usuniety
2018-12-22 11:34
Zadam i tu to pytanie Zarzadowi. Czy widza to ze ponad 30 pilotow rzucilo papierami a kolejnych tylu i wiecej zrobi to po nowym roku ? To sa fakty a nie sciemy. Lot przegrywa wojne o pilotow. Jesli latac bdda tylko mlodzi bez doswiadczenia to taniec na cienkiej lini. W lutym beda pierwsze odwolywane rejsy. Zarzad bedzie ukrywal powod. Ale powod bedzie oczywisty...
gość_d750c
2018-12-21 11:45
Super ze bedzie wybor, Heathrow czy London City! Widac ze naprawde w polskim Locie cos dobrego sie dzieje.
Embrarery bardzo wygodne samoloty dla pasazera.
adam7691
2018-12-20 08:51
gość_bb604: zakładam, ze z tego samego powodu, co BA tylko do WAW,
ale masz rację, przydały by się połączenia chociażby do np. Edynburga, Manchesteru
gość_409a8
2018-12-19 19:30
Żeby tylko jeszcze LOT na swojej stronie internetowej zechciał aktualizować stan swojej floty.
gość_6dad7
2018-12-19 18:36
gość_34231 - po co w ogóle na to reagujesz..? Nikt normalny tak nie pisze.
gość_bb604
2018-12-19 14:03
Czy moze mi ktos wyjasnic dlaczego Lot lata do Wielkiej Brytani tylko do Londynu Heathrow i wkrotce do Londynu City? Czy w polsce nie ma zadnego biznesu co robi interesy z wyspiarzami? Moze sie myle ale wydaje mi sie ze UK to najpopularniejszy kierunek w Polsce. Czy z posrod ok 1mln Polakow na wyspach nikogo nie stac na tradycyjna linie? Nie mowie ze Lot ma latac z kazdego lotniska w Polsce jak Ryanair, ale o ile bazuje na modelu hubowym, to chociaz loty przez Warszawe do Birmingham, Manchesteru, Liverpoolu, Bristolu, Newcaste, Glasgow, Edynburgh wydaja sie rozsadne.
gość_34231
2018-12-19 10:37
"jeszcze żeby chociaż KRK doszło. Ale wiadomo warszafka ...."
albo troll - wówczas łatwo wybaczam
albo głupek
gość_3bd48
2018-12-18 22:28
jeszcze żeby chociaż KRK doszło. Ale wiadomo warszafka ....
@gość_bbd60: a ile sztuk E190-E2 jest obecnie w użyciu na świecie?
Zarządzanie flotą w ostatnich latach to może nie jest mocny punkt LOT-u, ale akurat do obsługi LCY lista jet-ów jest krótka. E190 obok A220-100 i A318 to największe samoloty odrzutowe mające certyfikację do obsługi LCY.
Na certyfikację E190-E2 jeszcze trochę poczekamy.
Natomiast pomysł obsługi LCY z aż trzech stolic: Warszawy, Budapesztu i Wilna jest swoją drogą ciekawy. Oby biznesowo też to się udało.
gość_4667a
2018-12-18 21:53
Kupili to co było dostępne. Na E2 jest na pewno dłuższa kolejka niż na E190, a i na pewno ceny katalogowe diametralnie się różnią.
gość_16653
2018-12-18 21:37
gość_bbd60: A 190-E2 mogą lądować na London City?
gość_474c8
2018-12-18 21:08
Bbd60: E2 nie mogliby poleciec do LCY, bo E190-E2 nie mają jeszcze certyfikacji umożliwiającej latanie na to lotnisko. Stanie się to conajmniej za rok.
gość_bbd60
2018-12-18 20:34
beznadziejnie ze to nie 190-E2 ;( kupili bardziej kosztowne w utrzymaniu, zamiast nimi rozpoczac wymiane floty E-Jetow na E2 ;(