Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_db73f
2018-12-14 17:01
po tej podwyżce i tak pewnie płacili by mniej niż inni. RYR wypompował z naszych samorządów grube miliony na latanie. Współczuje ich przyszłym pracownikom których będą traktować jak załogi kabinowe.
gość_5c538
2018-12-14 09:14
Tak, oczywiście chodziło o WRO.
Chyba WRO... Ryanair nigdy nie latał KRK-WAW
gość_5c538
2018-12-13 21:43
Ten sam Ryanair zrezygnował z lotów WAW-GDN i WAW-KRK z powodu rzekomo dalekiego ustawiania ich samolotów w Warszawie, czy ktoś w to wierzy? Zapewne za jakiś czas okaże się, ze znów jest jak w radiu Erewan, nie 40% tylko 36%, a z tego 2/3 to utrata ulg, z których wcześniej korzystali albo jeszcze czegoś. I ze tak naprawdę, to tylko straszyli żeby wynegocjować lepsze ceny.
gość_179af
2018-12-12 17:01
Należy pamiętać, że to osoby z obecnego zarządu LS budowały razem z p. Kaczmarzykiem(były prezes LS, obecny Ryanair Sun) potęgę FR w Polsce kosztem pracowników LS płacąc im glodowe stawki 1600, 1700 zł. Komisja śledcza miała by tu zajęcie, aby ujawnić za jakie stawki i na jakich umowach LS przejął obsługę FR od poprzednieg handlera. Efekty widać, więc rzekome podwyższenie stawki obsługi o 40 procent to próba zatarcia historii.
gość_cb222
2018-12-12 15:37
gościu 201a7 ; nic nie zrozumiałeś z tego artykułu! Przeczytaj jeszcze raz z uwagą. gościu 3b24f; przechodzą. I to jeszcze jak. To może spowodować, że monopoliści wreszcie zaczną konkurować płacami.
gość_c9c2a
2018-12-12 15:26
myślę że gdy Ryanair rozwinie swoją działalność obsługową to przyszłościowo dotknie to obie firmy państwowe, Przecież są inne lotniska gdzie Ryanair lata po przynajmniej kilka razy dziennie i tam kiedyś też zaczną. Co dalej, zobaczymy, ale na miejscu zarządów tych "monopolistów" trzeba by zacząć myśleć bardziej pod kątem bilansu finansowego a nie tylko własnego dobrego PR-u
gość_5d6e8
2018-12-12 14:59
40%, pewnie po raz kolejny Ryanair podaje wyssane z palca (albo wybiórcze) dane.. Ech dzieciaki...
gość_11f13
2018-12-12 11:06
Bardzo dobry artykuł!
Jeżeli chodzi o zarobki w handlingu, to już nawet media wiedzą że są absurdalnie za niskie!
gość_7d755
2018-12-11 23:11
No cóż, skoro w Katowicach i Krakowie jest jak sami piszecie konkurencja - to RYR mógł przecież zakontraktować usługi w Welcome. Nieprawda? RYR podniósł skowyt że zafundowano mu podwyżkę 40% - rozumiem że redaktor widział te dokumenty. A może RYR jak to RYR zaczął medialny skowyt a prawda jest taka że podniesiono jedynie część kosztów obsługi? Tu łatwo można zmanipulować wysokość podwyżki. I ostatnia sprawa - w ciągu ostatnich 2 lat większość handlerów w tej części Europy podnosi koszty z wiadomych powodów - rosnące koszty pracy, konieczność podwyżek dla pracowników którzy nie chcą za niskie zarobki zachrzaniać 8 czy 12 godzin na płycie. Pytanie raczej brzmi jak niskie stawki miał RYR do tej pory i dlaczego? Czy były indeksowane w ciągu kilku lat? Może stąd podwyżka, hę? W jednym z głównych portów w niedaleko odległym od Polski państwie umowa rocznie indeksowana jest o 8%, więc bez żadnej łaski w ciągu 4 lat są 32%.. Ktoś robi z tego powodu spazmy? Zarzut że mało handlerów w WAW? A ilu jest na rampie we FRA? Dwóch.. Jakieś pytania? A co do wysokości stawek - LOT jak każdy przewoźnik też miał podniesione - o ile to oczywiście tajemnica firmy.
gość_00546
2018-12-11 21:47
I bardzo dobrze, niech ludzie zobaczą na czym polega "konkurencja" według LOTu i PPL a właściwie PiSu. Ma wyglądać że niby jest konkurencja ale tak naprawdę to LOT, LS, CPK i inne spółki Skarbu Państwa mają mieć monopol w transporcie lotniczym w Polsce a pasażer i podatnik ma to finansować i nie zadawać pytań dlaczego. Miejmy nadzieję że może już niecały rok tego cyrku został.
gość_3b24f
2018-12-11 20:33
Zobaczymy co zrobi self-handling FR-a. Patrząc na kasę jaką dają, zaczyna się robić ciekawie.
Szkoda, że pracownicy w konkurencji się boją przejść
gość_201a7
2018-12-11 12:51
źle się dzieje na rynku skoro Ryanair może szantażować lotniska
gość_80c95
2018-12-11 12:38
Podwyżka dlatego że ludzie się buntują i nie chcą już pracować za 1700-1900zł z takimi wymogami XD
Linie lotnicze płacą za obsługę grubą kasę. Ja się pytam, gdzie są te pieniądze? Tylko bez kłamstw w stylu: kupiliśmy nowy sprzęt itd., bo nie ma takiego!! Nie dziwi mnie ostatecznie fakt, że odchodzą ludzie, którzy pracowali po 15-20 lat, bo ile można? Stąd opóźnienia lotów, bo nie ma komu pracować! Ludzie latają z Gate do gate, nie raz robiąc w ciągu 12 godzin kilkanaście rejsow. Pax nie widzi jak to wygląda od kuchni, myśli, że mamy tu jak paczek w maśle. I nie pomoże akcja strajkowa bo zawsze znajdzie się Janusz, który powie: dla mnie jest ok. I to wystarczy, żebyśmy dalej byli w ciemnej d.pie, rzekłem..
Szkoda, że tak naprawdę monopol w Polsce mają dwie firmy: LSAS i WAS. Zarobki pracowników, którzy pracują w pocie czoła aby to wszystko miało ręce i nogi, są tak smiesznie niskie, że ludzie nie wierzą, że można za tyle pracować. Nie mówię już o odpowiedzialności, jaką ponosimy. Średnie zarobki to ok. 3k PLN, ale żeby tyle mieć to trzeba tyrać nadgodziny (premie kwartalne są, ale traci się je za byle pierdołe). W handlingu odnajdą się tylko pasjonaci lotnictwa (każda inna osoba, która przychodzi do pracy rezygnuje z niej max po 2 tygodniach widząc jak trzeba 'orać'), ale my przecież musimy utrzymywać nasze rodziny, płacić rachunki, kredyty itd. W banku przecież nie powiem, że nie stac mnie na rate