może z perspektywą ucałorocznienia niektórych kierunków.