Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
4tech, ale tylko w sezonie zimowy a na wiosnę znowu samoloty z DUB
miras: ale tu n ie chodzilo o CC tylko o ilosc lotow dziennie jednej maszyny../// michalb: jednak maszyna z BRS...:)
miras : czepialski to jesteś na max-a, ale no problem ... oczywiście masz rację ... użyłem sformuowania "ok. północy" = +/- 2 godz. jedna z maszyn wraca zawsze przed północą 23:10 z Luton lub 23:40 z Rzymu (w zależności od dnia tygodnia), a druga po 00:30 z Doncaster lub 01:50 z Cork-u ...
jednak ten samolot wraca do BRS teraz w zimowym rozkładzie, ostatnio jak leciałem to samolot wracał do DUB ale wtedy jeszcze był letni rozkład
4tech, chyba nie doczytałeś nigdzie nie pisałem ze lot BRS-DUB obsługują samoloty z Dublina ,bardzo jest zastanawiające ze ostatni lot przylatuje z DUB i tam wraca czyli chyba samolot jest z DUB .Skoro znasz tak dobrze rozkład to wytłumacz mi to bo ja nie kumam
a ja kibicuję Łodzi...
troche tam mało lata ale 3mam kciuki. może kiedyś W6?
gdn_37: jeśli godzina 1:50 to "ok. północy" to spoko ... :) Ja nie znam przypadku, aby Ryanair lądował na jakimś lotnisku o godzinie 2 w nocy lub startował o 4 tak jak to ma lub miało miejsce w przypadku Wizzair'a.
migajos: napewno samolot stał 3h i 10 minut. // 4tech: wystarczy popatrzeć na loty jednego ze stewardów FR (przy okazji forumowicza) i nie widać, aby w jeden dzień miał więcej niż dwie trasy... więc chyba te stewki cię trochę oszukały :P
michalb: sprawdz...BRS-DUB-BRS-BHD-BRS-NOC-BRS...zaczynaja o 6:30 a koncza o 14:55....
michaleb: BRS-DUB obsluguje samolot z BRS a nie z DUB....i tez nie doczytales ze grafik lotow/tras jest tak ukladany ze samolot "robi" short/long/short....
michaleb;oczywiście to trochę teorii, jak można upchnac ilość tras na 1 samolot:) znam rozkład z BRS i wiem jak latają samoloty:) co do short i long huli:) short w wykonaniu FR to lot do 1 godz. a long to 2 i wiecej godzin oczywiście to przenosnia, chodzi o wymiar czasu lotu w FR... ale już na poważnie są dni kiedy maszyny wykonują wiecej niż 4 trasy dziennie wszystko zależy od siatki lotów z danego lotniska...
4tech,Co masz na myśli pisząc long haul ?
Przez założenie ze na trasie dłuższej FR potrzebuje 5 godzin to przy 4 lotach musiał by latać 20 h.
a trasa STN-DUB nie jest obsługiwana przez samolot z bazy w Dublinie ?
na trasie BRS-POZ-BRS samolot jest zajęty przez 5 godzin
4tech, pierwszy lot DUB-BRS jest o 7:50 a ostatni czyli trzeci o 20:30 wiec nie wiem gdzie chcesz dać jeszcze POZ i BHD
przy short hulach:) jest możliwe wykonanie 6 tras dziennie na samolot:) natomiast przy FRankowatych long hulach:) wychodzi 4 trasy na maszynę ale z przeważnie jest tak ze załoga robi dwie krótsze i jedna dłuższa trasę. kiedyś gdy lecialem STN-BZG( samolot latał wtedy po 9 rano rozmawiałem z polskimi stefkami i miały grafik na 3 trasy dziennie w tym przypadku było to STN-DUB-STN-BZG-STN-BVA-STN....zaczynaly o 6:00 kończyły planowo 15:30...oczywiście nie wiem jak jest teraz ale chyba nie wiele się zmieniło pod tym względem:)
W6 - obie maszyny stacjonujące w GDN robią po 4 trasy dziennie - czyli po 8 odcinków i też startują o 06.00 i kończą ok. północy ...
miras: no wiesz...3xDUB-BRS,1xBRS-POZ,...no i mozna jeszcze 1x BRS-BHD...a wszystko razem 13 godzin...zaczynajac od 6:00 konczymy o 23:55 :)))) tak samo jak 3xDUB-STN, 3XDUB-LTN lub 3xDUB-LGW..
Na pewno stala 3:10?? a może w tym czasie obróciła sobie do RIX. Spokojnie by zdążyła...