Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
jjemiolo
2009-10-07 19:45
madej: masz abolutna racje z punktu widzenia calego systemu LO. Bez watpienia dla "nowojorczykow" z rzeszowskiego wygodniej jak tez bardziej swojsko LOTem. Ponadto, choc tylko w sezonie, dla LO to pewna klientela. Wiecej lotow z WAW, z nadzieja za tranzyt skadinad, nie musi koniecznie byc bardziej owocne finansowo od tych sezonowyc rzeszowiakow. Na pewno ktos to juz probowal liczyc.
Co do regionalnych portow: jestem jak najbardziej za wspolpraca z LH pod warunkeim ze wozi LO z kraju. Dac szanse latania ale pilnowac swojego tez.
Dobry pomysł więcej LH w RZE 7 dni w tyg to rowniez lepsze wykorzystanie hubu jakim jest FRA dla mieszkancow podkarpacia latajacych z RZE do USA. Tym samym wiem ze za chwile pojawią sie głosy krytyki ale jestem za likwidacja sezonowego połączenia z RZE do EWR i JFK by LOT. LOT ma za mało samolotów zeby w sezonie obsługiwać dodatkowe połączenia. Boeingow 767 jest 6 a w sezonie łącznie z dodatkowymi polaczeniami z RZE i KRK jest osiem tras atlantyckim. Leciwe 767 często sie psuja i jezeli w sezonie wypadnie choc jeden 767 cała siatka atlantycka lezy. Przedsmak tego było juz w tym sezonoie, za rok bedzie jeszcze gorzej. 767 powinny byc wykorzystywane tylko do polaczen z WAW do USA i Kanady + ewentualnie Chicago z KRK. Wprowadzanie dodatkowych polaczen w sezonie przy takie ilosci 767 i tak złym stanie mija sie z celem. Co za problem dla mieszkancow podkarpacia dojechac do WAW czy leciec wlasnie LH via FRa ktora zwiekszy liczbe polaczen wykonywanych tygodniowo lotow z 5 do 7.
jurek: racja. miałem na myśli LH/LO w tym sensie nie jest to ważne ale już ciągłość podróży np do USA to już fundamentalna zaleta.
mppt: a właśnie że to kto będzie latał robi róznicę. Wolę linie lotniczą tradycyjną, która nie tylko leci z punku A do B. Ale także C i zapewni mi całość podróży.
mniejsza z tym kto będzie operował byle to ktoś robił często i tanio a to wielka sztuka :)
powodzenia dla regionalnych LCJ,SZZ itp
flybe: LO we współpracy z LH od kwietnia 2010 ma ponoć latać embraerem z SZZ do FRA.
that: BZG powiadasz..zgoda ale tylko na loty do DE..zreszta w zeszlym roku LH mocno zastanawiala sie nad BZG...do FRA i MUC ale wybrano RZE z powodu wiekszej ilosci potencjalnych paxow na transferach...ale nie powiedziane ze nie...tylkow BZG sami musz chciec wiedziec co chca ( wiem maslo maslane)....ale mysle ze LH wejdzie predzej czy pozniej do SZZ czy nawet LCJ..no chyba ze juak cwierkaja wrobelki w Starze jest maly rozlam i LO chce to wykorzystac...takze trzeba troche poczekac kto komu smignie z przed nosa SZZ,BZG i LCJ....
paolo-79: Zapomniales dodac, ze LO operuje do FRA samolotami Eurolotu, najczesciej ATR-42, no ale fakt- liczy sie czestotliwosc.
paolo-79
2009-10-06 23:24
that...chyba nie wyglad terminalu ma znaczenie dla linii,a potencjal regionu i potencjalne pax...do WRO LH lata w codeshare z LOT jakies 10xday,mimo ze jak dotad stoi tam golebnik zamiast lotniska...
BZG byla by dobra, porzadny terminal a nie barak jak jest to w RZE, no i jeszcze konkurencja by odpadla bo LO z BZG nie lata.
paolo-79
2009-10-06 23:02
super ze taki sukces...moze LH dostanie ochoty na inne porty w PL, SZZ bylby calkiem dobrym pomyslem...
Rewela! Ostatnio lecialem RZE-FRA-FCO i rzeczywiscie oblozenie do FRA prawie 100 procentowe. Wielu pax'ow oczywiscie za Ocean, ale tez i w resjy europejskie. Gratulacje dla LH!
widać VIE to za mało, że lud domaga się FRA :)
mppt: Łódź juz dostala oko na świat ale via VIE ;)
omega napewno sie ucieszy :) gratulacje dla RZE za utrzymanie Lufthansy :]
a kiedy Łódź dostanie okno na świat via FRA?